حمایت از افزایش سرعت اجرای پروژه‌های مشارکتی
دنیای اقتصاد- شهردار منطقه چهار مشهد گفت: حمایت لازم را برای سرعت یافتن احداث پروژه‌های مشارکتی انجام می‌دهیم. سید کمال‌الدین شاهچراغی در بازدید معاون شهردار و رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های شهرداری مشهد از پروژه زیتون که در منطقه چهار در حال احداث است، اظهار کرد: اراضی بزرگی در منطقه چهار مشهد قرار دارد که در سال‌های گذشته و قبل از اینکه این زمین‌ها دارای طرح مصوب باشند، اقدام به ساخت و سازهای غیرمجاز در آنها شده است. وی ادامه داد: این موضوع باعث شده تا شبکه معابر منطقه با کمبود جای پارک حاصل از ساخت خانه‌های بدون پارکینک مواجه شود.
شهردار منطقه چهار مشهد با اشاره به اینکه این منطقه به بافت بدون پارکینگ تبدیل شده است، تصریح کرد: هر اقدامی که باعث اضافه شدن پارکینگ به این منطقه گردد، ارزشمند است که یکی از این موارد احداث مجتمع‌های مشارکتی دارای پارکینگ طبقاتی می‌باشد.
شاهچراغی افزود: از معاونت اقتصادی شهرداری مشهد و سرمایه‌گذار پروژه زیتون تشکر می‌کنم که با برنامه‌ریزی دقیق خود توانسته‌اند براساس برنامه زمان‌بندی حرکت کنند و این پروژه با قوت در حال انجام است.
وی بیان کرد: احداث پروژه‌های بزرگ این چنینی اگر با کندی مواجه باشد مشکلاتی از قبیل سد معبر و ایجاد ترافیک به صورت مستقیم متوجه منطقه خواهد بود؛ لذا ما نیز حمایت‌های لازم را برای قوت گرفتن پروژه‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌دهیم.