با « آکادمی دوران » درآمد بالا و فرصت‌های شغلی حرفه‌ای دیگر رویا نیست

رپرتاژ آگهی: امروزه نیاز سازمان‌ها به افراد متخصص IT، امنیت و شبکه ارتباط مستقیم با پیشرفت چشم‌گیر دنیای دیجیتال و فناوری اطلاعات دارد. به‌این‌صورت که روزانه شاهد پیشرفت روزافزون دنیای IT هستیم و سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ نیز به‌طور فزاینده مشغول جذب نیروی متخصص و حرفه‌ای در حوزه‌های آی‌تی هستند.

« دوران آکادمی » با هدف مهارت‌آموزی و توانمندسازی افراد در زمینه‌های شبکه و امنیت و فناوری اطلاعات، تاسیس شد. این مجموعه به‌دلیل سابقه بلندمدت در آموزش تخصصی و حرفه‌ای ، امروزه جز برجسته‌ترین مراکز آموزشی سطح کشور به‌حساب می‌آید.

آکادمی دوران تمام دروس و مباحث حوزه امنیتی، IT، شبکه‌های کامپیوتری و نرم‌افزارها را پوشش می‌دهد. از مهم‌ترین و کاربردی‌ترین‌های دروس می‌توان به دوره‌های آموزش برنامه نویسی FrontEnd، Python و ... ، دوره‌های آموزشی مهندسی DevOps، دوره‌های تخصصی مجازی‌سازی VMware و دوره امنیت Mikrotik اشاره کرد.

دوره آموزشی DevOps

آموزش دواپس اهمیت ویژه‌ای دارد؛ مهندسی دواپس از کاربردی‌ترین و پرطرفدارترین مشاغل در حوزه دیجیتال است. دوره آموزشی DevOps طوری طراحی شده که متقاضیان، کار با ابزارهای کاربردی مانند  ,Docker ,Jenkins ,Ansible Kubernetes و Terraform را آموزش می‌بینند و روی عملیات بهینه‌سازی زیرساخت‌ها مسلط می‌شوند.

دوره آموزشی برنامه‌نویسی Front-End

طراحی و توسعه وب‌سایت‌ با جلوه بصری زیبا و کاربرپسند  نیازمند آموزش اصولی و تخصصی برنامه‌نویسی Front-End است؛ دانش‌پذیران با شرکت در دوره‌های آموزشی برنامه‌نویسی فرانت اند روی فریم‌ورک‌های جدید مانند React تسلط کافی پیدا می‌کنند و همین امر موجب افزایش مهارت و درآمد می‌شود.

فرونت

دوره آموزشی برنامه‌نویسی Python

درآمد دلاری دیگر یک رویا نیست با برنامه‌نویسی Python درآمد دلاری کسب کنید؛ ما در مجموعه آکادمی دوران به زبان ساده پایتون را به شما آموزش می‌دهیم و متخصص شدن شما در این رشته جذاب را ضمانت می‌کنیم. آموزش تخصصی پایتون یعنی افزایش فرصت‌های شغلی پردرآمد برای شما.

دوره آموزشی مجازی‌سازی VMware

برای بهبود و بهینه‌سازی عمکرد زیرساخت‌های آی‌تی، مجازی‌سازی با VMware را بیاموزید؛ با شرکت در دوره آموزشی VMware  هم اصولی آموزش ببینید و هم در حوزه مدیریت شبکه و سرور به‌عنوان یک متخصص فعالیت کنید.

مجازی سازی

دوره آموزشی امنیت Mikrotik

آموزش روترها و سوئیچ‌ها و تسلط یافتن روی هرکدام، ملزم به آموزش و یادگیری Mikrotik است؛ مهارت‌های مدیریتی و حرفه‌ای شبکه را با آموزش صحیح طبق نیاز روز بازار کار، افزایش دهید. دوران آکادمی برای یک آموزش حرفه‌ای زیر نظر متخصصان در کنار شماست.

میکروتیک

برای انتخاب آموزشگاه « دوران آکادمی » تردید نکنید! چرا که :

  • اساتید مجموعه ما از دانش تئوری و عملی بسیاری برخوردارند و باعث افزایش مهارت‌های شما در پروژه‌های عملی می‍شوند. مدرسان حاذق آکادمی دوران باگذراندن مصاحبه‌های متعدد، از میان جمع کثیری از متخصصان و مهندسان خبره انتخاب شده‌اند تا مسیر یادگیری را برای شما هموار کنند.

  • طراحی دوره‌های آموزشی دوران آکادمی کاملا مطابق با نیاز بازارکار و دانشجو صورت گرفته‌است. محتوای علمی متنوع و به‌روز، موجب رضایت صددرصدی دانش‌پذیران مجموعه ماست.

  • پس از به پایان رساندن دوره آموزشی موردنظر، از آکادمی معتبر دوران گواهینامه پایان دوره دریافت خواهید کرد. این مدرک گواه گذراندن دوره در آموزشگاهی معتبر است و نمایان میزان علم و تسلط شماست.

  • مشاوران و کارشناسان مجرب دوران آکادمی در تمام طول دوره و حتی بعداز پایان آن در کنار شما خواهند بود و شما را تا رسیدن به موفقیت همراهی می‌کنند.

اگر می‌خواهید درآمد خود را افزایش دهید و در محیط کار ارتقاء شغلی دریافت کنید،

« دوران آکادمی » بهترین گزینه برای شماست!

با آموزشگاه معتبر دوران آکادمی تماس بگیرید

 و از کارشناسان و مشاوران حرفه‌ای ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

با دوران آکادمی درآمد بالا و موقعیت شغلی حرفه‌ای به‌دست آورید.

منتظر شما هستیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.