سرعت رسیدگی به شکایات استاندارد افزایش یافت
سلامت اداری در سازمان استاندارد با توجه به دستورالعمل های در نظر گرفته شده و تسهیلات عالی کارکنان آن در زمره برترین شرکت های کشور است.
اصغر صالحی زاده مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران، با بیان این مطلب اظهار داشت: عملکرد این سازمان طی سال های گذشته نشان از رشد و تعالی در مسیر اهداف آن داشته است و البته نمی توان گفت این بهبود ها ۱۰۰ درصد کافی است و هنوز با نقطه هدفی که مشتریان را بطور کامل راضی نگه دارد فاصله داریم و باید تلاش بیشتری برای رضایت مشتریان در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به روند رو به بهبود شکایات دریافتی سازمان ملی استاندارد ایران تصریح کرد: خوشبختانه طی سال گذشته ۲۲۸ مورد شکایت دریافت شد که ۱۵۶ مورد که به عبارتی ۷۰ درصد از آن را شامل می شود در زمانی کمتر از ۱۸ روز رسیدگی شد و تلاش بر این است که زمان رسیدگی به شکایات بصورت هفتگی صورت پذیرد.
صالحی زاده با بیان اینکه اقدامات موثری در خصوص سلامت اداری در سازمان ملی استاندارد ایران صورت گرفته است، متذکر شد: در این خصوص بر اساس دستورالعمل های موجود در سازمان سطح تسهیلات در حد عالی منظور شده است و از نظر سلامت اداری می توان این سازمان را در زمره برترین شرکت های داخلی ارزیابی کرد.
مدیرکل ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات سازمان ملی استاندارد ایران افزود: بر اساس آخرین گزارشات نهادهای بالا دستی عملکرد استاندارد طی سالهای گذشته به گونه ای بوده است که می توان آن را در زمره برترین شرکت های کشور دانست و امیدواریم با تلاش دو چندان بتوانیم در ارزیابی های آتی ضمن حفظ این امر خود را به سطوح بالاتر نیز برسانیم.