داستان موفقیت شرکت تپسل به کمک نرم افزار CRM دانا

با جمع آوری داده ها، CRM به یک پلتفرم متمرکز برای تیم های فروش تبدیل می شود تا تعاملات با مشتریان را مدیریت و فعالیت های روزمره خود را اولویت بندی کنند. به این ترتیب، هیچ کدام از مشتریان بالقوه یا فعلی کسب و کار احساس نادیده گرفته شدن نخواهند داشت و در نتیجه تجربه مشتری یا شاخص CX آنها افزایش می یابد.

نرم افزار CRM یکی از مهم ترین ابزارهای فروش در جعبه ابزار نمایندگان فروش است. یک نرم افزار سی آر ام کارآمد، چیزی فراتر از یک سیستم مدیریت تماس را ارائه می دهد. اگر بتوانید از تمام ظرفیت یک راهکار CRM استفاده کنید، سرعت و کارایی نمایندگان فروش شما به طور چشم گیری افزایش می یابد. در نتیجه، آنها می توانند زمان بیشتری را به مشتریان فعلی و بالقوه اختصاص دهند.

هر چقدر زمان بیشتری را با مشتریان سپری کنید، معاملات بیشتری بسته می شود و مشتریان وفادار بیشتری را حفظ می کنید. نکته قابل توجه در مورد راهکارهای CRM کارآمد این است که هر کسب و کاری با هر اندازه و صنعتی که در آن فعالیت می کند، امکان استفاده از این ابزار یکپارچه و کارآمد را دارد.

شرکت پگاه داده کاوان شریف یا تپسل یکی از شرکت هایی است که در استفاده از CRM دانا تجربه بسیار خوبی را به دست آورد. این شرکت با به کارگیری این راهکار موفق شد تیم ها و پروژه های خود را به شکل بهینه و موثرتری مدیریت و به عنوان یک استارتاپ روند رشد بهتری را تجربه کند.

برای دیدن ویدیو این مطلب، روی کلمه "مشاهده ویدیو" کلیک کنید.

معرفی شرکت تپسل

معرفی شرکت تپسل

شرکت پگاه داده کاوان شریف که با برند تپسل (Tapsell) شناخته می‌ شود، در حوزه تبلیغات دیجیتال فعالیت می‌ کند. خدماتی که این شرکت در حوزه تبلیغات آنلاین ارائه می دهد شامل نمایش بنر، ویدیو و موشن گرافیک است که توسط برند تپسل ارائه می شود. این شرکت همچنین کمپین های مختلفی اعم از نیتیو، ریتارگتینگ و دیسپلی بنر را توسط برند مدیا اد اجرا می کند.

این شرکت کمپین های سوشال مدیای خود را توسط برند تگرو و در پلتفرم های لینکدین، یوتیوب، اینستاگرام و تلگرام اجرا می کند.

به گفته مهندس حمید قنبری، معاون بازاریابی و فروش مجموعه پگاه داده کاوان شریف، این شرکت در سال 93 تاسیس شد و به عنوان یک استارتاپ سرعت رشد خوبی را تجربه کرد. این سرعت رشد نه تنها در سهم تپسل از بازار تبلیغات دیجیتال، بلکه در تعداد پرسنل نیز به چشم می‌ خورد. در حال حاضر، این شرکت با بیش از 200 نفر نیروی مستقیم و تمام وقت همکاری می کند.

در ادامه می توانید تجربه موفقی که شرکت تپسل و برندهای دیگر شرکت پگاه داده کاوان شریف از استفاده از CRM دانا به دست آوردند را به نقل از دو تن از مدیران این شرکت مطالعه کنید.

چرا تپسل نرم افزار CRM دانا را انتخاب کرد؟

به گفته سرکار خانم مهندس حدیث مقدم، مدیر بخش CRM این شرکت، یکی از مهم ترین دلایلی که باعث شد تصمیم به خرید و پیاده سازی یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM بگیریم، فقدان سیستمی واحد و شفاف برای گزارش گیری از حجم زیاد داده ها بود. علاوه بر این، قبل از به کارگیری CRM، ما امکان بررسی دقیق و یکپارچه مراحل پروژه های متعددی که به تپسل واگذار می شد را نداشتیم.

بنابراین، از زمان شروع پروژه تا وقتی که به مرحله فروش برسد، عملا امکان نظارت کامل و دقیق میسر نبود. سرعت رشد بالا در کنار تعدد واحدها و پلتفرم های مختلفی که شرکت پگاه داده کاوان شریف مدیریت می کرد، خیلی زود مشکل ساز شد.

به همین دلیل، برای یکپارچه سازی مدیریت ارتباطات با مشتریان و همین طور نظارت مستمر و دقیق بر روی حجم زیادی از داده ها، تصمیم گرفتیم تا از یک راهکار CRM استفاده کنیم. با بررسی راهکارهای خارجی و ایرانی موجود در بازار، به این نتیجه رسیدیم که امکانات و قابلیت های ارائه شده در CRM دانا بیشترین مطابقت را با نیازهای اساسی ما دارد. بنابراین، این نرم افزار را تهیه کردیم و در حال حاضر نیز از آن استفاده می کنیم.

 پرکاربردترین قابلیت های CRM دانا چه مواردی هستند؟

خانم مقدم ادامه می دهد، ما در تپسل به دلیل حجم بالای پروژه ها و نیاز به مدیریت واحدهای مختلف که به همکاری روان و کارآمدی نیاز دارد، تقریبا از تمامی ماژول های این نرم افزار استفاده می کنیم.

اما یکی از برجسته ترین قابلیت های CRM دانا، ماژول سیستم ساز یا BPMS است که به ما کمک می کند عملکردهای نرم افزار را کاملا با نیازمندی های مجموعه تطبیق دهیم. وی با بیان این مثال که «این ماژول کمک می کند تا نرم افزار را مانند یک لباس کاملا متناسب با بدن مجموعه بدوزیم» توضیح می دهد که برخی از امکاناتی که از طریق این ماژول به دست آوردیم به صورت پیش فرض در نرم افزارهای ساده ارائه نمی شود و یا در چارچوب کارکردهای اصلی راهکارهای سی آر ام قرار نمی گیرد.

ما توانستیم داشبوردهای پویایی را در سی آر ام دانا ایجاد کنیم که جدیدترین تغییرات را به صورت در لحظه نمایش دهد. همچنین ماژول گزارش گیری کارآمد این نرم افزار به ما کمک کرد تا عملکرد تیم ها را به شکل بسیار بهتری رصد کنیم و ببینیم هر تیم و واحد از نظر پیشبرد پروژه ها در چه وضعیتی قرار دارد.

ماژول پشتیبانی و چت آنلاین که یکی از پرکاربردترین قابلیت های این CRM محسوب می شود به ما کمک کرد تا یک پلتفرم پشتیبانی آنلاین کارآمد را بر روی وب سایت شرکت پیاده سازی کنیم. این قابلیت، توانایی ما برای برقراری و حفظ ارتباط با مشتریان را به شکل قابل توجهی بهبود داد.

تغییرات تپسل بعد از استفاده از CRM دانا

جناب آقای مهندس حمید قنبری به این نکته اشاره می کند که مدیریت مجموعه 200 نفری تپسل در کنار سهم قابل توجه این سازمان از بازار تبلیغات دیجیتال، نیازمند مستندسازی آسان و دقیق و همین طور امکان ایجاد هماهنگی بین نیروهای بخش های مختلف است. CRM داناپرداز به ما کمک کرد تا این مسیر را با راحتی و کارایی بیشتری طی کنیم.

عملکرد تیم پشتیبانی دانا پرداز را چطور ارزیابی می کنید؟

خانم مقدم اعتقاد دارد پشتیبانی خوب دانا پرداز یکی از مزایایی است که با انتخاب پلتفرم دانا تجربه کرده است. وی ادامه می دهد، تیم پشتیبانی از همان لحظات اول در قالب مشاوره خرید و در مراحل بعدی برای پیاده سازی و استفاده از نرم افزار متعهدانه و موثر راهنمایی های لازم را انجام داد. چندین بار در مراحل مختلفی از استفاده از CRM دانا با چالش هایی مواجه شدیم که به پاسخ های در لحظه نیاز داشتیم. تیم پشتیبانی در تمامی این موارد کمک های لازم را ارائه کرد تا با کمترین دغدغه به اهدافمان برسیم.

یکی از نکات لذت بخش تجربه همکاری با دانا پرداز، امکان ارتباط گیری سریع و بدون دردسر با تیم پشتیبانی بود. تیم پشتیبانی راه حل های نوآورانه و کارآمدی را ارائه می کرد تا امکان استقرار کامل نرم افزار در مجموعه و افزایش بار کاری در کوتاه ترین زمان ممکن میسر شود.

اگر شما هم می‌ خواهید همچین موفقیتی را تجربه کنید، به شما پیشنهاد می‌ کنیم که حساب رایگان نرم‌افزار CRM دانا ایجاد کنید و از امکانات این راهکار مدیریت ارتباط با مشتری بهره مند شوید.

لینک ورود به صفحه CRM دانا: https://danapardaz.com/danacrm

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.