روابط عمومی‌ها می‌توانند نقش مؤثری در ترویج فرهنگ استاندارد داشته باشند
نماینده شهرستان‌های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب با گرامیداشت هفته ی استاندارد، گفت: از آنجا که روابط عمومی‌ها پل ارتباطی بین مردم و سازمان و به نوعی بلندگو، رسانه و پیام رسان هستند، لذا این پل ارتباطی می‌تواند نقش بسزایی در ترویج فرهنگ استاندارد در جامعه داشته باشد. روح الله بیگی،استاندارد را ترازو، میزان مستحکم و مورد اعتماد مردم در جامعه دانست و اظهار داشت: استاندارد برای کیفیت بخشی و بهینه سازی تولیدات و محتوایی کردن محصولات ملی است بنابراین می‌توان گفت که سازمان ملی استاندارد ایران یک ترازوی ثقل، میزان مستحکم و مورد اعتمادی است که می‌تواند به کیفیت بخشی صنایع و تولیدات ملی، روح و روان تازه ای ببخشد، لذا بر همگان لازم است تا در این زمینه با این سازمان همکاری لازم را داشته باشند. وی با اشاره به برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندی‌ها و دستاوردهای سازمان ملی استاندارد ایران در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: «برگزاری این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه مجلس شورای اسلامی بسیار خوب و به جا بود ولی امیدواریم این نمایشگاه تنها محدود به مجلس و نمایندگان نباشد. اگر بتوانیم چنین نمایشگاه‌هایی را در سطح شهر نیز برپا کنیم، می‌تواند برای فرهنگ سازی استاندارد مفید و مثمر ثمر باشد.
نماینده شهرستان‌های تکاب، شاهین دژ و میاندوآب در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اینکه بتوانیم فرهنگ استاندارد را در جامعه گسترش دهیم، نیاز به روابط عمومی قوی داریم. هرچه روابط عمومی سازمان ملی استاندارد ایران قوی تر باشد، می‌تواند در معرفی برنامه‌های سازمان به مردم مؤثرتر عمل کند.
بیگی، ارتباط سازنده را یکی از راه‌های تقویت سازمان استاندارد دانست و تصریح کرد: هر چه سازمان ملی استاندارد ایران بیشتر با مردم، سازمان‌ها و بخش‌های خصوصی از جمله تولیدی‌ها و کارخانجات در ارتباط باشد و این ارتباط سازنده، مستمر، روزآمد و از روی علم و‌اندیشه باشد، می‌تواند به دل مسئولان دستگاه‌ها، کارخانجات و مردم نفوذ کند و از این طریق عملکرد بهتر و بیشتری داشته باشد که نتیجه آن تقویت روز افزون سازمان ملی استاندارد ایران است.