اعطای  تندیس واحد برتر صادراتی  به شرکت سیمان ایلام
در ششمین جشنواره تجلیل از صادرکنندگان برتر استان تهران از شرکت سیمان ایلام به مدیرعاملی مهندس حامد اصل روستا به پاس اهتمام جدی به صادرات و ارز آوری برای کشور و تعهد عملی به حفظ محیط زیست و منابع طبیعی تقدیر و لوح و تندیس صادرکننده برتر به وی اعطا شد. شرکت سیمان ایلام یکی از زیر مجموعه های هلدینگ سیمان تهران و سرمایه گذاری امید است که هم اکنون در مجموع با ظرفیت تولید 5300 تن سیمان در روز به فعالیت تولیدی مشغول است که از این میزان تولید 70 درصد آن صادر می شود.
به گزارش خبرنگار ما، این شرکت زمانی به تولید حداکثر رسید که کشور عراق پس از تهاجم آمریکا و متحدانش به این کشور و سرنگونی صدام به آرامش نسبی رسید و تشنه سیمان به عنوان ماده اولیه ساخت و ساز و توسعه شد که سیمان ایلام به کمک آن رفت.
به گفته مهندس حامد اصل روستا، شرکت سیمان ایلام در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی، همچنان مترصد افزایش سهم صادرات سیمان با توجه به همجواری با کشور عراق و همچنین ایجاد بازاریابی جدید در کشورهای حاشیه خلیج فارس و افریقا و ارتقا کیفیت برتر محصولات تولیدی به عنوان مزیت های صادراتی است.
این شرکت پس از راه اندازی و بهره برداری از هر ۲ فاز برای حدود ۱۰۰۰ نفر به صورت مستقیم و هزاران نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی داشته که برای استان بسیار مهم و ارزشمند است.