لیست بهترین هتل های اصفهان از لاکچری تا ارزان

رپرتاژ آگهی: این شهر تاریخی انتخاب بسیاری از علاقه‌مندان به تاریخ و فرهنگ است که از دور و نزدیک برای بازدید از بناهای تاریخی و طبیعی‌اش، رهسپار این شهر می‌شوند. بهترین هتل های اصفهان گزینه‌ای مناسب برای اقامتی راحت در این شهر دوست‌داشتنی محسوب می‌شوند که بر کیفیت سفرتان اثر می‌گذارند.

می‌خواهید به اصفهان سفر کنید و خاطراتی خوش از سفر خود به این شهر در دفتر خاطرات خود ثبت کنید؟ رزرو هتل اصفهان فرصتی به شما می‌دهد تا با خیال راحت چند روزی را در شهر بگردید و سپس در مکانی مناسب استراحت کنید. بهترین هتل های اصفهان با ارائه امکانات کافی و به‌کارگیری پرسنل مجرب توانسته‌اند به‌خوبی از مهمانان پذیرایی کنند و رضایت آن‌ها را جلب کنند.

لیست بهترین هتل های اصفهان

بدون شک در سفر به هر شهری اقامت در بهترین هتل‌های آن شهر خاطره‌ای دلپذیرتر و لذت‌بخش‌تر برای مهمانان رقم می‌زند. اقامت در شهر اصفهان نیز همراه با رزرو بهترین هتل‌های این شهر تجربه‌ای فراموش‌نشدنی از سفر به اصفهان را برای گردشگران رقم می‌زند.

در این بخش 11 تا از بهترین هتل های اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد تا با آگاهی بیشتر بتوانید محل اقامت خود را انتخاب کنید. در این شهر از هتل‌های 5 ستاره و لاکچری گرفته تا هتل‌های اقتصادی به خوبی از مهمانان پذیرایی می‌کنند و اقامتی راحت را به شما هدیه می‌دهند.

1- هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی بهترین هتل اصفهان در حوالی خیابان معروف چهارباغ است که ساخت بنای تاریخی آن به دوران صفوی برمی‌گردد. این هتل 5 ستاره از خاص‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های اصفهان است که اقامت در آن همچون سفری به دوره‌های پیشین ایران است. هتل عباسی اصفهان دارای 225 واحد اقامتی است که اندازه‌ها و طراحی‌های منحصربه‌فردی دارند. اتاق‌های این هتل پنج ستاره هر کدام با امکانات مدرن و تجهیزات لوکس چیدمان شده‌اند و فضایی دلچسب و دلنشین برای اقامتی راحت دارند.

لیست بهترین هتل های اصفهان

2- هتل چهارباغ اصفهان

هتل چهارباغ هتلی مدرن با معماری سنتی است که آغاز فعالیت آن به سال 1402 برمی‌گردد. این هتل 4 طبقه و 138 واحد اقامتی دارد که به صورت فردی یا گروهی می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. از امکانات هتل 5 ستاره چهارباغ اصفهان می‌توان به سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، سالن بیلیارد، آرایشگاه و پیرایشگاه، پارکینگ، خدمات اسپا و ماساژ، رستوران و کافی‌شاپ اشاره کرد. این هتل مجلل در خیابان شیخ بهایی اصفهان واقع شده و دسترسی خوبی به جاهای دیدنی اصفهان دارد.

3- هتل کوثر اصفهان

هتل کوثر بهترین هتل اصفهان در حاشیه رود زاینده‌رود و نزدیکی پل سی و سه پل است که در سال 1347 در زمینی به وسعت 11 هزار متر مربع به بهره‌برداری رسیده است. این هتل باسابقه در سال 1396 بازسازی شده و در حال حاضر 225 واحد اقامتی دارد.

هتل کوثر اصفهان

4- هتل دانشمند اصفهان

هتل دانشمند هتلی سه ستاره در خیابان کاوه، مقابل ترمینال بابلدشت است که در سال 1399 افتتاح شده است. ساختمان چهار طبقه این هتل، 37 واحد اقامتی را در خود جای داده و امکانات خوبی را برای پذیرایی از مهمانان تدارک دیده است. نوساز بودن ساختمان هتل، تجهیزات مدرن، تمیزی و نظافت واحدها، برخورد مناسب پرسنل و قیمت منصفانه برخی از مزایای اقامت در هتل دانشمند اصفهان است.

5- هتل آرماندیس اصفهان

هتل 4 ستاره و نوساز آرماندیس در سال 1401 در خیابان کاوه، نبش کوچه 18 به بهره‌برداری رسیده است. ساختمان مجلل این هتل 11 طبقه دارد و با الهام از سبک کلاسیک و تلفیق آن با معماری اصیل ایرانی ساخته شده است. هتل آرماندیس اصفهان 74 واحد اقامتی شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان دارد که تمامی واحدهای آن نورگیر هستند و فضایی دلباز و راحت دارند.

بهترین هتل اصفهان

6- هتل آسمان اصفهان

هتل چهار ستاره آسمان یکی دیگر از بهترین هتل های اصفهان در خیابان مطهری است که در سال 1384 آغاز به کار کرده است. این هتل دارای 13 طبقه و 88 واحد اقامتی شامل اتاق‌های دو و سه تخته، سوئیت، سوئیت آپارتمان و رویال سوئیت است که انتخاب هر کدام به شرایط شما بستگی دارد. هتل مجلل آسمان اصفهان دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر دارد و از امکانات متعدد و پیشرفته‌ای برخوردار است.

7- هتل پیروزی اصفهان

هتل پیروزی اصفهان در سال 1354 در مرکز شهر و در نزدیکی میدان امام حسین تأسیس شده و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفته است. این هتل 4 ستاره ساختمانی سه طبقه دارد که 94 واحد اقامتی را در خود جای داده است.

8- هتل ستاره اصفهان

هتل ستاره بهترین هتل اصفهان در میدان نقش‌جهان، خیابان حافظ است که در سال 1373 افتتاح شده است. این هتل سه ستاره در سال 1394 بازسازی شده و دارای 54 واحد اقامتی مجهز است. موقعیت مکانی فوق‌العاده، امکانات مدرن، پرسنل مجرب و نظافت و تمیزی اتاق‌ها برخی از مزایای هتل ستاره اصفهان است.

هتل ستاره بهترین هتل اصفهان

9- هتل آفتاب اصفهان

هتل آفتاب در سال 1397 در خیابان آیت‌الله غفاری به بهره‌برداری رسیده است. این هتل 2 ستاره دارای 3 طبقه و 23 واحد اقامتی است و امکاناتی مناسب دارد. فضای دلچسب، امکانات متنوع و خدمات‌رسانی مناسب هتل آفتاب فراتر از هتل 2 ستاره است و کاملاً رضایت مهمانان را جلب می‌کند.

10- هتل سنتی اصفهان اصفهان

هتل سنتی اصفهان هتلی سه ستاره در میدان نقش‌جهان، خیابان حکیم است که ساخت بنای اولیه آن به دوران صفویه برمی‌گردد. این بنای تاریخی در سال 1385 بازسازی شده و به‌عنوان هتل فعالیت خود را آغاز کرده است. هتل سنتی اصفهان ساختمانی یک طبقه دارد که دارای دو حیاط اندرونی و بیرونی و 16 اتاق است و فضایی آرمش‌بخش و خیال‌انگیز دارد.

11- هتل خواجو اصفهان

هتل خواجو بهترین هتل اصفهان در خیابان شهدای خواجو است که در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است. این هتل 3 ستاره دارای ساختمانی 6 طبقه با 114 واحد مسکونی است و شما می‌توانید در آن اقامتی راحت را تجربه کنید.

هتل خواجو اصفهان

بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان

از میان هتل‌های اصفهان، هتل‌های 5 ستاره به دلیل ارائه امکانات به‌روز و پیشرفته اقامتی راحت را برایتان به ارمغان می‌آورند. اگر محدودیت بودجه ندارید و راحتی و دسترسی به امکانات اولویت شما در انتخاب هتل است، هتل‌های 5 ستاره شما را به خواسته خود می‌رساند. بهترین هتل های 5 ستاره اصفهان عبارتند از:

  • هتل عباسی اصفهان

  • هتل پارسیان کوثر اصفهان

  • هتل چهارباغ اصفهان

  • هتل عطار اصفهان

بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان

گزینه بعدی برای اقامت در نصف جهان، هتل‌های 4 ستاره این شهر هستند. این هتل‌ها هم امکانات خوبی دارند و هم نسبت به هتل‌های 5 ستاره از قیمت بهتری برخوردارند. در ادامه نام بهترین هتل های 4 ستاره اصفهان که امتیاز خوبی را از مهمانان خود کسب کرده‌اند، آورده‌ایم.

  • هتل آرماندیس اصفهان

  • هتل آسمان اصفهان

  • هتل پیروزی اصفهان

  • هتل عالی قاپو اصفهان

  • هتل سفیر اصفهان

بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان

اگر ترجیح می‌دهید هزینه کمتری را صرف اقامت کنید و در عین حال از امکانات بهترین هتل های اصفهان استفاده کنید، هتل‌های 3 ستاره انتخاب مناسبی هستند. خوشبختانه در اصفهان هتل‌های سه ستاره متعددی وجود دارند که به شایستگی از مهمانان پذیرایی می‌کنند و امکانات خوبی برای پذیرایی از آن‌ها در نظر می‌گیرند. نام تعدادی از بهترین هتل های 3 ستاره اصفهان را در ادامه آورده‌ایم.

  • هتل باران اصفهان

  • هتل آپارتمان هخامنشیان پارتاک

  • هتل ستاره اصفهان

  • کاروانسرای عباسی پا اصفهان

  • هتل اسپادانا اصفهان

  • هتل مانی اصفهان

  • هتل شیخ بهایی اصفهان

  • هتل خواجو اصفهان

در این مطلب شماری از بهترین هتل های اصفهان را به شما معرفی کردیم. انتخاب شما برای اقامت در این شهر کدام است؟ در بخش نظرات تجربیات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.