راهنمای جامع انتخاب و خرید آسانسور متناسب با ساختمان شما

 چون بالا و پایین آمدن از پله ها در چنین ساختمان هایی تقریبا ناممکن است. نصب و راه اندازی آسانسور می تواند در بهبود آرامش و رفاه ساکنین یک ساختمان نقش اساسی داشته باشد. اما انتخاب یک آسانسور نامناسب و بی کیفیت نیز ممکن است با خرابی های متعدد آسایش افراد را سلب کند.

پس راهنمای خرید بالابر خانگی یا متناسب برای ساختمان شما می تواند در انتخاب مناسب ترین آسانسور به شما کمک کند. در این مقاله از فر ابالابر تصمیم داریم به بررسی راهنمای خرید جامع آسانسور بپردازیم. با ما همراه باشید.

راهنمای خرید آسانسور مناسب برای انواع ساختمان

در هنگام ساخت و نصب آسانسور باید عوامل تاثیرگذار انتخاب را نیز مد نظر داشته باشید. در ادامه به معرفی عوامل موثر در انتخاب و خرید آسانسور مناسب برای انواع ساختمان می پردازیم:

  • نوع کاربری ساختمان

یکی از مهم ترین عوامل در راهنمای خرید و انتخاب آسانسور متناسب برای انواع ساختمان نوع کاربری آن می ‌باشد. در واقع، با توجه به نوع کاربری ساختمان ‌ها و عملکرد، نوع و مدل‌ آسانسور تعیین می شود. معمولا آسانسورهای تجاری با هدف جابه جایی بیشتر افراد نسبت به آسانسور های مسکونی طراحی شده اند.

 آسانسورهای تجاری با ظرفیت بیشتری نسبت به آسانسورهای مسکونی یا آسانسور مغازه ای می توانند افراد را در خود جای دهند. همچنین با توجه به راهنمای خرید کابین آسانسور کابین‌ های آسانسورهای بیمارستانی و مراکز درمانی باید به گونه ‌ای طراحی شوند که بتواند برانکارد بیماران را به راحتی حمل کند. بنابراین در این نوع آسانسورها باید به ظرفیت آن ها دقت کرد.

در آسانسورهای اداری نیز دقت و سرعت آسانسور جزء عوامل تاثیر گذار در انتخاب و خرید آسانسور مناسب محسوب می شوند تا بتواند در زمان افراد صرفه جویی کند.

آسانسورهای خدماتی در طبقات مشخصی نصب شده و برای جابجا کردن وسایل در بین طبقات ساختمان ( فروشگاه، کارخانه و آشپزخانه) به کار برده می شوند که قابلیت حمل افراد را ندارند.

ظرفیت و تعداد آسانسور

  • ظرفیت و تعداد آسانسور

تعداد و ظرفیت آسانسور نکته دیگری که بایستی در هنگام انتخاب آسانسور متناسب آن را مدنظر قرار داد. آسانسورها در انواع و ابعاد مختلفی در شرکت فرابالابر به فروش می رسند که هر کدام از آن ها عملکرد منحصر به فرد خود را دارد. اندازه آسانسور بسته به تجهیزات آن نیاز و کاربری ساختمان تغییر می کند.

برای تعیین ظرفیت و تعداد آسانسورهای ساختمان بر طبق اطلاعات و مقرارت می توانید با مشاوران ما در بخش فروش آسانسور تماس بگیرید.

  • ایمنی آسانسور

اصلی ترین عامل موثر در انتخاب و خرید آسانسور هیدرولیکی مناسب برای ساختمان شما امنیت آن است. مواردی مانند نصب سیستم هشدار خطر،  هدایت با تلفن یا پشتیبانی بعد از قطع برق جز اقدامات امنیتی هستند که باید به آن توجه شایانی کرد.

  • قیمت

یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب آسانسور متناسب با ساختمان شما قیمت آن است. آسانسورها انواع مختلف و تنوع بسیاری دارند که بسته به نوع و تجهیزات آن با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند. پس بایستی کلیه هزینه آسانسور از خرید آسانسور هیدرولیکی گرفته تا انواع دیگر را در نظر بگیرید.  البته گارانتی و خدمات پس از فروش نیز تا حد زیادی روی قیمت آسانسور تاثیر می گذارند.

  • کیفیت قطعات

کیفیت قطعات عامل دیگری است که باید در هنگام خرید آسانسور متناسب با ساختمان تان به آن توجه کنید. بایستی راهنمای جامع خرید موتور آسانسور را بدانید تا بتوانید به راحتی بهترین نوع آن را انتخاب کنید. چون یک موتور بی کیفیت در آسانسور می تواند ساکنین ساختمان را در هنگام استفاده از آسانسور دچار مشکلات متعددی کند. به جز موتور آسانسور، از دیگر قطعات مهم آسانسور می توان از کابین ریل و تابلو فرمان نام برد

 آسانسورهای هیدرولیکی و کششی در مدل های مختلف در شرکت فرا بالابر عرضه می شوند جهت خرید آسانسور خانگی باکیفیت با قطعات اصلی و موتور مرغوب می توانید از همکاران ما در بخش فروش کمک بگیرید.

شرکت نصب آسانسور

  • شرکت نصب آسانسور

نکته پایانی که بایستی در این راهنمای خرید آسانسور بدانید، انتخاب یک شرکت معتبر و مجرب ساخت و فروش آسانسور است. از آن جایی که شرکت های زیادی در این عرصه فعالیت می کنند، توجه به تخصص و تجربه جز مواردی که بایستی به آن توجه کنید البته انتخاب نهایی شرکت آسانسور بر عهده مشتریان محترم می باشد.

  • شرکتی را انتخاب کنید که استانداردها و مجوزهای نصب و بهره برداری آسانسور را داشته باشد.

  • دارای پروانه طراحی و مونتاژ از سازمان صنعت، معدن و تجارت باشد.

  • در ساخت آسانسور از قطعات باکیفیت استفاده کرده و به طور کلی تاریخچه و رزومه خوبی داشته باشد و توانسته رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

  • عوامل دیگر

به جز مواردی که در بالا ذکر شد، عوامل دیگری نیز می توانند در انتخاب آسانسور متناسب با ساختمان منزل تان، به شما کمک کنند:

  • شرایط جوی

  • قدیمی بودن یا جدیدبودن ساختمان

  • طبقات ساختمان

  • میزان ترافیک روزانه

  • فضای نصب آسانسور

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.