اختلاف سلیقه مدیران مانع پیشرفت اقتصادی

حمید رضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با حضور در بزرگداشت شرکت سامان گستر ضمن تبریک به شرکت در بیست سال خدمت در توسعه شهری گفت: در برخی از فصول نیاز به هتل و مراکز اقامتی در سطح شهر اصفهان به شدت رشد می یابد و بنده یقین دارم که شرکت در انجام چنین پروژه هایی موفق عمل خواهد کرد.

فولادگر افزود:آسیب شناسی های لازم در اقتصاد ایران به عمل آمده و راهکارها هم مشخص شده است،اما در مرحله اجرا با مشکل اختلاف سلیقه مدیران مواجه هستیم که مهمترین مانع پیشرفت اقتصادی کشور است. وی ادامه داد: قوانین بسیار خوبی همچون قانون رفع موانع تولید و قانون بهبود محیط کسب وکار وضع شده اند که متاسفانه به دلیل ضعف مدیریتی، اجرای آن به طول انجامیده و لازم است برای رهایی از وضعیت رکود اقتصادی مدیران هرچه سریعتر بادر نظر داشتن نرخ رشد منفی در بسیاری از حوزه های اقتصادی دست به عمل بزنند.

نماینده مردم اصفهان بااشاره به اینکه نرخ رشد اقتصاد،در سال ۹۴ و سه ماهه۹۵ در تمامی حوزه ها به جز کشاورزی منفی بوده است تصریح کرد:تحریم ها فقط بر۳۰ درصد مشکلات کشور تآثیرگذار بوده است و ۷۰در صد دچار مشکلات مدیریتی هستیم. فولادگر با اشاره به اینکه صنایع ما توان پرداخت مالیات های سنگین را ندارد،گفت:دولت در حال حاضر بیشترین بخش درآمد خودرا بر نفت و مالیات استوار کرده است که فعالان اقتصادی نمی توانند به دلیل مشکلات مالی ، مالیات خودر ا بپردازند. به گزارش دنیای اقتصاد، رونمایی از نمایشگاه عکس پروژه های سامان گستر و اجرای قطعه زیبا و شنیدنی شرکت سامان گستر با گروه نوجوان شرکت از حاشیه های مهم برگزاری این مراسم بود.