مدیرعامل بانک پاسارگاد گفت: سرمایه گذاری در بخش صنعت یکی از مزیت های اصلی این بانک می باشد.
دکترقاسمی با اشاره به توانمندی ویژه نیروی انسانی این بانک، افزود: دارا بودن بالاترین سرمایه پایه بانکی دربین بانک های کشوریکی دیگر از مزیت های بانک پاسارگاد است.
وی ادامه داد: بانک پاسارگاد ۳۵ ویژگی منحصربه فرد دارد.سرمایه گذاری در حوزه های مختلف بنا به مزیت و توجیه اقتصادی صورت می گیرد و در حال حاضر در حوزه صنایع معدنی مقابل خام فروشی ایستاده ایم و قریب به ۱۵۰هزار میلیارد ریال سرمایه را دراین حوزه در ۱۷ پروژه مدیریت می کنیم .
وی خاطرنشان کرد: در کل کشور در حوزه ICT توانمندی های ویژه ای داریم که هلدینگ ICT در کشوراز آن جمله است ودربخش نیروگاهی هم سرمایه گذاریهای زیادی صورت گرفته است.
دکتر قاسمی اظهارداشت: ۲۳آذر ۱۳۸۴در حالیکه ۵شعبه در تهران آماده به کار بود اولین شعبه بانک درخارج از پایتخت در مشهد مقدس و همزمان با تولد امام رضا(ع) افتتاح شد.وی عنوان داشت: با امام رضا(ع) عهد بستیم در خدمت امت ایشان باشیم و به عنوان بانکی نمونه در سطح ملی وبین المللی برای امتی که رضوی هستند و همیشه دست تمنا به سوی امام رضا دارند ،باشیم.
منشور رضوی بانک
سرپرست حوزه شرق کشوربانک پاسارگارد نیز در این مراسم گفت:خواستیم با کمک این امام مهربان در کشور وخارج از کشور موفق باشیم، چون معتقدیم از ابتدا فرهنگ پاسارگاد به عنوان فرهنگ رضوی نامگذاری شده است.
محمد هادی مهدی زاده ادامه افزود :همه مسئولین بانک ارادتی خاص به امام رضا(ع)دارند .فرهنگ پاسارگاد نشأت گرفته از فرهنگ رضوی است ما سعی کردیم ازسیره امام هشتم پیروی کنیم .هرسال تمام روسای بانک همزمان با سالروز ولادت حضرت علی ابن موسی الرضا (ع)در مشهد گرد هم می آیند تا با ایشان تجدید پیمان کنند.با امام رضا میثاق می بندیم که همچنان در راستای فرهنگ خاص رضوی گام برداریم.وبراساس فرهنگ خاص رضوی نهایت همکاری را با مشتریان بانک داشته باشیم.
وی در خصوص تعداد شعبه های بانک پاسارگاد در مشهد گفت:در حال حاضر ۷شعبه در مشهد خدمات ارائه می دهند و ۴شعبه آماده افتتاح است که به امید خدا به محض اخذ مجوز بانک مرکزی افتتاح خواهند شد.
مهدی زاده ادامه داد:با توجه به وسعت و وضعیت خاص مشهد ما تقاضا کردیم برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان مشهدی و زائران ومسافران، حداقل ۳۰شعبه در مشهد داشته باشیم.
کرامت مشتری باید حفظ شود
وی در مورد افتخارات کسب شده توسط بانک پاسارگاد گفت:یکی از مهمترین افتخارات بانک پاسارگاد این است که از بالاترین مقام بانک تا رده های پایین تر همه خود را خادم و خدمتگذار امام رضا (ع)می دانند .
ما در بانک پاسارگاد از شعار حق با مشتری است عبور کرده و مشتری را ذات بانک می دانیم.
سرپرست حوزه شرق کشور در خصوص آموزش کارمندان بانک پاسارگاد گفت: سرمایه اصلی بانک نیروی انسانی است و لذا تلاش می کنیم سرمایه انسانی ما از لحاظ اطلاعات بانکی و مسائل اقتصادی به روز بوده ومشکل و کمبودی نداشته باشد.
مهدی زاده با اشاره به آموزش به روز نیروهای پاسارگاد افزود:ما در بحث آموزش بسیار حساس هستیم و همکاران بانک بطور مستمر در حال آموزش هستند تا بتوانیم هرروز خدمات بهتری را به مشتریان ارائه کنیم کوچکترین بی توجهی به مراجعین بانک از هیچ همکاری پذیرفته نخواهد شد .هیچ کاری نباید به تاخیر بیفتد واگرکسی در این رابطه ها کوچکترین خطایی کند شدیدا با او برخورد می شود.
وی با تاکید بر رعایت حفظ حرمت و کرامت مشتری عنوان کرد:رعایت کرامت انسانی در شعب بانک پاسارگاد همیشه مدنظر بوده وباعث شده که مردم همیشه محبت ویژه ای نسبت به بانک پاسارگاد داشته باشند واینها همه از الطاف خداوند و عنایت خاص امام هشتم (ع) است.
مهدی زاده اضافه کرد: نیروهای پذیرفته شده در بدو خدمت قبل از اعزام به شعبه توسط کارشناسان خبره در کلیه رشته های بانکی آموزش داده می شوند وبیشترین آموزش در حوزه ارتباطات و نحوه برقراری ارتباط وآشنایی با فرهنگ سازمانی پاسارگاد،که فرهنگ رضوی است،می باشد.
ما در بانک ازواژه کارمند استفاده نمی کنیم بلکه همه ما با هم همکار و بانکدارپاسارگاد هستیم.
وی اظهارکرد:بانکداران جوانی که جذب بانک می شوند افرادی هستند که در دوران تحصیل از دانشجویان ممتاز بوده و از سطح بالای علمی برخوردارند و در زمینه گزینش بسیار حساس هستیم که کسانی را انتخاب کنیم که از نظر اجتماعی و اخلاقی و علمی وجهه متمایزی دارند.
منابع غنی بانک پاسارگاد
مدیریت منطقه شرق کشور بانک پاسارگاد گفت:بانک پاسارگاد تا کنون توانسته است منابع خوبی را جذب کند و این چیزی جز عنایت پروردگار و یاری امام هشتم (ع) که همیشه همراه ما بوده، نیست و لذا همیشه اعلام نموده ایم آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است.
مهدی زاده با اشاره به مدیران آگاه و باتجربه و صادق و سالم که در راس بانک هستند اظهارکرد: انسجام و همدلی و همکاری ویژه ای که بین مدیران پاسارگاد وجود دارد از مزایای این بانک است و روسای شعب که معلمین بانک در شعبه ها هستند بهترین ها از بین بازنشستگان سیستم بانکی می باشند.
بانکداری الکترونیکی
مدیریت منطقه شرق کشور بانک پاسارگاد گفت:از لحاظ بانکداری الکترونیکی و مجازی یک وضعیت خاص پاسارگادی داریم.تنها بانکی هستیم که «کربانکینگ»بانک پاسارگاد توسط متخصصان و فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه تهران طراحی شده است و خاص خودمان است .
محمد هادی مهدی زاده افزود:بانک پاسارگاد تنها بانکی است که آموزش بانکداری الکترونیکی را برای همه سازمانها و موسسات فرهنگی که متقاضی باشند به صورت افتخاری برگزار می کند.
همچنین تنها بانکی هستیم که آموزش بانکداری الکترونیکی را برای تمام مشتریانی که اعلام آمادگی کرده اند در ساعات بعدازظهر برگزار کرده ایم.
وی ادامه داد:بانک پاسارگاد زمانی موفق است که مشتریانش اطلاعات مقدماتی بانکداری الکترونیکی را بدانند و اگر بتوانیم فرهنگ بانکداری مجازی را نهادینه کنیم منافع زیادی از لحاظ اقتصادی و صرفه جوئی در وقت و نیز پیشگیری از رفت و آمدهای غیر ضروری در سطح شهرها را شاهد خواهیم بود .مهدی زاده در پایان ابراز امیدواری کرد :امیدواریم خداوند کمک کند تاما پاسارگادی ها براساس عهدی که با امام رضا (ع)بسته ایم و عنایتی که ایشان نسبت به پاسارگادی ها دارند،بتوانیم آنطور که در شأن ملت فهیم ایران است به مردم خدمت نمائیم.