چه محصولاتی برای فروش اینترنتی مناسب هستند؟ این محصولات را می‌توانید اینترنتی بفروشید

 افراد زیادی به فروش در زمینه‌های مختلفی مشغول هستند. شما هم تا به حال برایتان سوال پیش آمده است که چه اجناسی را می‌توان به صورت اینترنتی فروخت؟ با ساخت سایت می‌توانید هر محصول قابل فروشی را بفروشید.

فروش اینترنتی بی حد و مرز است

منظورمان از این که می‌گوییم فروش اینترنتی بی حد ومرز است، به دو موضوع مختلف برمی‌گردد. اول این که می‌توانید هر چیزی را به صورت اینترنتی بفروشید و هم این که میزان فروشتان سقف نخواهد داشت.

شما چه چیزی تولید می‌کنید؟ ممکن است محصولات غذایی خانگی مثل رب، ترشی و..تولید کنید. شاید هم شما یک کارخانه بزرگ دارید که قطعات یدکی تولید می‌کند. در هر صورت هر چیزی که می‌توانید در فضای فیزیکی آن را بفروشید در فضای آنلاین هم قابل فروش است. البته می‌توان گفت در فضای آنلاین دستتان برای فروش بازتر هم هست، چون می‌توانید تبلیغات خیلی زیاد و متنوعی داشته باشید.

مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی

اگر شروع کارتان است، شما می‌توانید حتی بدون نیاز به اجاره مکان، تنها با فعالیت روی فروشگاه اینترنتی خود، درآمد داشته باشید. بسیاری از کسب و کارهای سنتی هم از چندین سال قبل متوجه نیاز به فعالیت در فضای آنلاین شده‌اند و به طراحی سایت خودشان پرداخته‌اند. این که در هر دوی این فضاها فعالیت داشته باشید، قطعا بهترین حالت است.

مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی

با ما موافقید که هیچ چیزی بدون دلیل محبوب نمی‌شود؟ فروش اینترنتی مزایای بسیار زیادی دارد. این مزیا هم برای خریدار و هم برای فروشنده وجود دارد.

  • خریداران می‌توانند به راحتی و بدون این که نیازی باشد در ترافیک، هوای سرد و گرم و بسیاری از موارد دیگر از منزل خارج شوند، خریدشان را انجام دهند.

  • زمان مهم‌ترین دارایی همه ماست. خرید اینترنتی باعث می‌شود صرفه جویی‌های زیادی در زمانمان داشته باشیم.

  • با داشتن فروشگاه اینترنتی نیازی به داشتن فروشگاه به صورت فیزیکی ندارید و این خودش حداقل در اوایل کار باعث می‌شود بتوانید در هزینه‌هایتان صرفه جویی کنید.

  • داشتن فروشگاه اینترنتی مشتریان بیشتری برایتان می‌آورد. چرا؟ چون شما با داشتن تبلیغات مناسب و موثر از طریق سئو و دیگر موارد مشابه می‌توانید سایت و محصولاتتان را به همه شهرها و حتی کشورها معرفی کنید. این چیزی است که با داشتن تنها یک فروشگاه فیزیکی در تجریش نمی‌تواند اتفاق بیافتد! فعالیت در سطح آنلاین می‌تواند خیلی وسیع‌تر از سطح فیزیکی باشد. البته همان طور که گفتیم بهترین حالت این است که از هر دوی این فضاها بهره مند شوید.

  • وقتی سایت خودتان را دارید در حقیقت این فضا در انحصار شماست و هیچ کسی نمی‌تواند آن را از شما بگیرد. این در حالی است که چنین امنیتی را نمی‌توانید در شبکه‌های اجتماعی داشته باشید.

  • و بسیاری موارد دیگر.

چه کاری باید انجام بدهم؟

برای راه اندازی سایت فروشگاهی می‌توانید به سایت ما یعنی پرتال مراجعه کنید. ما برایتان امکانی را فراهم آورده‌ایم تا خودتان بتوانید فروشگاه خودتان را طراحی کنید. نه، نترسید! شما نیازی به دانستن اصول و فنون این کار ندارید. در حقیقت همه این کارها انجام شده و تنها کاری که شما باید انجام بدهید این است که چند کلیک ساده داشته باشید. می‌توانید قالب مد نظر و اجزای مختلف آن را انتخاب کرده و چیدمان سایتتان را انجام دهید. این کار برای همه مشتریانمان جذاب است چون احساس تسلط بر طراحی را به شما می‌دهد.

چرا فروشگاهم را از پرتال بگیرم

هدف ما این است که خیلی ساده و با مناسب‌ترین هزینه بتوانید فروشگاه خودتان را بسازید. منظورمان از خیلی ساده کاری است که از سمت شما انجام می‌شود. تیم متخصص ما مراحل سخت و دشوار پروژه را پشت سر گذاشته‌اند تا شما بتوانید خیلی ساده همه امور را پیش ببرید.

فروشگاه ساز پرتال

علاوه بر این که طراحی فروشگاه با فروشگاه ساز پرتال برایتان آسان است، کم هزینه هم هست. با یک پرس و جو در بازار می‌توانید متوجه شوید که هزینه طراحی سایت با پرتال چقدر مناسب است.

مورد مهم بعدی این است که طراحی ساده با پرتال باعث می‌شود در مراحل بعدی هم هیچ مشکلی نداشته باشید. این مورد همچنین باعث می‌شود خودتان به راحتی تغییرات لازم را روی سایتتان انجام دهید.

حتما تا به حال واژه سئو به گوشتان خورده است. طراحی سایت‌ با پرتال به صورتی انجام شده که به راحتی و با هزینه نه چندان زیاد می‌توانید سایتتان را سئو کرده و در نتیجه فروش بیشتری داشته باشید. این هم در حالی است که بسیاری از وب سایت‌های دیگر هنگام سئو یا با مشکلاتی همراه هستند و یا هزینه‌های اضافی برایتان ایجاد می‌شود.

در نهایت هم همکاران حرفه‌ای ومتخصص ما همیشه آماده ارائه پشتیبانی لازم به شما هستند. شما در واقع عضوی از خانواده بزرگ پرتال محسوب می‌شوید که همیشه در قبال شما احساس مسئولیت می‌کنیم.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.