شادی آذری بازیکنان مسابقات فوتبال برای بازی‌هایی که در سطح جهان انجام می‌دهند، دستمزدهای نجومی می‌گیرند. طبیعی است که با به‌دست آوردن میلیون‌ها دلار در هر سال، هر فردی به دنبال بهترین خودرویی باشد که می‌تواند بخرد. در اینجا 8 مدل از بهترین خودروهایی را که 8 نفر از ستارگان فوتبال جام جهانی امسال برای خود برگزیده‌اند، با هم مرور می‌کنیم: ماریو بالوتلی
pic۱
فراری اف 12 برای این فوق ستاره فوتبال ایتالیا فقط یک خودروی فراری اف 12 قرمز رنگ مناسب است تا «سوپر ماریو» را در شهر میلان به گردش ببرد. این خودرو یکی از سریع‌ترین خودروهایی است که امروزه برای فروش عرضه می‌شود. این مهاجم تیم آث میلان علاوه‌بر این یک فراری کالیفرنیای مشکی رنگ کانورتیبل و یک مازراتی گرن توریسمو مشکی رنگ و یک بنتلی کنتیننتال سوپراسپورت به رنگ استتار ارتشی دارد.

نام بازیکن: لیونل مسی
pic۲
مازراتی گرن توریسمو ام سی استرادال استعداد لیونل مسی تلفیقی است از کلاس و ظرافت و این همان چیزی است که خودروی مازراتی او هم در خود دارد. این مهاجم بارسلون یکی از مورد توجه‌ترین مازراتی‌های جهان را دارا است. یک کوپه کشیده که فرمان بسیار حساسی دارد و موتور آن دارای 7/4 لیتر گنجایش و هشت سیلندر است. علاوه‌بر این مسی یک مازراتی کوآتروپورت چهار در برای موقعیت‌های تشریفات و یک تویوتا پریوس برای خوشگذرانی‌های همراه با صرفه‌جویی در مصرف سوخت، دارد.

نام بازیکن: تیم کاهیل
pic۳

لامبورگینی گالاردو وقتی برای تیم ردبولز نیویورک بازی کنید، برای شما هیچ خودرویی مناسب‌تر از لامبورگینی گالاردو نخواهد بود. نام این ابرخودرو پس از به دنیا آمدن یک گاو جنگی، گالاردو انتخاب شد. این خودروی کوپه کاهیل که موتور آن ده سوپاپه است، ویژگی‌های صاحب خود را نیز دارد و خودرویی است که تحسین هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد.

نیمار
pic4
پورشه پانامرا توربو اس نام کامل این بازیکن برزیلی که شماره ۱۰ این تیم را برتن می‌کند نیمار داسیلوا سانتوس جونیور جیس است. لگدهای انفجاری او بر توپ معروفند. این مهاجم ۲۲ ساله فوتبال یک پورشه پانامرای ۴۱۹ کیلوواتی می‌راند که قادر است ظرف تنها ۸/۳ ثانیه سرعت خود را به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند و حداکثر سرعت آن ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است. پانامرا بر خلاف سایر ابرخو دروها، چهار در و سیستم محرک چهارچرخ دارد و این مسافرتی راحت با همراهان را برای این بازیکن کلیدی برزیل مقدور می‌سازد.

کریستین رونالدو
pic5

لامبورگینی اونتادور رونالدو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال جهان باید هم یکی از سریع‌ترین خودروهای جهان را سوار شود. لامبورگینی اونتادور این قهرمان پرتغالی سرعتی برابر با 350 کیلومتر بر ساعت دارد. البته رونالدو برای مصارف روزانه خود چندین خودروی دیگر هم دارد که از جمله آنها می‌توان به آئودی آراس6 آوانت با رنگ مشکی براق اشاره کرد.
گفته می‌شود رونالدو یکی از خاص‌ترین خودروهای جهان یعنی مدل لافراری هیبرید، از کارخانه فراری را نیز سفارش داده است.

دیوید ویلا
pic6
پورشه ۹۱۱ توربو مهاجم اسپانیایی، دیوید ویلا که برای تیم اتلتیکو مادرید گل می‌زند، خودروی پورشه ۹۱۱ توربو سوار می‌شود. این مدل خودروی کوپه یکی از خوش فرم‌ترین بدنه‌ها را در میان ابرخودروهای بازار خودرو دارا است. قدرت آن ۴۱۲ کیلووات است و اتاق لوکس آن امکان سفرهای طولانی اما راحت را فراهم می‌کند.

وین رونی
pic7

رنج روور اووِر فینچ وین رونی، این مرد خطرناک فوتبال انگلیس یک خودروی سوپر شارژ در پارکینگ خانه خود دارد. این بازیکن خط حمله منچستر یونایتد، یک رنج روور می‌راند که موتور آن هشت سوپاپه است. البته ویژگی‌های خاصی هم توسط متخصصان لندوور به این خودرو افزوده شده است که از جمله آنها می‌توان به چرخ‌های 22 اینچی آن اشاره کرد که با عدد روی پیراهن رونی هم مطابقت دارد.