شاید باورش برایتان سخت باشد اما اینجا ایران است

 این ییلاقات به خصوص برای کسانی که دوست دارند هوایی خنک و مطبوع را در تابستان تجربه کنند، گزینه‌ی پیشنهادی مناسبی هستند. سکوت و آرامشی را که در دل طبیعت این ییلاقات تجربه می‌کنید، در جایی دیگر مانند آن را نخواهید یافت.

پیاده‌روی در میان درختان جنگلی این ییلاقات، نوشیدن آب از چشمه‌های خروشان این منطقه، تماشای دشت آلاله‌ها و رقص ابر و مه در میان دشت حس و حالی شگفت‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورند. نگین ییلاقات ماسال، روستایی ییلاقی به نام اولسبلنگاه است که از بالای آن می‌توانید ماسال و تالش را در زیر پای خود ببینید. قدم زدن در میان دشت‌های سرسبز و پر گل این منطقه ییلاقی، خاطره‌ای ماندگار در ذهن شما به جای می‌گذارد.

آب و هوای این روستای ییلاقی حتی در فصل تابستان بسیار خنک و مطبوع است؛ بنابراین اگر قصد سفر به این منطقه را دارید، حتما لباس گرم به همراه داشته باشید. کلبه‌های چوبی، اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ویلا و... از جمله بهترین انتخاب‌ها برای اجاره اقامتگاه در این منطقه هستند.

حتی اگر به کمپ زدن در طبیعت علاقه دارید، می‌توانید چادرهای مسافرتی خود را در طبیعت این منطقه به پا کنید. اما توجه به این نکته ضروری است که برای شب مانی در طبیعت حتما وسایل و تجهیزات کافی به همراه داشته باشید تا یک شب امن و بی‌دغدغه را در این منطقه سپری کنید.

جنگل جیغ از عجیب‌ترین جاهای دیدنی ایران

کلبه چوبی

شنیدن نام جنگل جیغ، توجه هرکسی را به خود جلب می‌کند. این جنگل ترسناک در نزدیکی مشهد و  در روستای سربرج از توابع طرقبه واقع شده است. در رابطه با این جنگل اسرارآمیز و صداهای عجیب و غریب آن، داستان‌های بسیار زیادی نقل شده است. برخی بر این باور هستند که صداهای شنیده شده از این جنگل، مربوط به اجنه و شیاطین ساکن در این جنگل است.

همچنین برخی از محلی‌های این منطقه بر این باورند که سر و صدای شاخ و برگ درختان، صدایی شبیه جیغ را به وجود می‌آورد. البته باید بگوییم که حتی در صورت عدم وزش باد در این منطقه، چنین صداهایی در شب به گوش می‌رسد. اما تحقیقات انجام شده در این جنگل نشان می‌دهد که صداهای به وجود آمده در شب مربوط به نوعی جیرجیرک خاص است که آواز آنها در شب این حس را به وجود می‌آورد که افرادی در حال جیغ زدن در جنگل هستند. بهترین زمان برای بازدید از این جنگل فصل بهار است. چرا که طبیعت در سرسبزترین و زیباترین حالت خود قرار دارد.

توصیه می‌کنیم که بازدید از این جنگل را به صورت گروهی و در روز انجام دهید. حتی اگر اهل ماجراجویی بوده و کنجکاو هستید تا صداهای عجیب جنگل جیغ را بشنوید، نیمه شب را برای بازدید از این جنگل انتخاب نکنید. همچنین اگر اهل کمپ زدن در طبیعت هستید، این جنگل رمزآلود برای خوابیدن در شب مناسب نیست. شما می‌توانید با اجاره کلبه چوبی در روستای طرقبه یک شب توام با آرامش در اطراف این روستا را تجربه کنید.

تماشای ۳۶۰ درجه پایتخت از بلندترین ارتفاع

اجاره روزانه خانه در تهران

دیدن تهران از بالای برج میلاد، نمایی دیگر دارد. به خصوص دیدن پایتخت در شب منظره‌ای خیره‌کننده را در پیش چشمان شما قرار می‌دهد. برج میلاد به عنوان یکی از جذاب‌ترین مکان‌های گردشگری در تهران بوده و به ششمین برج بلند مخابراتی در جهان شهرت پیدا کرده است. این مجموعه دیدنی، علاوه بر بخش‌های اداری و تجاری، از بخش‌های متنوع گردشگری نیز تشکیل شده است که خدمات و امکانات تفریحی بسیار زیادی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.

اگر مسافر پایتخت هستید، بهتر است قبل از شروع سفر، نسبت به اجاره روزانه خانه در تهران اقدام کنید. برای اجاره سوئیت در تهران گزینه‌های متنوع زیادی پیش روی شما قراردارد، می‌توانید در هر زمانی با توجه به بودجه و امکانات مورد نظر خود نسبت به اجاره‌ی یکی از این اقامتگاه‌ها اقدام کنید.

از جمله دیدنی‌های برج میلاد می‌توان به محوطه تماشایی اطراف برج، کاربازیا برج میلاد برای کودکان، سکوی دید باز برج میلاد با نمای ۳۶۰ درجه‌ای تهران، موزه شهرداری، سینما گیم، موزه مشاهیر، اتاق فرار انیگما، زیپ لاین و پل معلق، گنبد آسمان برج میلاد، شهربازی، بولینگ و بیلیارد، اسکای پارک و... اشاره کرد.

یکی از جذابیت‌های برج میلاد، کافه‌ها و انواع رستوران‌های ایرانی و فرنگی در این مجموعه است که بهترین غذاهای ایرانی و بین‌المللی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. از جمله کافه‌ها و رستوران‌های این مجموعه می‌توان به رستوران گردان برج میلاد، رستوران سنتی ایوان میلاد، رستوران فرش وی میلاد، کافه رستوران آبشار، کافه ن برج میلاد، کافه ویونا و... اشاره کرد.

شما می‌توانید در برخی از این رستوران‌ها در کنار تماشای تهران از بالای برج، از خوردن غذاهای منحصر به فرد ایرانی و بین‌المللی نهایت لذت را ببرید. بعد از نوش جان کردن یک وعده منحصر به فرد می‌توانید با گشت و گذار در مراکز خرید و صنایع دستی برج میلاد، برای خود و عزیزانتان سوغاتی بخرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.