شرکت مخابرات استان تهران، طرح پرتال تخصصی بازاریابی را با نگرش بازاریابی، ارتباط منسجم با مصرف‌کننده و ایجاد حسن اعتماد، برای تحولی جدید در عرضه خدمات به مشتریان، ارائه کرد. به گزارش ستاد خبری گروه مخابرات، در پرتال بازاریابی شرکت مخابرات استان تهران و در بخش محصولات و خدمات می‌توان با تمامی سرویس‌های این شرکت آشنا و از مجموعه اطلاعات پرتال، محصولات شرکت، تعرفه آنها، نحوه ثبت‌نام یا درخواست سرویس و مدارک مورد نیاز، مطلع شد. بر اساس این خبر، تمامی مشترکان شرکت مخابرات استان تهران می‌توانند با بازدید از بخش جشنواره‌ها، اطلاعات مورد نیاز خود را در مورد جشنواره‌های شرکت (تعرفه‌ها، تخفیفات و جوایز مربوط به آنها) دریافت کنند .
مشترکان می‌توانند با مراجعه به بخش «ارتباط با ما»، سوالات مختلف خود را در مورد محصولات شرکت مطرح و در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ مناسب را دریافت کنند .
همچنین در بخش همکاری با شرکت این امکان برای مشترکان و شرکت‌های فعال در زمینه فناوری اطلاعات و مخابرات فراهم شده تا بتوانند ایده‌های همکاری جدید و طرح‌های کسب و کار خود را برای همکاری هر چه بیشتر با شرکت مخابرات استان تهران ارسال کنند .
در بخش پشتیبانی مشترکان می‌توانند با سوالات متداول مطرح‌شده در خصوص محصولات، با نحوه استفاده از سرویس‌ها و راه‌های ارتباط با واحدهای پشتیبانی محصولات شرکت مخابرات استان تهران آشنا شوند.
بخش راهنمای مراکز مخابراتی، این امکان را برای مشترکان فراهم کرده است تا با وارد کردن چهار رقم اول شماره تلفن خود در سریع‌ترین زمان، اطلاعات مربوط به مرکز مخابراتی محل سکونت خود را دریافت کنند.
بخش اخبار تجاری، جدیدترین اخبار حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات را ارائه می‌دهد. در بخش تازه‌های فناوری نیز تازه‌ترین دستاوردها و مقالات علمی در حوزه مخابرات و فناوری اطلاعات قرار دارد.
تمامی این اطلاعات در پایگاه اینترنتی http://marketing.tct.ir نیز قابل دسترسی است.