همراه اول در راستای رسیدن به چشم‌انداز محبوب‌ترین شرکت ایرانی باز هم با سالن اختصاصی و رویدادهای ویژه در نمایشگاه بین‌المللی تلکام حضور دارد و با برگزاری بازی‌ها و سرگرمی‌های گوناگون میزبان بازدیدکنندگان تلکام پانزدهم است. در این سالن علاوه بر نمایش توانمندی‌های دیجیتال همراه اول در پرتال این شرکت به آدرس www.mci.ir و معرفی صفحه‌های رسمی همراه اول در شبکه‌های اجتماعی آپارات، لنزور، کلوب و لینکدین، یک بخش ویژه جهت حضور مشترکان به منظور استفاده از خدمات الکترونیکی ارائه‌شده در پرتال همراه اول وجود دارد و کمپین خاطره اول نیز معرفی می‌شود.
در کمپین خاطره اول، همراه اول از کلیه مشترکان خود به ویژه اولین همراهانی که در سال‌های اولیه ورود تلفن همراه به ایران از این تکنولوژی استقبال کرده‌اند، دعوت می‌کند برای تعریف خاطرات خود از تلفن همراه و لحظه‌هایی که به دلیل حضور این خدمت، به‌یادماندنی شده است، به اتاق خاطره واقع در غرفه ارتباطات دیجیتال در سالن ۷ محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران مراجعه کنند. در این راستا مشترکانی که در سال‌های ۷۵-۷۳ به جمع خانواده همراه اولی‌ها پیوستند، به طور ویژه با پیامک خاصی به این رویداد دعوت شده‌اند.
مسابقات فرمول‌وان با شبیه‌ساز رانندگی (سیمولاتور) و اهدای جوایز روزانه، بازی واقعیت افزوده (AR) نوترینو و اهدای جوایز روزانه، مسابقه خوانندگی با اجرای یکی از مجریان مطرح و اهدای جوایز روزانه، قرعه‌کشی و اهدای جوایز کمپین‌های اخیر همراه اول، برنامه حرکت‌های نمایشی (پارکور)، برنامه فوتبال‌دستی انسانی و ثبت‌نام و تحویل رایگان سیم‌کارت دانشجویی از دیگر برنامه‌های ویژه همراه اول در نمایشگاه تلکام پانزدهم به شمار می‌رود.