دنیای اقتصاد،گروه گردشگری-بازار بین المللی سپاد توانسته روزانه 5 هزار نفر زائر و گردشگر را در ایام تعطیل جذب نماید.
رئیس شورای بازار بین‌المللی سپاد با اعلام این خبر گفت: در ایام تعطیلات تعداد تورهایی که به منطقه سپاد می‌آیند، افزایش می‌یابد و آمار خریداران نیز بیشتر می‌شود، به طوری‌که در برخی ایام این آمار به روزی ۵ هزار نفر نیز می‌رسد.
محسن طلوع درباره میزان حضور تورها گفت: در طول سال، زائران و مجاوران همراه با تورهای گردشگری برای بازدید و خرید مراجعه می‌کنند که آمار آن‌ها در ایام تعطیلات سه برابر روزهای عادی سال است.وی از رضایت اکثر مراجعه کنندگان این بازار خبر داد و اظهار کرد: با نظرسنجی‌های اخیر که در پشت کارت‌های قرعه کشی از مردم صورت گرفته است، اکثریت مراجعه کنندگان رضایت خود را از تنوع، قیمت و کیفیت محصولات اعلام کرده‌اند.
محسن طلوع در ارتباط با میزان بازدید، مراجعه و خرید از بازار بین‌المللی سپاد، تصریح کرد: با توجه به اینکه تنوع قیمت و محصولات در بازار سپاد نسبت به داخل شهر بسیار زیاد است، لذا مردم نیز این بازار را برای خرید ترجیح می‌دهند.
این بازار با بیش از 530 واحد تجاری، شعب مختلف بانک‌ها، دفاتر بازرگانی و خدماتی به عنوان یکی از مراکز عمده و معتبر سوغات شرق کشور به شمار می‌رود. وجود پارکینگ‌های طبقاتی مجزا با ظرفیت 650 دستگاه خودرو در ارائه خدمات به گردشگران پیش‌رو بوده است و همواره با نوآوری از طریق عرضه کالاهای ارزان و باکیفیت در محیطی آرام و امن، رضایت زائران و گردشگران را فراهم آورده است.