تصمیم‌گیری‌های متعدد اقتصادی علت بی اعتمادی سرمایه‌گذاران
مهر- رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی گفت: هر روز شاهد تصمیم‌گیری‌های جدیدی در اقتصاد هستیم؛ لذا همیشه ترس و خوف برای سرمایه‌گذاران بوده، زیرا هنوز یک طرح و سیاست یکپارچه انجام نگرفته است. محمدرضا محسنی‌ثانی، در نشست خبری مدیرعامل بانک صنعت و معدن کشور با حضور مدیران ارشد استان در محل استانداری خراسان رضوی گفت: در آمد سه دولت گذشته به ترتیب ۲۲۵ میلیارد دلار، ۲۶۳ میلیارد دلار و در دوران آقای احمدی نژاد ۸۳۳ میلیارد دلار بوده است؛ ولی با بررسی می‌بینیم که هر چند افزایشی را در درآمدها شاهدیم؛ ولی هنوز هم نتوانسته‌ایم عملکرد رضایت‌بخشی در مباحث اقتصادی داشته باشیم. وی اظهار کرد: از مجموعه نظام خواهشمندیم وضعیت سیاست‌گذاری‌ها را در بعد مسائل اقتصادی هماهنگ کنند تا از نقشه‌ها و راه‌های مشخصی برای پیشرفت بهره بگیریم.
محسنی اضافه کرد: لازم است برای اقتصاد مقاومتی به بخش‌خصوصی توجه ویژه‌ای شود و برنامه‌ریزی‌های هماهنگ و همراه در این خصوص انجام گیرد.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در انتها تصریح کرد: لازم است دولت بنگاه‌داری نکند و این کار را به بخش خصوصی واگذارد و خودش امر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌های لازم را برعهده گیرد.