هدفگذاری برای رقابت جهانی
مدیرعامل شرکت ذوب آهن اصفهان اعلام کرد: انتخاب شرکت ذوب آهن اصفهان به عنوان واحد نمونه استاندارد ملی، در ادامه استراتژی های جدید این شرکت جهت حضور متفاوت و تاثیرگذار در بازارهای منطقه ای و بین المللی است و در این مسیر تولید محصول منطبق با استانداردهای روز دنیا در دستور کار قرار گرفته است.
اردشیر سعد محمدی در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به افزایش روزافزون ظرفیت های تولید فولاد در کشور باید زمینه را برای حضور در بازارهای برون مرزی نیز فراهم کرد که تحقق این هدف نیازمند توجه بیشتر به رعایت استانداردهای منطقه ای و بین المللی است. وی با اشاره به رقابت دشوار فولادسازان بزرگ جهان افزود: طبیعی است که در بازارهای بین المللی اصلی ترین و مهمترین موضوع رعایت استانداردها خواهد بود و شرکت ذوب آهن اصفهان نیز به واسطه برخورداری از منابع انسانی توانمند خود تلاش کرده است تا در نخستین گام تولید محصول منطبق با استانداردهای ملی را محقق کند. وی با بیان اینکه نیروی انسانی نقش موثری در تحقق این اهداف ایفا می کند، گفت: تمرکز در حوزه آموزش کارکنان و همچنین استقرار تکنولوژی های جدید در خطوط نورد از مهمترین برنامه های شرکت ذوب آهن اصفهان در راستای حضور موثر در بازارهای داخلی و بین المللیخواهد بود.
سعد محمدی افزود: با در نظر گرفتن استانداردهای کیفیت محصول در تلاش هستیم تا با توسعه زیرساخت هاسبد جدید محصولات فولادی را جهت عرضه در بازارهای بین المللی شکل دهیم که در این زمینه اقدامات لازم در دستورکار قرار گرفته است.