این پروژه در شمال غربی شهر دماوند در غرب روستای احمدآباد واقع شده است که از سه طرف توسط کوه های سرهار احاطه گردیده است این پروژه در قالب قرارداد مشارکتی با سازمان مسکن و شهرسازی استان تهران اجرا گردیده است. کاشت بیش از۴۰۰ هزار اصله درخت در جهت بهبود کیفیت فضای سبز این منطقه که سابقاً فاقد هرگونه پوشش گیاهی بوده در بالا بردن سرانه فضای سبز شهر دماوند در طرح های بالا دستی شهری نقش بسیار مهمی ایفا کرده است. در طراحی این مجموعه که ضوابط آن در قالب کتابچه ای توسط شورای عالی شهرسازی کشور به شهرداری و دیگر نهادهای استانی ابلاغ گردیده، با یک نگرش دقیق کلیه جزئیات اجرایی ساختمانی و دیگر فضاهای شهری آتی الاحداث با تاکید بر رونق بخشیدن به فضاهای شهری و کاربری های مورد نیاز و فضاهای سبز مشخص گردیده است.

شهرک نمونه با معماری پایدار

جمع آوری و استحصال فاضلاب خانگی و آبهای سطحی مطابق استانداردهای بین المللی زیست محیطی و همچنین استفاده از انرژی های پاک و مصالح بازگشت پذیر به طبیعت، مطابق ضوابط جهت اخذ تاییدیه های جهانی Leed در جهت نیل به ساخت یک شهرک نمونه با معماری پایدار از جمله اقدامات اساسی در کلیه مراحل اجرایی در این پروژه بوده است.

یکی از بهترین مجموعه های ورزشی ایران

عملیات اجرایی کاربری های ورزشی نظیر استادیوم ورزشی، زمین های تنیس، پینت بال، استخر شنا و بازیهای آبی، سالن های تیراندازی و میدان اسب دوانی به زودی به پایان خواهد رسید و شاهد بهره برداری از یکی از بهترین مجموعه های ورزشی کشور در شهر دماوند و در این پروژه خواهیم بود. در این پروژه با آماده سازی و احیا بیش از ۱۵۰ هکتار از اراضی داخل طرح جامع شهر دماوند با کاربری های مختلف با احداث ۲۵ کیلومتر خیابان اصلی و فرعی یکی از با کیفیت ترین محلات شهری کشور با همکاری نهادهای علمی و آموزشی شکل گرفته است.

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند

شهرک آویشن دماوند