مصلای تهران میزبان ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان
ششمین نمایشگاه صنعتی سازی ساختمان و همایش تخصصی تجهیزات و فن آوری نوین صنعتی سازی ساختمان به طور همزمان ، امروز در محل مصلای بزرگ امام (ره) گشایش می‌یابد. مدیرعامل شرکت نمایشگاهی نیاک، با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه که تا ششم آبان ماه سال جاری ادامه دارد، به همت شرکت نمایشگاهی نیاک و با حمایت انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صنعت ساختمان در حالی کار خود را آغاز می‌کند که ارائه جدید ترین فن آوری‌ها ، آشنایی با مباحث فنی و اجرایی صنعتی سازی ساختمان و ایجاد بازار مناسب جهت عرضه تولیدات مرتبط با صنعت ساختمان از مهمترین اهداف بر پایی آن می‌باشد.
دکتر مازیار شاکری افزود: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، توسعه صنعتی ساخت و ساز و حرکت به سمت شیوه‌های مدرن و فرهنگ سازی این شیوه، از اولویت‌های برگزاری نمایشگاه امسال خواهد بود. وی با بیان اینکه در این نمایشگاه تعداد ۱۵۰ شرکت حضور خود را اعلام کرده اند، اظهار کرد: از آن جا که ساخت و ساز یکی از مهمترین بخش‌های اقتصاد کشور محسوب می‌شود، لذا با تولید صنعتی نه تنها شاخص‌های پایه یعنی منابع، زمان و کیفیت مدیریت می شود، بلکه شاخص‌های اساسی نظیر ایمنی، پایداری و مصرف بهینه انرژی نیز تحقق می‌یابد.
به گفته مدیر عامل شرکت نمایشگاهی نیاک، تولید کنندگان در این نمایشگاه محصولاتی چون سازه‌های پیشرفته ، پروژه های ساختمانی و انواع مصالح و تجهیزات روزآمد صنعت ساختمان را در معرض دید عموم قرار داده و با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.