طعم بهترین دیزی تهران را اینجا بچشید

تهران بزرگ هم مثل سایر شهرهای ایران، تعداد زیادی دیزی‌سرا و رستوران سنتی دارد که می‌توانید طعم بهترین دیزی‌های ایران را در آن‌ها بچشید. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین رستوران‌های تهران که دیزی سرو می‌کنند را به شما معرفی نماییم. این رستوران‌ها در مکان‌های مختلفی قرار دارند پس اگر به تهران سفر کردید و قصد صرف دیزی داشتید به یکی از آن‌ها رجوع کنید.

تفاوتی ندارد در هتل پرشین پلازا تهران ، هتل استقلال تهران  یا اسپیناس پالاس اقامت داشته باشید یا یک هتل دیگر در آن طرف شهر، احتمالا با مراجعه به این مقاله بهترین دیزی را در نزدیکی خود خواهید یافت. این غذا پس از یک پرواز چند ساعته به تهران، مثل پرواز تبریز تهران بسیار دلنشین خواهد بود.

دیزی سرای آذری

از معروف‌ترین دیزی سراهای تهران می‌توان به قدیمی‌ترین آن‌ها یعنی دیزی سرای آذری اشاره کرد که در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده است. طعم دیزی آذری بسیار عالی است و خدمات آن به صورت بیرون‌بر نیز ارائه می‌شود.

اگر نزدیک ظهر با قطار به تهران رسیدید یا در منطقه راه آهن قرار داشتید، برای صرف یک دیزی عالی می‌توانید به دیزی سرای آذری سری بزنید. فضای جالب و لذت‌بخش و یک دیزی خوشمزه همان چیزی است که دیزی سرای آذری برای شما در نظر گرفته است.

دیزی سرای ایرانشهر

این دیزی سرا نیز با ظاهر زیبا و سنتی خود از دیزی سراهای محبوب تهران به شمار می‌رود. این محبوبیت به قدری است که گاهی باید ساعتی را در انتظار خالی شدن جا در آن گذراند. این رستوران در خیابان کلانتری تهران قرار دارد و در صورتی که آن محدوده باشید، تا چشیدن طعم یک دیزی لذیذ فاصله‌ای نخواهید داشت. البته قیمت این دیزی به نسبت دیزی سرای آذری کمی بالاتر است.

دیزی سرای سالاری

دیزی سالاری در خیابان عباس آباد هم از دیزی سراهای درجه یک تهران است که طعم آن تا مدت‌ها به یاد شما خواهد ماند. البته خدمات این رستوران تنها در ساعات ظهر ارائه می‌شود.

پس اگر حوالی عباس آباد به فکر خوردن یک ناهار به یاد ماندنی افتادید این دیزی سرا اولین پیشنهاد ما خواهد بود. لازم به ذکر است که دیزی تنها غذای این رستوران است و برای خرید آن باید بسیار زود و در حدود ساعت ۱۲ اقدام نمایید. چرا که غذای این دیری سرا بسیار زود به إتمام می‌رسد.

دیزی سرای چولمک

دیزی سرای چولمک

شاید کمی عجیب به نظر برسد اما چولمک یک دیزی سرای سلف سرویس است. البته آنچه روی میز سلف سرویس قرار دارد غذای اصلی نیست و تنها مخلفاتی مثل ترشی، سبزی، سالاد و ماست به صورت سلف سرویس عرضه می‌شود. این دیزی سرا هم مثل دیزی سرای سالاری در خیابان عباس آباد قرار دارد.

محیط آن سنتی و تمیز بوده و طعم غذای آن نیز بسیار خوشمزه است. قیمت دیزی چولمک مناسب بوده و با توجه به طعم آن ارزش یک بار امتحان کردن را خواهد داشت. علاوه بر این میزان دلخواه مخلفات نیز یک نقطه قوت برای این رستوران محسوب می‌شود.

دیزی سرای ناصر خان

دیزی سرای ناصر خان یا طرشت که در میان مردم محبوبیت زیادی دارد در خیابان طرشت قرار گرفته است. این دیزی سرا که حال و هوای تهران قدیم را برای شما زنده خواهد کرد، یکی از با کیفیت‌ترین دیزی‌های تهران را عرضه می‌کند. رفتار مناسب پرسنل و محیط جذاب از نقاط قوت دیزی سرای طرشت است. پس قطعا می‌تواند جزو انتخاب‌های مناسب برای صرف دیزی در تهران باشد.

دیزی بار آتیش

اگر در محله تجریش یا اطراف آن بودید و هوس دیزی کردید، دیزی بار آتیش می‌تواند یک خاطره خوب را برای شما رقم بزند. این دیزی سرا علاوه بر ارائه غذای با کیفیت از محیط سنتی و زیبایی برخوردار است که صرف غذا را دلنشین‌تر هم می‌کند. کیفیت و طعم غذا، سرویس‌دهی و قیمت این رستوران در سطح مناسبی قرار دارد. چنانچه گفتیم انتخاب این رستوران برای صرف دیزی در ابن منطقه، منطقی و رضایت‌بخش خواهد بود.

دیزی بار آتیش

کلام آخر

اگر قصد سفر به تهران را دارید، فراموش نکنید که می‌توانید بلیط و هتل‌ خودتان را به ساده‌ترین روش ممکن درعلی بابا خریداری و رزرو نمایید. به طور مثال به راحتی می‌توانید یک بلیط پرواز تبریز تهران را خریداری نموده و یک اتاق در هتل پرشین پلازا تهران رزرو کنید.

تصور کنید که چه روشی راحت تر از آن است که در حالی که در اتاق خودتان و مشغول استراحت هستید، تمام تمهیدات سفر را اندیشیده و بلیط‌های مورد نظر خود را تهیه نمایید. پس پیش از سفر حتما سری به علی بابا بزنید و با چند کلیک ساده خدمات گردشگری مد نظر خود را خریداری کنید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.