رونمایی از  ارباب حلقه‌ها
محصولات آئودی پس از حرف و حدیث‌های زیاد رونمایی شدند. خودروهایی که به واقع زیبا بوده و دل هر بیننده‌ای را می‌ربایند. فارغ از اینکه چه کسی به واقع نماینده آئودی در ایران خواهد شد، جای این برند در بازار ایران بسیار خالی است. شرکت رامک خودرو از 7محصول آئودی در ایران رونمایی کرد.خودروهایی زیبا که اگر راهی بازار ایران شوند کار را برای بنز و بی‌ام‌و سخت خواهند کرد. شب رونمایی اولین خودرویی که روی صحنه آمد آئودی A4 بود؛ خودرویی زیبا که در کلاس c قرار داشته و در حقیقت رقیبی برای بنز c کلاس و بی‌ام‌و سری 3 است. این خودرو سدان با موتوری 2 لیتری روانه بازار خواهد شد، موتوری که قادر به تولید 190 اسب‌بخار قدرت بوده و 320 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. A4 قادر است در مدت زمان 3/ 7 ثانیه از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.این شتابگیری مناسب را مدیون گیربکس 7 سرعته اسپورت خود است که با کمترین خطا در اختیار راننده است.

خودروی بعدی که به روی استیج فراخوانده شد آئودی۵ A کوپه بود؛ خودرویی که خطری جدی برای بی‌ام‌و سری ۵ و بنز Eکلاس خواهد بود. خودرویی زیبا که از موتور دو لیتری ۲۳۰ اسب‌بخار قدرت بهره می‌برد. این خودرو که از فضای بیشتر نسبت به A۴ بهره‌مند بوده و البته پرقدرت‌تر نیز هست برای جوانان می‌تواند انتخابی مناسب باشد و رقیبی جدی برای بنز E کوپه که البته نسل قبل آن بیشتر با این اتاق روانه بازار شده بود، اما ۵ A به‌صورت کروک نیز روی استیج آمد؛ خودرویی که به واقع زیبا و البته جذاب است. این خودرو نیز با همان موتور۲۳۰ اسب‌بخاری نمونه کوپه روانه بازار ایران خواهد شد. آئودی در این سری سعی دارد تا هرچه دارد رو کند؛ از اتاق سدان تا کروک که بتواند طیف‌های مختلف خریدار را به خود جذب کند؛ از جوانان گرفته تا افراد مسن‌تر همه و همه می‌توانند ۵ A را در اتاق‌های مختلف انتخاب کند؛ چراکه علاوه بر مدل کروک و کوپه ۵ A با اتاق سدان نیز به روی صحنه آمد، خودرویی که چراغ‌های LED خارق‌‌العاده آن در تاریکی سالن خودنمایی می‌کرد، این خودرو نیز موتوری مشترک با دیگر ۵ A ها داشته و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

اسطوره دیگر آئودی ۶ A بود که به صحنه آمد؛ خودرویی که آئودی سعی کرده همه‌چیز را در آن متفاوت خلق کند؛ چراکه این خودرو هم باید لوکس باشد و هم اسپورت، از این رو آئودی امکانات فراوانی را برای آن در نظر گرفته است و موتور ۲ لیتری آن نیز قادر به تولید ۲۵۲ اسب‌بخار قدرت است.موتوری که قادر به تولید ۳۷۰ نیوتن متر گشتاور بوده و با تکیه بر گیربکس ۷ سرعته S Tronic قادر است در مدت زمان ۵/ ۶ ثانیه از حالت ایستاده به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد، اما همه‌چیز به همین‌جا ختم نمی‌شود؛ چراکه ۶ A مجهز به سیستم کواترو است.سیستمی که در حقیقت چهار چرخ محرک بوده و قدرت از موتور به هر چهار چرخ این خودرو انتقال می‌یابد، از این رو هیجان بیشتری را با خود به همراه خواهد داشت و حتی می‌توان در مسیرهای لغزنده نیز با خیال راحت‌تری به حرکت ادامه داد.

آئودی نه‌تنها جوانان بلکه قلب همه مردم را با مدل TT نشانه رفته است؛ خودرویی کوچک، زیبا و پر از هیجان که اوج لذت رانندگی اسپورت را به همراه دارد.این خودرو با موتور ۲ لیتری ۲۳۰ اسب‌بخاری روانه بازار خواهد شد. خودرویی که به‌صورت کروک عرضه شده و دیفرانسیل جلو است. شاید اگر TTدیفرانسیل عقب بود به جرات می‌شد ۴ Z را از بازار ایران حذف کند اما به هر ترتیب دیفرانسیل جلو بودن آن بازهم چیزی از جذابیت آن کم نمی‌کند. اگر اینقدر هیجان برای شما کافی نیست می‌توانید مدل ویژه S Line را خریداری کنید؛ خودرویی که مجهز به سیستم کواترو بوده و به‌صورت دائم قدرت را به هر چهار چرخ انتقال می‌دهد. TT قادر است در مدت زمان ۱/ ۶ ثانیه خود را از حالت ایستاده به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساند.

نوبت به شاسی‌بلند‌های آئودی می‌رسد؛ خودروهایی که همانند برادرانشان زیبا بوده و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. ۳ Q شاسی‌بلند کوچک آئودی است که با موتور دو لیتری ۱۸۰ اسب‌بخاری روانه بازار خواهد شد؛ خودرویی که روی صحنه آمد، این خودرو نیز از سیستم کواترو که به‌صورت چهار چرخ محرک دائم است بهره می‌برد که این توانایی را به ۳ Q خواهد داد تا راحتر از مسیرهای لغزنده عبور کند. ۳ Q را می‌توان یک انتخاب مناسب برای خانواده‌های کم‌جمعیت و جوانان دانست. ابعاد کوچک این خودرو را برای تردد در شهرو مسیرهای پر ترافیک آماده ساخته است، اما برادر بزرگ‌تر یعنی ۳ Q با موتوری پرقدرت‌تر و البته بهره‌گیری از همان سیستم کواترو به روی صحنه آمد. خودرویی که با موتور دو لیتری خود قادر به تولید ۲۳۰ اسب‌بخار قدرت بوده و ۳۵۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. ۳ Q توانایی این را دارد تا در مدت زمان ۹/ ۶ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برسد. این خودرو می‌تواند جای بی‌ام‌و ۳ X را در بازار ایران تنگ کند.