معرفی 3 تا از بهترین قالب های وردپرس + نحوه خرید قالب اورجینال در ایران

رپرتاژ آگهی: انتخاب یک قالب وردپرسی مناسب برای سایت شما می‌تواند تاثیر زیادی در ظاهر و تجربه کاربری وب سایت‌تان داشته باشد. این قالب‌ها به شما امکان می‌دهند تا رنگ‌ها، فونت‌ها و طراحی صفحات مختلف را به سلیقه خود تنظیم کنید. همچنین، پوسته‌های وردپرس متعددی به صورت رایگان و پولی در دسترس هستند. انتخاب پوسته‌های پولی توصیه می‌شود زیرا در صورت بروز مشکل، پشتیبانی لازم فراهم می‌شود. از طرفی بهبود تجربه کاربری با انتخاب یک قالب مناسب می‌تواند به افزایش فرصت خرید وبسایت کمک کند.

اما قالب‌های خوب و باکیفیت وردپرسی معمولا دارای هزینه مشخص به واحد دلار یا سایر واحدهای پولی بوده و برای خریدشان لازم است که حساب ارزی داشته یا خرید را از طریق کیف پول الکترونیکی یا مسترکارت و ویزاکارت انجام دهید. انتخاب بهترین قالب‌های وردپرس و روش خرید آن‌ها از طریق پی پال و پرداخت با مستر کارت را می‌توانید به راحتی از طریق وبسایت نوین پرداخت انجام دهید. برای اینکه بدانید چگونه این کار را انجام دهید، ما این مطلب را تهیه کرده‌ایم.

معرفی ۳ مورد از بهترین قالب‌های وردپرس

سه مورد از بهترین قالب‌های وردپرس که از نظر کاربران و توسعه دهندگان محبوبیت بسیاری دارند، به شرح زیر هستند:

  1. قالب وودمارت: قالب وودمارت یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین پوسته‌های فروشگاهی وردپرس است. این قالب از سال 1396 معرفی شده و به‌روزرسانی‌های مکرری داشته است. با امکاناتی مانند پشتیبانی از فونت‌های فارسی، رسپانسیو بودن کامل و پشتیبانی از افزونه‌های مختلف، وودمارت یک گزینه عالی برای ایجاد فروشگاه آنلاین است.

  2. قالب فروشگاهی دینا کالا: این قالب با امتیاز بسیار بالا و رضایت کاربران بیش از 4.95 از 5، یکی دیگر از قالب‌های برتر وردپرس برای فروشگاه‌های آنلاین است. از ویژگی‌های برجسته آن می‌توان به کدنویسی بهینه، سرعت لود بالا، سازگاری کامل با ووکامرس و امکانات شخصی‌سازی گسترده اشاره کرد.

  3. قالب انفولد: این قالب به صورت چند منظوره طراحی شده و برای انواع وب‌سایت‌ها از جمله فروشگاهی، شرکتی و وبلاگی مناسب است. با امکاناتی مانند تغییر رنگ، تنظیمات متنوع فروشگاه اینترنتی و قابلیت بارگذاری فونت‌های مختلف، این قالب از گزینه‌های مورد علاقه‌ کاربران است و امتیاز 4.24 از 5 را کسب کرده است.

این قالب‌ها با امکانات و ویژگی‌های خاص خود، گزینه‌های بسیار مناسبی برای ایجاد وب‌سایت‌های متنوع و حرفه‌ای در وردپرس محسوب می‌شوند.

نحوه خرید قالب اورجینال در ایران

برای خرید قالب اورجینال وردپرس، ابتدا باید با برخی از مفاهیم، همچون اِنواتو (envato) و تم فارست (themeforest) آشنا شوید.

انواتو چیست؟

انواتو یک موسسه برجسته در زمینه خرید و فروش محصولات و خدمات گرافیکی، از جمله قالب‌های آماده سایت مانند وردپرس و... است. این موسسه در کشور استرالیا تأسیس شده و با بیش از 8 میلیون عضو، یکی از پرطرفدارترین منابع در این زمینه محسوب می‌شود.

تم فارست چیست؟

تم فارست به‌عنوان یک زیرمجموعه از انواتو فعالیت می‌کند و به خرید و فروش قالب‌های سایت HTML و قالب‌های سازگار با سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس می‌پردازد. با بیش از 1.3 میلیون خریدار و همکاری با بیش از 6 میلیون برنامه‌نویس، طراح سایت و گرافیست، تم فارست یکی از معتبرترین منابع در این زمینه است.

یکی از ویژگی‌های برجسته تم فارست، امکان ارتباط مستقیم با سازندگان قالب‌ها و اظهار نظر کاربران درباره محصولات است. همچنین، تم فارست پشتیبانی کامل از محصولات خریداری ‌شده را تا شش ماه پس از خرید فراهم می‌کند.

برای استفاده از خدمات تم فارست، کاربران باید حساب کاربری ایجاد کنند و سپس می‌توانند به جستجوی محصولات موردنظر خود بپردازند و پس از انتخاب، خرید خود را انجام دهند. اما باید توجه داشت که به‌دلیل تحریم‌های ایران، سایت تم فارست خدمات خود را به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهد. در صورتی که از ایران به سایت دسترسی داشته باشید، بهتر است از ابزارهای مخفی‌کننده‌ی آی پی استفاده نکنید تا از مسدود شدن حساب کاربری خود جلوگیری کنید.

نحوه خرید قالب اورجینال در ایران

روش‌های پرداخت در سایت تم فارست

پس از انتخاب محصول موردنظر، مرحله بعدی پرداخت و خرید محصول است. در این مرحله، چندین روش پرداخت برای راحتی کاربران فراهم شده است. در ادامه به توضیح هریک از این روش‌ها می‌پردازیم:

  1. پرداخت با استفاده از افتتاح حساب پی پال: این روش به کاربران این امکان را می‌دهد که با استفاده از حساب کاربری خود در پی پال، به سرعت و به راحتی مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنند. برای استفاده از این روش، کاربران باید پس از انتخاب محصول مورد نظر، گزینه‌های "Buy Now" یا "Checkout" را انتخاب کنند و سپس بر روی گزینه‌ی "Checkout with PayPal" کلیک کنند تا به صفحه پرداخت پی پال منتقل شوند و پرداخت را انجام دهند. هزینه‌ پرداخت با پی پال معمولاً حدود یک تا دو دلار است. لازم به ذکر است با توجه به تحریم های پی پال علیه ایرانیان، برای داشتن حساب پی پال در ایران باید از مجموعه نوین پرداخت استفاده کنید.

  2. پرداخت با مستر کارت یا ویزا کارت: این روش به کاربران اجازه می‌دهد که با استفاده از کارت‌های ویزا یا مستر کارت، به سرعت مبلغ مورد نیاز را پرداخت کنند. برای استفاده از این روش، کاربران باید در صفحه پرداخت، لوگوی ویزا یا مستر کارت را پیدا کرده و بر روی آن کلیک کنند، سپس مراحل پرداخت را به ترتیب تکمیل کنند. کارمزد استفاده از این کارت‌ها نیز حدود یک تا دو دلار است. لازم به ذکر است که سایت اطلاعات مربوط به کارت‌ها را ذخیره نمی‌کند، بنابراین در این مورد جای نگرانی نیست.همچنین باید توجه داشته باشید که با توجه به تحریم های ویزا و مستر علیه ایرانیان، برای داشتن حساب ویرا و مستر کارت و پرداخت با آن ها در ایران باید از خدمات مجموعه نوین پرداخت استفاده کنید.

نوین پرداخت، به عنوان یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه پرداخت‌های ارزی، با ارائه خدماتی پی پال و مسترکارت و... ، فرآیند پرداخت آنلاین و خرید از سایت های خارجی را برای افراد ساده‌تر کرده است.

روش‌های پرداخت در سایت تم فارست

سخن آخر

پرداخت ارزی و خرید از سایت‌های خارجی به کمک مجموعه نوین پرداخت عملی شده است و شما می‌توانید به راحتی از سایت‌های خارجی، قالب‌های وردپرسی مورد نظرتان را تهیه کنید. فقط کافیست از خدمات خرید از سایت های خارجی نوین پرداخت استفاده کنید تا دیگر نگران پرداخت‌های ارزی خود نباشید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.