تأکید برتوسعه همکاری های فولاد مبارکه و سایپا
دنیای اقتصاد: در راستای توسعه همکاری های شرکت فولاد مبارکه و شرکای کسب و کار، مدیرعامل شرکت و جمعی از مدیران با حضور در شرکت سایپا با مدیرعامل و مدیران این شرکت دیدار کردند.

دکتر جمالی مدیرعامل سایپا در ابتدای جلسه، با اشاره به شرایط جاری اقتصاد و صنعت، از همکاری های دوجانبه و چند جانبه واحدهای صنعتی به عنوان فرصت برون رفت از وضعیت فعلی یاد کرد. وی به طرح جدید رونمایی شده درقالب فروش محصولات سایپا اشاره کرد و با ابراز امیدواری درخصوص استقبال مشتریان، اعلام آمادگی کرد تا این طرح برای کارکنان فولاد نیز فرصت مناسبی فراهم نماید.
دکتر جمالی به اشاره به برخی از فرصتهای همکاری مشترک در نحوه خرید محصولات فولاد مبارکه و پرداختهای مالی، از این پیشنهادها به عنوان راهکارهایی برای کاهش هزینه های دو شرکت یاد کرد.
در ادامه این جلسه دکتر سبحانی مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه با اشاره به نقش شرکتهای مادر و مولدی نظیر سایپا و فولاد مبارکه در اقتصاد و اشتغال کشور، حفظ رونق در این صنایع را برای کشور مهم و کلیدی دانست. وی با اشاره به عوامل مؤثر در افزایش هزینه ها در بنگاه های صنعتی داخلی در مقایسه با رقبای خارجی، با اشاره به کاهش نرخ تورم و پیش بینی تداوم آن، کاهش هزینه های مالی تحمیل شده به شرکت ها را ضروری دانست.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه درادامه به برخی از رویکردهای شرکت فولاد مبارکه در راستای تعامل مؤثر با مشتریان اشاره کرد. وی در پایان سایپا را یکی از مشتریان استراتژیک شرکت فولاد مبارکه اعلام و از رویکرد جدید اتخاذ شده در این شرکت در راستای ایجاد رضایت بیشتر مشتریان در خرید محصولات استقبال نمود و همچنین آمادگی فولاد مبارکه در همراهی با سایپا را در شرایط فعلی اعلام کرد.

در ادامه این جلسه برخی از معاونین دو شرکت ضمن اشاره به سابقه همکاری در ماه های اخیر در زمینه های تولید و مصرف محصولات فولاد مبارکه و توسعه کمی و کیفی همکاری ها، به موضوعات مالی و بازرگانی فی مابین پرداختند و مقرر گردید کارگروه های تخصصی مربوطه در خصوص موضوعات مطرح شده تشکیل و اقدامات مشترک طراحی و اجرا گردد.