ایسنا- سرمربی تیم سافتبال بانوان اصفهان با اشاره به نداشتن زمین برای تمرین و همچنین نبود بودجه برای اعزام تیم گفت: نمی دانم از نداشتن زمین شکایت کنم یا نبود اسپانسر؟ رویا زنگنه اظهار کرد: بعد از اتمام دور رفت لیگ جنوب در اصفهان، تمرینات خوبی را سپری کردیم، اما حدود دو هفته ای است که مورد بی مهری برخی از مسئولان شهرداری قرار گرفتیم و زمینی که حدود ۱۳ سال در اختیار این تیم بود بنا به دلایلی غیر منطقی از ما گرفته شد. این مشکل زمانی به مشکلات ما اضافه شد که درگیر حل کردن مسایل و مشکلات مالی برای اعزام تیم بودیم چرا که نبود اسپانسر همیشه تیم ما را آزار داده و حتی در سال گذشته موجب شد دو رویداد مهم را از دست بدهیم. وی با بیان اینکه برای رفع مشکل بودجه با اداره کل ورزش و جوانان و هیات و همچنین برخی از سازمان ها وشرکت ها وارد مذاکره شدیم، گفت: هیات به دلیل آن که دریافتی از اداره کل نداشته، نتوانست کمکی به ما کند و همچنین اداره کل نیز خود با مشکل مالی روبرو است.

سرمربی سافتبال اصفهان اضافه کرد: این شرایط دو راه برای ما باقی گذاشت؛ انصراف از مسابقات و یا اعزام با هزینه شخصی که با توجه به اتفاقات و تجربه تلخی که از انصراف سال گذشته در مسابقات قهرمان کشوری و همچنین دور نهایی لیگ داشتیم کادر تیم و بازیکنان همگی تصمیم به اعزام با هزینه شخصی گرفتیم که البته موضوع تازه  ای نیست و بارها و بارها با هزینه شخصی در مسابقات و دوره های مختلف شرکت کرده ایم. زنگنه با بیان اینکه اهمیت حضور در این دوره جدای از بحث سکو حضور مدرسان جهانی است که جهت انتخاب نفرات تیم ملی از بین ۴ تیم مرحله نهایی در بوشهر حضور دارند، ادامه داد: تیم ملی قرار است شهریور سال آینده به مسابقات تایوان اعزام شود و بر همین اساس دو مربی ایتالیایی که از مدرسان جهانی هستند از ابتدای بهمن ما به ایران آمدند و در اردوی تهران این فرصت را به تیم ها واستان هایی که در منطقه شمال هستند، داده اند تا نفرات برتر خود را به این اردو معرفی کنند.

وی ادامه داد: در کنار دور نهایی که از چهارشنبه در بوشهر برگزار می شود این فرصت نیز به تیم ها و استان های منطقه جنوب داده شده تا نفرات خود را اعزام کنند و بعد از آن با انتخاب ۳۰ نفر در صورت فراهم شدن شرایط و امکانات، اصفهان میزبان اردوی تیم ملی با حضور این نفرات به مدت ۱۰ روز خواهد بود. زنگنه تصریح کرد: البته تمامی نفرات برای اردوی انتخابی در تهران و بوشهر با هزینه شخصی خود حضور دارند. با رایزنی های انجام شده با واشیانی پور- عضو شورای شهر و همچنین صحبت هایی که رییس انجمن بیس بال وسافتبال کشور با شهردار اصفهان داشتند، قرار است در آینده در خصوص رفع مشکلات این تیم و همچنین فراهم کردن میزبانی تیم ملی مساعدت هایی صورت گیرد که امیدوارم نتیجه بخش باشد و از این شرایط بحرانی خارج شویم. سرمربی سافتبال اصفهان با اشاره به نداشتن زمین برای تمرین و همچنین نبود بودجه برای اعزام تیم گفت: نمی دانم از نداشتن زمین شکایت کنم یا نبود اسپانسر؟.