«ستاره ها» بازی جذاب مشهد را بردند
دنیای اقتصاد، علیرضا هاشمی- عصر روز پنجشنبه، دیدار دوستانه‌ای به نفع موسسه خیریه فتح‌المبین در مشهد مقدس برگزار شد و طی آن تیم‌های پیشکسوتان مشهد و منتخب تیم ملی ۹۸ و هنرمندان به دیدار یکدیگر رفتند. این بازی جذاب که در مجموعه ورزشی شهید بهشتی برگزار شد در نهایت با نتیجه 8 بر 5 به سود ستارگان به پایان رسید و مشهدی‌ها این بازی را واگذار کردند.
در این بازی بازیکنان نامداری به میدان رفتند، بازیکنانی که هرکدام از آن‌ها برای فوتبال‌دوستان و مردم ایران خاطره‌ای ساختند و در این بازی به نفع خیریه در کنار یکدیگر جمع شدند تا بازهم لحظات خوبی را برای مردم بسازند. علی دایی، کریم باقری، علیرضا منصوریان، پژمان جمشیدی، نیما نکیسا، مهدی هاشمی‌نسب، مهرداد میناوند، نیما شاهرخ‌شاهی و سیاوش خیرابی برای تیم ستارگان به میدان رفتند و در طرف مقابل نیز خداداد عزیزی، رضاداد عزیزی، منصور شفیعی، رضا جانداری، حسین شاملو و غلامحسین نخودیان نیز بازیکنان تیم پیشکسوتان مشهد را تشکیل می‌دادند. سرمربیان دو تیم نیز از پیشکسوتان مهم دنیای فوتبال بودند، مربی سابق تیم ملی، مهدی مناجاتی، سرمربی تیم ستارگان بود و مهدی قیاسی، پیشکسوت خوشنام فوتبال مشهد نیز سرمربی تیم منتخب پیشکسوتان مشهد در این بازی بود. علی دایی و حسین شاملو، بازیکنانی بودند که در این بازی گل‌های ابتدایی دو تیم را وارد دروازه حریف کردند و این بازی با نتیجه یک بر یک به پیش می‌رفت تا اینکه ستاره‌ها تا پایان نیمه نخست پنج بار دیگر دروازه تیم پیشکسوتان مشهد را باز کردند تا نیمه اول را با نتیجه شش بر یک به رختکن بروند.

نیمه دوم و بازهم گل‌زنی دایی و منصوریان
علی دایی به همراه کریم باقری و علیرضا منصوریان، شش گل ستاره‌ها را در نیمه اول به ثمر رساندند تا تماشاگران حاضر در سالن یک بازی مهیج را تماشا کنند. اما در نیمه دوم و برای ستاره‌ها علی دایی و علیرضا منصوریان بازهم گلزنی کردند تا تعداد گل‌های این تیم را بالاتر ببرند، اما در تیم پیشکسوتان که در این نیمه توانستند خودی نشان بدهند و بیشتر از نیمه اول گلزنی کنند، رضاداد عزیزی، حسین الفاطمی(2گل) و منصور شفیعی نیز گل‌های دیگر مشهدی‌ها را به ثمر رساندند تا در نهایت این بازی با نتیجه 8 بر 5 به سود ستاره‌ها به پایان برسد.نکته جالب در این دیدار مهیج، بازی تاثیرگذار علی دایی بود، وی علیرغم اضافه وزن مشهودی که داشت مانند دوران بازیگری خود برای تیمش گلزنی می‌کرد. حضور ستاره‌های فوتبال و هنر و پیشکسوتان مشهدی باعث شده بود هواداران فوتبال در این شهر از این بازی استقبال کنند و بازی خوبی را نیز شاهد باشند، دیداری که با حضور افرادی مانند خداداد عزیزی شیرینی و جذابیت ویژه خود را داشت و به همین دلیل بارها وی مورد تشویق قرار گرفت. البته در این بازی علاوه بر خداداد عزیزی، مرحوم هادی نوروزی، کاپیتان فقید پرسپولیسی‌ها نیز مورد تشویق هواداران قرار گرفت. حضور تمام این ستاره‌ها در یک سالن باعث شده بود که بازار عکس گرفتن از یکدیگر داغ باشد، عکس‌هایی که بیشترشان سلفی بود و در روزهای اخیر در صفحات اجتماعی این بازیکنان و ستاره‌ها دیده شد.