مترجم: آناهیتا جمشیدنژاد

به‌عنوان یک کارآفرین، نیاز به گسترش هر دلار از پولتان دارید. این کار به هیچ وجه آسان نیست. هنگامی که شرکت شما رشد می‌کند، شناخت اینکه شرکت‌تان در چه جاهایی ممکن است پول خود را از دست بدهد یا در کجاها می‌تواند کاراتر باشد، سخت‌تر و سخت‌تر می‌شود. این مثال‌ها از دنیای واقعی می‌تواند مثمر ثمر باشد. ما استراتژی‌های پس‌انداز را از کارآفرینان بسیاری جمع‌آوری کرده‌ایم تا در شما انگیزه ایجاد کنیم. با خواندن این مقاله درخواهید یافت که پس‌انداز پول همیشه به معنای صرف‌نظر کردن از خرج و مخارج نیست. در خواهید یافت که یک تغییر ساده، می‌تواند مقدار زیادی از هزینه‌های شما را کاهش دهد و در می یابید که برخی هزینه‌هایی که تصور می‌کنید ثابت هستند، به هیچ وجه این‌گونه نیستند. بنابراین بیایید نگاهی به دیدگاه‌های کارآفرینان بیندازیم و به ایده‌های خلاقانه و ساده آنها اجازه دهیم تا در ما انگیزه ایجاد کنند:

دنیل گیگویی

رئیسDown Décor

ما سال‌ها در ساختمان خود سکونت‌داشتیم و هرگز به‌دنبال جابه‌جا شدن نبودیم؛ اما یک سرمایه‌گذار املاک پیشنهادی در این زمینه به ما داد که نتوانستیم از آن چشم‌پوشی کنیم. از این کار خوشحال بودیم، چراکه سریعا یک ملک با مالکیت بانک پیدا کردیم که به هر حال از ساختمان قبلی ما نوتر بود و البته ارزان با سود حاصل . بین پولی که در فروش به‌دست آوردیم و هزینه کم ساختمان جدید، توانستیم کارخانه خود را با ماشین‌آلات جدید و کارآتر بازسازی کنیم و با گذشت یک سال از راه‌اندازی تجهیزات جدید در ساختمان جدید (که مانند ساختمان قدیمی ما نامناسب نیست) دریافتیم که هزینه سالانه تسهیلات ما به ۶۰ هزار دلار کاهش پیدا کرده است و به تنهایی ۱۰ هزار دلار در یک ماه پس‌انداز کردیم.

دنیل گوتز

مدیر ارشد اجرایی GoodPop

(شرکت تولید بستنی یخی)

برای معرفی گودپاپز به خواربارفروشی‌های جدید در سراسر کشور، باید آنها را حمل می‌کردیم؛ البته نه به‌عنوان یک کار ارزان برای یک محصول یخ‌زده، بلکه با بودجه ضروری برای استارت‌آپ‌مان. در ابتدای کار، ما محصولات را شبانه منتقل می‌کردیم تا آنها را سرد نگه داریم و اطمینان یابیم که به شکل خوبی به‌دست خریداران می‌رسد. یک محموله شبانه با یخ خشک 200 دلار هزینه دارد و منطقی هم هست. بنابراین ما تصمیم گرفتیم همه نمونه‌های خود را که با یخ خشک اضافی بسته‌بندی شده‌اند روزهای دوشنبه و از طریق زمینی حمل کنیم. در نتیجه، سال گذشته توانستیم 12000 دلار ذخیره کنیم.

پیتر اسپنوزا

مدیر ارشد اجرایی Rise Bar

یکی از کارمندان ما، نگران ثبات و امنیت سیستم کامپیوتر اصلی ما بود که برای ورود و انتقال سفارشات از آنها استفاده می‌کردیم. بنابراین او از طریق شبکه حرفه‌ای خود توانست شرکتی یافت که بتواند با ما قیاس شود، خدمات بهتر و امنیت بیشتری فراهم کند و نسبت به ارائه‌دهنده فعلی ما ۶۰۰۰ دلار ارزان‌تر بود. ارائه‌دهنده خود را تعویض کردیم و کسب‌و‌کارمان بهبود یافت. سپس به‌دنبال راه‌هایی برای کاهش هزینه‌های انتقال افتادیم و بر «خدمات پستی ایالات متحده» تمرکزکردیم که در ۴ ماه نخست، بیش از ۳۰۰۰ دلار پس‌انداز کردیم.

اندی وکسلر

مدیر ارشد اجرایی Pali Mountain

ما کمپ‌های تابستانی ورزشی، برنامه‌های آموزشی در هوای آزاد و کنفرانس راه‌اندازی می‌کنیم و خسارات بیمه‌ای بسیار پایینی داریم. بنابراین سه سال پیش، به یک گروه بیمه حوادث پیوستیم. این گروه، مجموعه‌ای از شرکت‌ها با غرامت کم کارگران و تلفات بیمه اتومبیل است که برای بیمه کردن خودشان به یکدیگر پیوستند. هزینه سیاست بیمه ما تقریبا هنوز همان است، اما اکنون وجوه تلفات استفاده نشده بازگردانده می‌شود و این پول به سرعت افزایش می‌یابد.

اندی فتح‌اللهی

موسس و مدیر ارشد اجرایی

IncipioTechnologies

ما لوازم و متعلقات برای گوشی‌های هوشمند و کامپیوترها را طراحی و تولید و به ۱۱ هزار واحد متفاوت منتقل می‌کنیم. هزینه‌های انتقال در حال افزایش بود، بنابراین این مخارج را با شرکت‌هایی که محصولات ما را انبار می‌کردند و می‌فرستادند تجزیه و تحلیل کردم. سپس با استفاده از داده‌هایم، یک معامله با شرکت UPS (بزرگترین شرکت ارسال بسته و ارائه‌دهنده راه‌حل‌های مدیریتی زنجیره عرضه) انجام دادم. این نتایج شگفت‌انگیز بودند؛ در‌حالی‌‌که کسب‌و‌کار ما در سال گذشته ۳۵ درصد رشد کرد، اما توانستیم طی سال گذشته، هزینه کلی حمل خود را تا ۹ درصد کاهش دهیم.

دارون هورویتز

رئیس Dassies Boars Shop

ما تجهیزات تخته اسکیت و اسنوبورد می‌فروشیم و برای اطمینان یافتن از ارسال به مشتریان آنلاین‌مان، محصولات را ازطریق UPS منتقل می‌کنیم.تصور ما این بود که خدمات خوبی برای مشتری فراهم می‌کنیم؛ اما این کار تنها مزاحم مشتریان ما می‌شد. بنابراین این تقاضا را حذف کردیم و هزینه‌های ارسال خود را تا 3.25 دلار به‌ازای هر سفارش تنزل دادیم. یک اقدام بزرگ در 20 هزار سفارش.

اسکات اسلیتر

موسس Slater's 50/ 50

ما یک رستوران داریم و تخصص ما همبرگر و بیکن است. می‌خواستیم کار آشپزخانه خود را با ساده‌ کردن منو سرعت ببخشیم؛ بنابراین آیتم به آیتم پیش رفتیم و با نگاه به فروش و زمان آماده‌سازی و هر جزء کوچکی این امر را میسر کردیم. این فرآیند حدود سه ماه طول کشید و در اولین سال پس از آن، توانستیم درآمد خود را تا ۵/ ۷ درصد افزایش دهیم.