ناصر علیزاده در وزن ۸۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل آتابک عزیزبیک‌اف از قرقیزستان و در دومین مبارزه مقابل آنامامدُف از ترکمنستان به برتری رسید و راهی دور نیمه‌نهایی شد. او در سومین مبارزه و در مرحله نیمه‌نهایی مقابل سونیل کومار هندی با نتیجه ۵بریک به برتری رسید و راهی فینال شد. او در دیدار فینال مقابل جالگاسبای بردیموراتف از ازبکستان به روی تشک رفت و در پایان با ارائه نمایشی دور از انتظار با نتیجه ۷بر۴ شکست خورد و به مدال نقره رسید. امین کاویانی‌نژاد در وزن ۷۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل کیم هیون وو از کره‌‌جنوبی و در دومین مبارزه نیز برابر دلشاد اومانگلدیف از ازبکستان به برتری رسید و راهی مرحله نیمه‌نهایی شد. کاویانی‌نژاد در سومین مبارزه مقابل لیو از چین پیروز شد. او در فینال مقابل کشتی‌گیر قرقیزستان با نتیجه یک-یک شکست خورد و به مدال نقره رسید.

دانیال سهرابی در وزن ۶۷ کیلوگرم در دور نخست مقابل یانگ جین رو از کره‌شمالی و در دومین مبارزه مقابل هانسو ریو از کره‌جنوبی به برتری رسید و راهی نیمه‌نهایی شد. او در سومین مبارزه مقابل شرماخانبت، به روی تشک رفت و در شرایطی که با نتیجه ۹بر۴ از حریف خود پیش بود در یک غافلگیری ضربه فنی شد و از رسیدن به فینال بازماند. او با شکست حریف چینی به مدال برنز بازی‌های آسیایی دست یافت.

میثم دلخانی اما در وزن ۶۰ کیلوگرم در دور نخست به مصاف جیانندر از هند به برتری رسید. او در دومین مبارزه و در مرحله یک‌چهارم نهایی مقابل آیدوس سلطان گالی، به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی پر افت‌وخیز با نتیجه ۴بر۲ شکست خورد و از رسیدن به نیمه‌نهایی بازماند. به این ترتیب چشم کشتی فرنگی ایران به دو وزن باقی‌مانده در مسابقات امروز است؛ جایی که نمایندگان ایران در اوزان ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به روی تشک خواهند رفت. محمد هادی ساروی و امین میرزازاد، شانس‌های مسلم طلا در این دو وزن هستند.