گالری مژده
«نو خط کهن» عنوان نمایشگاهی است که در آن ٢٣ هنرمند از سه نسل هنرمندان معاصر، زوایایی گوناگون از نقاشی‌خط ایران و سیر تحول تاریخی آن را عرضه می‌کنند. .این نمایشگاه در «گالری مژده» به نشانی سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان هجدهم شرقی، پلاک ۲۷، واحد یک افتتاح می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند تا ٢٣ بهمن‌ماه هر روز از ساعت ۱۱ تا ۱۹ و روزهای تعطیل از ساعت ۱۶ تا ۱۹ از این نمایشگاه دیدن کنند.

گالری سایه
نمایشگاه گروهی «موزه اشیای مسروقه» شامل نقاشی‌هایی در سبک‌های مختلف کوبیسم، کلاژ، رنگ روغن و ... و همچنین چند قطعه عکس، برگرفته از اشیا و آثار هنری مسروقه جهان، ۹ بهمن‌ماه در گالری «سایه» در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفت. این نمایشگاه در گالری سایه به نشانی نیاوران، خیابان جمشیدیه (فیضیه)، خیابان امیدوار، کوچه آقاخانی، پلاک ۳ برپاست و تا ۲۶ بهمن‌ماه ادامه دارد.

گالری بوم

«چهار فصل» شامل منتخبی از ٣٠ سال عکاسی عباس کیارستمی به نمایش درآمد. در این نمایشگاه شامل٢٩ عکس در ابعاد بسیار بزرگ و یک ویدئوآرت ارائه شده که شش مجموعه عکس کیارستمی را دربرمی‌گیرد. این شاید نخستین‌بار است که مجموعه‌ای از عکس‌های عباس کیارستمی در کنار یکدیگر به‌نمایش درمی‌آید که می‌تواند تصویر جامعی از زاویه نگاه این هنرمند عرضه کند. این شش سری عبارتند از: «سفید برفی، راه‌ها، مهتاب، درها و یادها، دیوار و پنجره رو به حیات» که ویدئوآرت چهار دقیقه‌ای «اسب‌ها» از مجموعه ٢٤ فریم آن‌ها را همراهی می‌کند. این نمایشگاه تا ٢٧ اسفندماه از دوشنبه تا جمعه (غیر از تعطیلات مناسبتی) در گالری «بوم» به نشانی خیابان ولی‌عصر، خیابان ارمغان غربی، شماره ۱۱ میزبان علاقه‌مندان است.