دکو،  تریبونی  برای بیان مشکلات
احمد فتحی نایب رییس اتحادیه چینی، بلور و لوستر تهران گفت: سال گذشته که در کنفرانس دکو حضور پیدا کردم برگزاری آن را بسیار شایسته و درخور دیدم و امسال هم مطمئنا بهتر از سـال گذشـته برگـزار خواهدشد. این مسئله به خاطر حضور اتحادیه های وابسته به صنعت مبل سازی در کنفرانس سال جاری، از جمله اتحادیه چینی، بلور و لوستر تهران است که عضو شورای ملی مبلمان و دکوراسیون ایران و صنایع وابسته نیز هست.
فتحی با اشاره به اینکه امسال اعضای جدیدی به کنفرانس اضافه شده اند و بنابراین به مدیریت بهتر و قوی تر نیاز داریم، ادامه داد: در کنفرانس ۲۰۱۳ تعداد اعضا افزایش پیدا کرده و محتوا غنی تر شده است. بنابراین، کسانی مدیریت برگزاری مراسم را در دست گرفته اند که هدفشان اثبات شایستگی های این صنعت و صنایع وابسته به کشورهای منطقه و صاحب سبک از طریق این کنفرانس است که آرزو می نمایم در این مسیر موفق باشند.
نایب رئیس اتحادیه چینی، بلور و لوستر تهران، حضور صاحب نظران خارجی و دولتمردان ایرانی را فرصتی مغتنم دانست و گفت: حضور صاحبنظران خارجی از یک سو می تواند به ما ایده های نو در این صنعت بدهد وباید ارتباط قوی تری با آنها برقرار کنیم. از سوی دیگر بودن دولتمردان فرصتی خواهد بود تا بتوانیم با آنها از مشکلات و خواسته های خود صحبت و برای آنها راهکار پیدا کنیم. فتحی مشکلات اتحادیه چینی، بلور و لوستر تهران را کمبود مواد اولیه و مشکلات وارداتی برشمرد و توضیح داد: یکی از بزرگترین مشکلات صنف ما نبود مواد اولیه برای تولید لوستر است و همچنین مشکلات وارداتی که باعث شده کالای اتحادیه جزو اولویت دهم قرار بگیرد. کنفرانس دکو ۲۰۱۳ تریبونی برای ما خواهد بود تا بتوانیم مشکلاتمان را مطرح کنیم. وی کنفرانس دکو ۲۰۱۳ را محلی برای تبادل نظر و بیان مشکلات اعلام کرد و آن را محلی برای شناساندن اصناف و اتحادیه ها به سایر صنوف و مهمان هایی که در این کنفرانس حضور دارند دانست و به همین دلیل آن را اتفاق مهمی در طول سال برای صنعت مبلمان تعبیر کرد.