اهدای تندیس به جوان اول تولیدکننده داروهای ضد سرطان
تولیدکننده جوان صنعت داروسازی کشور به خاطر مدیریت و خلاقیت خود برای تولید داروهای ضد سرطان، در هشتمین جشنواره ملی مدیران و تولیدکنندگان کشور مورد سپاس و تقدیر قرار گرفت و نشان و تندیس ویژه مدیریت به وی اعطا شد. دکتر محمد پوروزیری مدیرعامل شرکت داروسازی خوارزمی‌در حاشیه این مراسم اعلام کرد: با همدلی و همت جوانان آموزش دیده و تحصیلکرده این کارخانه موفق شدیم بخش داروهای ضد سرطان را راه‌اندازی کنیم که به زودی این داروها وارد بازار می‌شود.
وی یادآور شد: در حال حاضر پتانسیل داخلی در زمینه داروسازی بسیار بالاست و متخصصان جوان و مجری لایق کشور در این زمینه‌ها بسیار فعال هستند و توانسته‌اند داروهای با تکنولوژی بالا را به ویژه در بخش سرطان تولید و آماده عرضه کنند.
پوروزیری تصریح کرد: با این اقدام توانسته ایم به میزان زیادی از ارزبری داروهای مشابه کم کنیم و تا حد قابل توجهی از خروج ارز جلوگیری نماییم.
مدیرعامل شرکت داروسازی خوارزمی‌با بیان اینکه در حال حاضر متخصصان متعهد و زحمتکش متعددی به ویژه در قشر جوان، در این عرصه و سایر عرصه‌های دارویی کشور فعالیت می‌کنند و نیاز به تشویق و حمایت دارند، گفت: اعتماد به داروهای داخلی روز بروز در حال گسترش است و این خبر بسیار خوبی است. انتخاب افرادی مانند اینجانب برای تجلیل در مراسم فوق بیانگر دیده شدن کار ما و اعتماد مسئولان به جوانان است.