اعطای جایزه جهانی به حس خوب زندگی
مجموعه «حس خوب زندگی» به عنوان ارائه‌کننده خدمات لوکس ورزشی، کاندیدای دریافت هجدهمین جایزه جهانی کیفیت (Century International Quality ERA) شد.

اول فروردین سال ۹۵ (۲۰ ژوئن ۲۰۱۶)، سازمان Business Initiative Direction در ژنو سوییس میزبان بزرگان صنایع مختلف از ۷۴ کشور خواهد بود. مجموعه حس خوب زندگی نیز به عنوان نماینده ایران کاندیدای دریافت جایزه در چهار زمینه رهبری، کیفیت، نوآوری و تعالی سازمانی شده است. این مجموعه پیش از این توانسته بود عناوین متعدد داخلی و خارجی از قبیل یکی از ده مرکز برتر جهان در زمینه اسپا و ورزش، مجموعه ممتاز ورزشی شهر تهران با بالاترین امتیاز و همچنین عنوان «طرح ماندگار و اثر ملی» را به خود اختصاص دهد.

جایزه CQE در ۳۰ سال گذشته توسط سازمان BID براساس مدیریت کیفیت جامع مدل QC۱۰۰ و در ترکیب با Quality Mix Plan برای قدردانی و معرفی شرکت‌ها و سازمان‌های پیشرو در سراسر دنیا اهدا شده‌است. ارائه این جایزه به منظور الگوسازی و تشویق سایر شرکت‌ها برای بالا بردن سطح کیفی فعالیت‌ها، توسعه فرهنگ کیفیت، پیشرفت دائمی و در نهایت افزایش سطح رضایتمندی مشتریان و مصرف‌کنندگان است. فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال‌مارت، شرکت Mittal Arcelor (بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات فلزی و معدنی در دنیا)، Alcoa (بزرگ‌ترین تولیدکننده آلومینیوم در آمریکا)، موسسه Grant Thornton (پنجمین شرکت مشاوره و حسابداری بزرگ دنیا)، گروه مالی ING هلند (بزرگ‌ترین شرکت فعال در صنعت حسابرسی و مالی دنیا)، گروه صنعتی Reliance (بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده محصولات نساجی هند) و برخی دیگر از شرکت‌های بزرگ در لیست برندگان جایزه CQE هستند.

مهندس علیرضا اصفهانی، موسس و بنیانگذار حس خوب زندگی، از سال ۱۳۸۰ مطالعه، طراحی و اجرای این مجموعه ورزشی ارزنده را با کمک بیش از ۴۰ مشاور داخلی و خارجی آغاز نمود و در سال ۱۳۹۱ آن را به بهره‌برداری رساند. ارائه خدمات متنوع و یکپارچه، نوع نگرش پیشرو مدیران مجموعه، خلاقیت و نوآوری، ادبیات و فرهنگ سازمانی خاص مجموعه و بیش از همه توجه بسیار بالا به جزییات، باعث شده تا حس خوب زندگی در ابعاد بین‌المللی و جهانی مطرح شده به گونه‌ای که هم‌اکنون تعدادی از کارفرمایان اروپایی و آسیای مرکزی مشتاق دریافت مشاوره و حق امتیاز این برند ایرانی هستند.

مهندس اصفهانی که به عنوان اولین چهره ماندگار مدیریت در صنعت ورزش و تندرستی، عناوین مدیر نمونه ملی و کارآفرین برتر ورزش در دو سال پیاپی را در کارنامه دارد، نکته کلیدی در توفیقات مجموعه تحت سرپرستی خود را مدیریت تجربه و احساس مشتری در کنار احترام به جسم، روح و انتظارات آنها می‌داند و تاکید فراوانی بر روی اجرای صحیح این نکات از طریق نیروی انسانی آموزش دیده خود دارد.