خدمات اول مخابرات در طول برگزاری نمایشگاه تلکام به بازدیدکنندگان سرویس‌های خود را ارائه می‌کند. سرویس‌های تلفن ثابت، همراه اول، اینترنت پرسرعت مخابرات تهران (ADSL) و مودم‌های 3G، 4G و ADSL و... از جمله خدماتی هستند که در غرفه خدمات اول مخابرات عرضه می‌شود. همچنین سرویس پیامک تلفن ثابت و نحوه استفاده از این سرویس در غرفه این شرکت در نمایشگاه تلکام به متقاضیان عرضه و نحوه استفاده از آن نیز به آنها آموزش داده می‌شود. ثبت‌نام از متقاضیان اینترنت پرسرعت مخابرات نیز از دیگر خدماتی است که در غرفه این شرکت ارائه می‌شود و خریداران اینترنت می‌توانند در طول برگزاری نمایشگاه مودم‌های خود را با تخفیف تهیه کنند.
سامانه مدیریت مجازی مشتریان همراه اول نیز در غرفه شرکت خدمات اول مخابرات فعال است و مشترکان می‌توانند برای رفع مشکلات خود به این غرفه مراجعه و نسبت به رفع مشکل خود اقدام کنند.
شرکت خدمات اول مخابرات در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی تلکام، از تمامی طرح‌ها و ایده‌های مرتبط با صنعت مخابرات و حوزه آی‌تی که توسط کارشناسان، محققان و صاحب‌نظران امر مخابرات و ارتباطات تدوین شده باشد، با توافق مالی مشخص حمایت می‌کند.
طرح‌ها می‌توانند در زمینه‌های مختلفی چون فروش ADSL، فروش تلفن، ۱۱۸، فروش پهنای باند، خدمات Call Center، طرح‌های توسعه‌ای درباره Contact Center، پروژه‌های ارزش افزوده تلفن ثابت و همراه، خدمات مالی، بانکی، بیمه‌ای و... باشند.