آلبوم - ۸ بهمن ۹۴
با قرص‌ها می‌رقصد

آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» نخستین آلبوم رسمی کاوه آفاق روانه بازار موسیقی کشور شد تا این خواننده پس از مدت‌ها نخستین اثر رسمی خود را در بازار موسیقی کشور عرضه کند.کاوه آفاق این آلبوم را به دوستدارانش تقدیم کرده و نوشته: «این اثر را به هواداران فرهیخته و بی‌نظیرمان تقدیم می‌کنم که تنها دلیل زنده ماندنم تصور دیدارشان در کنسرت‌هاست.» آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» در ۱۲ قطعه به نام‌های «عبور نو، بدرود، حق، فلوکستین (با قرص‌ها می‌رقصد)، ماسک، بیگانه، عطر تو، حس، همهمه، سد، سوال، خونه» منتشر شده است. کاوه آفاق آهنگسازی این آلبوم را بر عهده داشته است و عمده ترانه‌های این اثر نیز از سروده‌های خود اوست. آلبوم «با قرص‌ها می‌رقصد» به تهیه کنندگی «سیدمحمد حسین تفرشی» و تحت امتیاز موسسه نشر «آوای سوته دلان» روانه بازار موسیقی کشور شده است.



اشوان

اشوان خواننده جوان و پرطرفدار موسیقی پاپ که در سال‌های گذشته آثار خود را بیشتر در فضای مجازی منتشر می‌کرد، با اخذ تمام مجوزهای لازم، نخستین آلبوم رسمی خود را در بازار موسیقی کشور منتشر می‌کند. این خواننده در توضیح فضا و محتوای آلبوم رسمی خود گفت: «بار احساسی این آلبوم بیشتر است و چند قطعه ریتمیک هم به آن اضافه کردیم که به هر حال بتوانیم سلیقه‌های دیگری را هم به سمت این اثر بکشانیم.

تیم کاری من در این آلبوم اکثرا کسانی هستند که در آثار قبلی هم با آنها همکاری کرده‌ام، مثل سعید شمس، هومن نامداری، مهیار رضوان و... اما در کل اکثر اشعار و ملودی‌ها را خودم ساخته‌ام.» مخاطبان این قبیل چهره‌ها با توجه به رزومه قبلی آنها در فضای مجازی معمولا با توجه به آثار قبلی سعی در تصویر‌سازی ذهنی درباره هنرمندان و خواننده‌ها دارند و با ورود این چهره‌ها به فضای رسمی، گاه دیده می‌شود که ذهنیت قبلی مخاطبان موسیقی به شدت دستخوش تغییر می‌شود.