ایجاد ارتباط، هدف اصلی رونیکس در نمایشگاه صنعت ساختمان

 رونیکس به عنوان برندی پیشرو در بازار ابزار ایران در سالن ۴۰ حضوری فعال در این نمایشگاه داشت. رونیکس با نمایش جدیدترین محصولات خود در این نمایشگاه، میزبان بزرگان و فعالان عرصه صنعت ساختمان و صنف ابزار بود.  

در حاشیه روز پایانی و به بهانه اختتامیه بیست‌و‌سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم با جناب آقای محسن رامخو قائم مقام شرکت رونیکس درباره نمایشگاه صنعت ساختمان و برنامه‌های آتی این شرکت.

  • امروز آخرین روز نمایشگاه است، نظر شما در رابطه با دیدار مشتریان و علاقمندان دنیای ابزار و خصوصا برند رونیکس چه بود؟

اعتبار هر برندی متکی به مشتریانش است. در نمایشگاه صنعت ساختمان فرصتی فراهم شد تا بتوانیم بی‌واسطه با مشتریان و علاقمندان ابزار دیدار داشته باشیم. در چهار روزی که در نمایشگاه حضور داشتم به شخصه با مشتریانی که سال‌ها مخاطب برند رونیکس بودند، دیدار کردم و هیچ فرصتی بهتر از این نمایشگاه برای گفت‌وگو وجود ندارد. در واقع اعتبار برند رونیکس در گرو حضور همین علاقمندان و مشتریان است که مایه برکت هستند. نمایشگاه فرصتی بی‌نظیر است که مشتریان را در یک نقطه و فرصت محدود ملاقات کنیم.

نمایشگاه صنعت ساختمان

  • حضور بزرگان و فعالان عرصه صنعت ساختمانی و استقبال از غرفه رونیکس را در نمایشگاه صنعت ساختمان چطور ارزیابی می‌کنید؟

در طی چهار روزی که در نمایشگاه حضور داشتیم استقبال از غرفه رونیکس واقعا فوق‌العاده و بی‌نظیر بود و از همه بزرگان، پیشکسوتان و فعالان عرصه صنعت ساختمان و صنف ابزار نهایت تشکر و قدردانی را داریم. ما در مجموعه رونیکس سعی کردیم تا در این نمایشگاه قدرت، کیفیت و تنوع ابزارآلات و محصولات برند رونیکس را به نمایش بگذاریم.

ارتباطات قوی همواره راه حل بسیاری از پیشرفت‌ها در تمامی عرصه‌ها بوده و ما تلاش کردیم تا با حضور خود در این نمایشگاه کمکی هر چند کوچک در ارتقا این صنعت داشته باشیم. دیدار با بزرگان صنعت ساختمان بهترین فرصت برای همکاری هر چه بیشتر و بهتر بازار ابزار با فعالان عرصه ساختمان بود.

ما در رونیکس با تولید بیش از 2500 کدآیتم محصول توانسته‌ایم بخش عمده‌ای از نیاز صنعت ساختمان به ابزار را تامین کنیم.

از طرف دیگر ارسال کارت دعوت توسط نمایندگان رونیکس برای مغازه‌داران، خرده‌فروشان، عمده‌فروشان و بزرگان بازار ابزار توانست فرصتی ایجاد کند تا بار دیگر با بزرگان بازار ابزار دیدار داشته باشیم و از نزدیک با مصرف‌کنندگان ابزار رونیکس گفت‌وگو کنیم.

رونیکس

  • به نظر شما یک برند برای موفقیت خود باید از چه چالش‌هایی عبور کند؟

چالش‌هایی زیادی برای هر برند در مسیر موفقیت وجود دارد. یکی از مهمترین عواملی که می‌تواند به شما در مواجهه با تهدیدها کمک کند تبیین و تعیین استراتژی است که می‌تواند سرنوشت کسب و کار شما را تغییر دهد. اگر بخواهم ساده توضیح دهم باید بگویم تبدیل تهدید به فرصت تنها با داشتن نقشه راه ممکن است. استراتژی‌های مناسب و متناسب با شرایط بازار و از همه مهمتر فضای برند و بازاریابی همراه با ارائه خدمات حمایتی قبل، حین و بعد از فروش، همگی تاثیر مستقیم هم در عبور از چالش‌های پیش روی و هم در شرایط سخت کسب و کار دارد. ما در سال‌های گذشته در رونیکس سعی کرده‌ایم که تمرکز بیشتری بر جنبه حمایتی برند داشته باشیم و در کنار تولید محصولاتی با قدرت و با کیفیت خدماتی شایسته هموطنان و کاربران رونیکس ارائه کنیم.

  • مهمترین ویژگی رونیکس نسبت به رقبا در بازارهای داخلی و خارجی چیست؟

هر شرکت و برندی برای موفقیت نیاز به ارکانی دارد تا در درجه اول نسبت به رعایت آن، تمام مجموعه موظف و متعهد باشند و در درجه دوم به کیفیت محصول شما اضافه کند. ما در رونیکس پنج رکن اصلی تعریف کرده‌ایم که شامل: کیفیت، تنوع بالا، قیمت مناسب، خدمات پس از فروش متمایز و رفتار سازمانی منحصربه‌فرد است که تمام این موارد وجه اصلی تمایز رونیکس با سایر رقبا است.

رونیکس1

  • تخصص تا چه حدی در پیشبرد اهداف مدیریت مجموعه تاثیر دارد؟

برای رسیدن به اهداف بزرگ نیاز دارید تا از همه ظرفیت‌های ممکن در سازمان خود استفاده کنید، مهمترین ابزار و امکان برای بهره‌برداری و اجرای فرایندهای موثر در جهت دستیابی به اهداف استفاده از افراد متخصص با دانش روز است.

در نتیجه هر سازمانی جهت برنامه‌ریزی و رسیدن به اهداف خود، باید توجه ویژه به استفاده از افراد متخصص در زمینه‌های مختلف داشته باشد، تا در زمان‌های مشخص و به صورت موثر کلیه فرآیندهای سازمان اجرایی شده و اهداف تعریف شده محقق شوند.

  • شرکت رونیکس برای افزایش سهم خود از بازار چه سیاست‌هایی را اتخاذ کرده است؟

موفقیت در هر بازاری به دو عامل بستگی دارد، طراحی و اجرای یک شبکه فروش قوی و منظم به عنوان نخستین گام در تبیین و تعیین استراتژی و استفاده از نیروی انسانی متخصص و مجرب به عنوان دومین اقدام برای رسیدن به اهداف. بهره برداری از امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری به‌روز در توزیع و فروش با سطح پوشش مناسب، همگی نقش موثری در اجرای استراتژی‌ها برای نیل به موفقیت و افزایش سهم بازار دارد. ما در رونیکس در تمام این سال‌ها سعی کرده‌ایم تا از تمامی این موارد برای افزایش سهم رونیکس در بازار استفاده کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.