به این سوال ذهنی‌تان جواب مثبت بدهید؛ بله، می‌توان بدون خیابان‌گردی بهترین لباس‌های بازار و لوازم موردنظر را دید، انتخاب کرد، چانه زد، تخفیف گرفت و خرید. چون دنیای مجازی به خوبی باعث شده این خواسته برای آنها که دوست دارند بدون پیاده روی‌های ممتد و چرخیدن زیر آفتاب و باران، بهتر و ارزان‌تر از بقیه خرید کنند، محقق شود. کافی است در دنیای مجازی با در اختیار داشتن برنامه‌های نرم‌افزاری جدید عضو یک بازار مجازی شوید تا فروشندگان بزرگ‌ترین فروشگاه‌ها که امروزه در گوشی کوچک شما به سادگی جا می‌شوند، در خدمتتان باشند. پس بیایید عضویت در جامعه بزرگ شبکه‌های اجتماعی مجازی و استفاده از اپلیکیشن‌ها را در دستور کار خود قرار دهید تا اطلاع از ارزان‌ترین جنس‌ها، جدیدترین قیمت‌ها و رویایی‌ترین حراج‌ها برایتان از خیابان‌گردی‌های بی‌پایان آسان‌تر شود. برای یک خرید خوب برنامه‌ریزی کنید و بیایید در ادامه با بهترین اپلیکیشن‌های خرید لباس آشنا شوید.

بوتیک

برای خرید لباس می‌توانید از این اپلیکیشن به خوبی کمک بگیرید. البته این اپلیکیشن قصد فروختن لباس به شما را ندارد بلکه فقط شما را به فروشنده متصل خواهد کرد. این اپلیکیشن ارتباط شما را با ۲۵۰۰ فروشگاه در سراسر کشور برقرار می‌کند. شما می‌توانید لباسی که به‌دنبالش می‌گردید را از بین فروشنده‌های عضو بوتیک پیدا کنید سپس به صورت حضوری یا غیرحضوری و با هماهنگی با فروشنده خرید کنید. فروشندگان به صورت روزانه جدیدترین محصولات خود را در اپلیکیشن و سایت بوتیک قرار می‌دهند. به‌طور مثال می‌توانید با جست‌وجو کردن در دسته موردنظر مانند یک کت تک با انتخاب رنگ‌بندی (مثلا مشکی) و در بازه قیمت ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان در موقعیت‌های جغرافیایی مانند (میدان ونک)، لیست این محصولات را مشاهده کنید و هر کدام را پسند کردید با کلیک بر روی آن به اطلاعات تماس فروشنده دسترسی داشته باشید. حجم این اپلیکیشن ۷/ ۲ مگابایت است و به صورت رایگان قابل دانلود است.

رگال

همچنین ممکن است لباس موردنظرتان را در رگال ببینید. اپلیکیشن رگال دو بخش متفاوت برای پیدا کردن لباس دلخواهتان طراحی کرده است. در قسمت ویترین، فروشگاه‌های معتبر اینترنتی هر روز یکی از بهترین محصولات خود را معرفی می‌کنند که تمام کالاهای معرفی شده جهت بررسی اعتبار، دارای لینک محصول در وب‌سایت، صفحه اینستاگرام یا کانال تلگرام فروشگاه معرفی‌کننده هستند. در قسمت لباس‌یاب اما می‌توانید با ارسال یک تصویر از لباس مورد علاقه‌تان که در وب‌سایت‌ها یا شبکه‌های اجتماعی دیدید، فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌کننده‌اش را پیدا کنید. حجم این اپلیکیشن ۷/ ۶ مگابایت است و به صورت رایگان برای دانلود در دسترس است.

نبض بازار

موقع خرید یک وسیله، دانستن قیمت دقیق آن ضروری است. همچنین برخی وسایل اطلاعات فنی پیچیده‌ای دارند که آگاهی کامل از آنها می‌تواند در تصمیم‌گیری ما برای خرید نقش بسزایی داشته باشد. نبض بازار سرویسی کاربردی جهت در اختیار داشتن نرخ محصولات مختلف در تلفن هوشمند شما است. برنامه نبض بازار یک برنامه کاربردی برای نمایش قیمت‌های روز اجناس مهم از جمله موبایل، لپ‌تاپ، لوازم جانبی و … به همراه فروشگاه‌های معتبر از جمله دیجی کالا، آل دیجیتال و … است که توانسته با استفاده از امکانات خود برروی دستگاه‌های اندرویدی زیادی نصب شود. نبض بازار از آن دسته برنامه‌هایی است که حتما لازمتان خواهد شد. قیمت هرچه را که بخواهید می‌توانید در این برنامه پیدا کنید. از تبلت و موبایل گرفته تا دلار و سکه. این اپلیکیشن ۱/ ۳ مگابایت حجم دارد و به صورت رایگان قابل دانلود است.

ترب

چندبار پیش آمده کالایی خریده اید اما بعد از مدتی متوجه می‌شوید جای دیگری با قیمت ارزان‌تر می‌توانستید آن‌را بخرید؟ اپلیکیشن ترب تخفیف‌های روزانه‌ همه فروشگاه‌های معتبر اینترنتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. هر زمانی قصد خرید داشتید، اسم محصول را جست‌وجو کنید تا بهترین قیمت را از بین فروشگاه‌های معتبر اینترنتی پیدا کنید و از طریق گوشی موبایل سفارشتان را در سایت فروشنده ثبت کنید. ترب صرفا موتور جست‌وجوی خرید است و همانند دیوار و شیپور در فروش محصولات دخالتی ندارد. اما برخلاف دیوار و شیپور صرفا قیمت فروشگاه‌های معتبر اینترنتی (مثل دیجی کالا و بامیلو) در آن نمایش داده می‌شود و به‌خاطر داشته باشید که این اپلیکیشن مسوولیت مشکلات احتمالی در فرآیند خرید در هر یک از فروشگاه‌ها را برعهده نمی‌گیرد. در حال حاضر حدود ۱۰۰ فروشگاه معتبر اینترنتی در ترب حضور دارند و این تعداد رو به افزایش است که همه‌ این فروشگاه‌ها نماد اعتماد الکترونیک دریافت کرده‌اند. در حال حاضر ۱۰ فروشگاه اول برحسب رنک الکسا که شامل دیجی کالا (digikala.com), بامیلو (bamilo.com), مدیسه (modiseh.com), مقداد‌ آی‌تی (meghdadit.com), کیمیا آنلاین (kimiaonline.com), تهران کالا (tehrankala.com), آل دیجیتال (alldigitall.ir), شیکسون (shixon.com), بانه کالا (banekala.ir), بایکس (buyex.ir) و فینال (final.ir)در این اپلیکیشن وجود دارند. این اپلیکیشن ۹/ ۳ گیگابایت حجم دارد و به صورت رایگان قابل دانلود کردن است.

کافه آنلاین (قیمت خودرو)

اگر خریدتان به سطح خرید و فروش ماشین رسیده است به قیمت و مدل‌های مختلفی از ماشین‌ها نیاز خواهید داشت، بنابراین اگر می‌خواهید قیمت دقیق و لحظه‌ای مدل‌ها و انواع مختلف ماشین‌ها را داشته باشید این برنامه را از دست ندهید. به‌وسیله این اپلیکیشن می‌توانید قیمت انواع ماشین‌های داخلی، وارداتی و منطقه آزاد را به صورت لحظه‌ای و دقیق در یک برنامه کاملا رایگان و کم‌حجم داشته باشید. همچنین این برنامه بهترین راهنما برای کسانی است که می‌خواهند ماشینی را از گمرک بگیرند یا آن ماشین را از خارج بیاورند و قیمت صحیح و اصلی آن را نمی‌دانند. با داشتن این برنامه دیگر سر قیمت ماشین‌ها در نمایندگی‌ها مشکل نخواهید داشت. حجم این اپلیکیشن ۲/ ۲ گیگابایت است و به صورت رایگان می‌توانید آن‌را دانلود کنید.

 

چهارسو

پشت ویترین مجازی فروشگاه‌های شهر قدم بزنید. این شعار یک برنامه نرم‌افزاری خرید آنلاین به نام چهارسو است. عواملی مثل تمایل به بازارگردی قبل از خرید، پراکندگی فروشگاه‌های مورد علاقه، وقت کم و حجم بالای ترافیک باعث می‌شود از طریق گوشی‌های هوشمند منتظر فرصت مناسب برای خرید باشیم. اما برنامه نرم‌افزاری چهارسو کوشیده که این مشکلات را بر طرف کند و فضایی را ایجاد کند که همه اطلاعات یک جا جمع شده و به شما این امکان را می‌دهد که قبل از خرید، پشت ویترین مجازی فروشگاه‌های مختلف قدم بزنید و از جزئیات همه محصولات (کیف و کفش و لباس و زیورآلات) دیدن کنید. شما می‌توانید بدون نیاز به تماس تلفنی با فروشنده‌های مختلف در سطح شهر صحبت و بر سر قیمت چانه‌زنی کنید. در این برنامه می‌توانید به صورت موضوعی و براساس نوع محصول مثل لباس مجلسی زنانه یا کت و شلوار مردانه گردش کنید یا براساس برند و رنگ و جنس، بازارگردی کنید. همچنین این خرید به شما این امکان را می‌دهد که قبل از خرید از دوستان خود نظرخواهی کنید و در نهایت بهترین مسیر را برای رسیدن به فروشگاه موردنظرتان پیدا و پس از لمس کردن و پرو کردن لباس با اطمینان کامل خرید کنید. حجم این برنامه ۷ مگابایت است و به صورت رایگان قابل دانلود کردن است.

سپهر 360

سپهر ۳۶۰ یک موتور جست‌وجوی پرواز با امکان جست‌وجوی بسیار سریع و آسان است که بلیت‌های ارزان لحظه آخری، از چارترکنندگان معتبر و نمایندگان فروش ایرلاین‌ها را نمایش می‌دهد. این برنامه این قابلیت را دارد که نرخ پروازها را بدون هیچگونه افزایش و کارمزدی به شما ارائه کند. به این ترتیب شما بلیت خود را به‌طور مستقیم و بدون واسطه از صاحبان اصلی پروازها خریداری می‌کنید. همچنین مشاهد نرخ پرواز‌های چارتری و سیستمی تا چند ماه آینده از جمله ویژگی‌های این برنامه نرم‌افزاری است. این برنامه ۲/ ۴ مگابایت حجم دارد و برای شما به صورت رایگان قابل دانلود است.

تگ موند

خرید لباس‌هایی که برند هستند هم این روزها دشواری‌های خاص خود را دارد. صدها یا هزار فروشگاه نامعتبر این روزها اجناسی به‌دست شما می‌دهند که همه ادعای اورجینال بودن دارند. یک برنامه نرم‌افزاری برنامه‌ریزی شده است که بتوانید لباس‌هایی که می‌خواهید برند باشند را سفارش دهید. اپلیکیشن تگ‌موند برنامه‌ریزی می‌کند که لباس جلوی درب منزل شما تحویل داده شود. شما در این برنامه حتی قادر خواهید بود استایل‌های مختلفی از ترکیب لباس‌ها به‌وجود بیاورید و حتی خودتان بتوانید یک استایل ایجاد کرده و با دوستانتان در تگ‌موند به اشتراک بگذارید. حجم این برنامه ۸/ ۸ مگابایت است و با دسترسی رایگان قابل دانلود است.

وی برندز

گاهی هم اتفاق می‌افتد که دوست دارید قبل از خرید از اصل بودن نمایندگی فروش لباس‌های خارجی مطمئن شوید، اینکه فروشگاهی که با نام نمایندگی در حال کار است، آیا با برند موردنظر ارتباطی دارد یا خیر؟ با استفاده از برنامه وی برندز می‌توانید این نکته‌ها را پیدا و بعد با خیالی آسوده خرید کنید. در وی برندز همچنین شما می‌توانید مجموعه کاملی از محصولات مزون‌ها، گالری‌ها و برندهای پوشاک را ببینید. در آنجا نمایشی متفاوت از مانتوها و لباس‌های مجلسی مزون‌ها به همراه شماره فروشنده وجود دارد. اطلاعات کاملی از محصولات برندهای اروپایی و ایرانی به همراه آدرس شعب در ایران وجود دارد و همچنین اطلاعاتی از زیورآلات منتخب گالری‌های کشور و اطلاع از حراج برندهای ایرانی و خارجی را نیز می‌توانید در این برنامه به‌دست آورید. حجم این برنامه ۸/ ۸ مگابایت است و به‌طور رایگان قابل دانلود است.

بوتیک‌گردی در خیابان‌های مجازی

بوتیک‌گردی در خیابان‌های مجازی

بوتیک‌گردی در خیابان‌های مجازی

بوتیک‌گردی در خیابان‌های مجازی

بوتیک‌گردی در خیابان‌های مجازی

بوتیک‌گردی در خیابان‌های مجازی

بوتیک‌گردی در خیابان‌های مجازی