حضور متفاوت توسن در سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت

 رقابت سختی در بین شرکت‌کنندگان صنعت ابزار به چشم می‌خورد و در بین آن‌ها شرکت ابزار یراق توسن با حضوری متفاوت و برنامه‌های جذاب به‌خوبی توانسته است تمایز خود را نشان دهد. در این مطلب تصمیم داریم از مراسم افتتاحیۀ سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت و حضور پررنگ شرکت ابزار یراق توسن صحبت کنیم.

غرفۀ توسن در سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت_شهر آفتاب

شرکت ابزار یراق توسن با این شعار که «حرفه‌ای‌ها تجربه می‌کنند، نه تجربه» در نمایشگاه حاضر شده است و از همان بدو ورود سعی می‌کند به شکل‌های مختلف تجربه و حسی خوب برای بازدیدکنندگان بسازد؛ تا جایی که وقتی از غرفۀ ۱۳۰۰ متری آن پا به بیرون می‌گذارید، ذهن‌تان درگیر برند باقی می‌ماند و امکان ندارد به همین زودی‌ها آن را به فراموشی بسپارید. غرفۀ توسن را می‌توان در ۴ بخش تقسیم‌بندی کرد:

نمایش قدمت برند

در لحظۀ ورود به غرفه، برخلاف شرکت‌های دیگر خبری از ابزارها نیست. در عوض، اسبی بزرگ و باشکوه را می‌بینید که تماماً از ابزارهای خود این شرکت ساخته شده است و معنای نام برند را تداعی می‌کند. در پشت سر این مجسمه، تایم‌لاینی از تاریخچۀ فعالیت‌های شرکت از دهۀ اول 70 روی دیوار دیده می‌شود. استفاده از نمادها و المان‌های بصری جذاب افراد را ناخودآگاه به سمت این دیوار می‌کشاند. شرکت موفق شده است در این قسمت قدمت و قدرت توسن را به رخ بکشاند و کهنه‌کار بودن و حاذق‌بودن خود را در ذهن‌ها به ثبت برساند.  

تمایز توسن در احترام به حقوق مصرف‌کنندگان

کمی‌ جلوتر می‌بینیم که شرکت توسن باز هم سنت‌ها را کنار گذاشته است و به‌جای عجله برای نمایش ابزارآلات، این بار از خدمات پس از فروش قوی خود می‌گوید. بعد از خرید، افراد به حال خود رها نمی‌شوند و این شرکت با خدماتی چون امداد ابزار و ارائۀ دستگاه امانی در طول مدت تعمیر دستگاه‌‌های معیوب، همه جا کنار مشتریان خود می‌ماند.

توسن از معدود شرکت‌هایی است که علاوه بر ابزارآلات برقی، بیش از 10000 تعداد از قطعات یدکی خود را هم با گارانتی عرضه می‌کند؛ بدین ترتیب با اطمینان کامل، اصل‌بودن و کیفیت بالای محصولات خود را تضمین می‌کند. در این قسمت، بازدیدکنندگان کارت‌هایی برای سرویس رایگان ابزارهای برقی خود و تخفیف‌هایی برای خرید قطعات یدکی دریافت می‌کنند.

کارگاه‌هایی برای تجربۀ واقعی حرفه‌ای‌ها

کارگاه‌هایی برای تجربۀ واقعی حرفه‌ای‌ها

وقتی بازدیدکننده حسابی دربارۀ مجرب‌بودن شرکت اطمینان حاصل می‌کند نوبت آن است که با تنوعی گسترده از ابزارآلات برقی، بادی، باغبانی، شارژی و دستی روبرو شود. توسن در این قسمت‌ها بر تجربه‌محور بودن نمایشگاه خود باقی می‌ماند؛ در کنار ابزارها کارگاه‌هایی برپا شده‌‎اند که در آن‌ها می‌توانید دست به ابزار شوید و کیفیت و کارایی واقعی آن‌ها را تست کنید. البته استادکارهایی هم در این کارگاه‌ها حضور دارند که با استفاده از ابزارهای توسن در حدی که محیط و شرایط اجازه می‌دهد وسایل کوچکی چون قاب عکس می‌سازند و به مردم هدیه می‌کنند.

مسابقه، هیجان و جایزه

مسابقه، هیجان و جایزه

در گوشه‌گوشۀ غرفه‌های توسن مسابقه و جایزه انتظارتان را می‌کشد. اگر ابزارشناس واقعی هستید اتاق صدا مختص خودتان طراحی شده است؛ حدس می‌زنید و جایزه دریافت می‌کنید. اگر صفحۀ اجتماعی دارید کافیست عکسی در کنار مجسمۀ اسب توسن بگیرید و آن را در صفحات خود منتشر کنید تا به قرعه‌کشی نهایی راه پیدا کنید. اگر هم بازدیدکننده‌ای دقیق و ریزبین باشید با پاسخ‌دادن به سؤالی که جواب آن در همان محیط غرفه پنهان است، در قرعه‌کشی روزانۀ نمایشگاه، شرکت داده می‌شوید. توسن در این بخش‌ها جوایز جذاب و ارزنده‌ای چون ژنراتور، فرز، دریل، کارواش و پیچ‌گوشتی شارژی در نظر گرفته است که هر بازدیدکننده‌ای را برای شرکت در این چالش‌ها ترغیب می‌کند.

توسن شما را به غرفۀ خود در نمایشگاه شهر آفتاب دعوت می‌کند

توسن در مراسم افتتاحیۀ 31 مردادماه میزبان تمامی فعالان، علاقه‌مندان و همکاران صنعت ابزار و یراق سراسر کشور بود و با برنامه‌های جذاب خود حضوری پررنگ و متمایز از خود نشان داد. این نمایشگاه تا 3 شهریورماه ادامه دارد و بازدیدکنندگان می‌توانند در روزهای برگزاری از ساعت 10 صبح تا 5 عصر از آن بازدید کنند. توسن از شما عزیزان دعوت می‌نماید تا از غرفۀ این برند در سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت واقع در شهر آفتاب تهران دیدن نمایید. همچنین می‌توانید اخبار مربوط به نمایشگاه را از صفحۀ اینستاگرام این شرکت دنبال کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.