گالری شکوه

زهرا قیاسی در نمایشگاه نقاشی‌هایش آثاری را با موضوع مرگ و عشق به‌نمایش گذاشت. عنوان نمایشگاه آثار این هنرمند «آپوکالیپس؛ عشق از اول سرکش و خونی بود» است که در آن ۱۱ اثر رنگ روغن روی بوم و ترمه روی دیوار گالری رفت. این نمایشگاه تا سیزدهم بهمن‌ماه (به‌جز پنج‌شنبه‌ها و تعطیلات رسمی) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «شکوه» فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، شماره ۱۹ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی خواهد بود.

گالری اثر
مجتبی تاجیک در تازه‌ترین نمایشگاهش با عنوان «ممهور» روایتی تازه از جعبه‌ها و چمدان‌ها ارائه کرده است. در این نمایشگاه ١٢ تابلوی بزرگ که در میان آنها هشت اثر با تکنیک اکریلیک روی تخته اجرا شده‌اند، به‌نمایش گذاشته شده است. نقاشی‌هایی متفاوت از انواع جعبه، چمدان و کمدهای قفل‌دار قدیمی همچنان دغدغه تاجیک است که در ورای آن، مخاطب را به تحلیلی جامعه‌شناختی از روزگار خود سوق می‌دهد. نمایشگاه «ممهور» تا ۱۶ بهمن‌ماه در گالری «اثر» به نشانی خیابان ایرانشهر، خیابان برفروشان، شماره ۱۶ ادامه دارد و علاقه‌مندان می‌توانند روزهای یکشنبه تا پنج‌شنبه از ساعت ۱۱ تا ۲۰ و جمعه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از این آثار دیدن کنند.

گالری دنا

این گالری این روزها میزبان بخش نخست نمایشگاه گروهی «میراث نفت و نیاکان» با عنوان «حسود» خواهد بود. در این نمایشگاه که گردآوری آن را صالح تسبیحی با همکاری سانیا نوری برعهده داشته است، آثاری از علیرضا آدم‌بکان، حامد جابرها، نسیم گلی، دلبر شهباز، مهردادجعفری، الهیار نجفی و صالح تسبیحی به‌نمایش گذاشته خواهد شد.این نمایشگاه تا 12 بهمن‌ماه در گالری «دنا» به نشانی خیابان سپهبد قرنی، بالاتر از چهارراه طالقانی، کوچه سوسن، شماره 4 میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.