ایسنا- نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» توسط گروه تئاتر پارکینگ 21 ، 22 و 23 مرداد ماه در تئاتر شهر، به روی صحنه می‌رود. شهاب‌الدین حسین‌پور با بیان این مطلب اظهار کرد: این تئاتر مجوزهای لازم را از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز انجمن هنرهای نمایشی خراسان رضوی دریافت کرده‌است و در زمان‌های اعلام شده، به‌روی صحنه می‌رود.
حسین‌پور خاطرنشان کرد: این تئاتر در تهران، شیراز، شاهرود، رشت و گرگان اجرا شده و به زودی در مشهد به روی صحنه می‌رود و امیدواریم بتوانیم در شهرهای دیگر نیز اجرا داشته باشیم.
این کارگردان تئاتر افزود: بعد از اجرا در شهر شیراز، که مورد استقبال هنردوستان و مردم قرار گرفت، برای گروه تئاتر پارکینگ جذاب بود که در دیگر شهرها اجرا داشته باشند و از این طریق با آداب و رسوم‌های مختلف آشنا شوند. وی تصریح کرد: این تئاتر اگر حدود 10 اجرای دیگر داشته باشد، با قریب به 21 هزار تماشاگر، از پرتماشاگرترین نمایش های‌ تاریخ تئاتر ایران به‌شمار می‌آید.
«بیوه‌های غمگین سالار جنگ» به کارگردانی شهاب‌الدین حسین‌پور و نویسندگی محمدامیر یاراحمدی است که طراحی صحنه و نور آن را جلال تهرانی برعهده دارد و در آن بازیگرانی چون گلاب آدینه، شیرین بینا، حمید رحیمی، نورا هاشمی، محمد صدیقی‌مهر و حمیده مستعان به ایفای نقش می‌پردازند.
نمایش «بیوه‌های غمگین سالار جنگ» داستان خانه، خاندان و سرنوشت سه زن بیوه «محمد تقی خان سالار جنگ» را روایت می‌کند که پس از مرگ همسرشان، با پیشکار دغل‌باز و ریاکار و چپاولگرش مواجه می‌شوند.