هافمن، اولین برگزیده ملی صنعت UPVC در جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان

از جمله مزایای رعایت حقوق مصرف‌کنندگان می‌توان به توسعه و پیشرفت اقتصاد، ایجاد نظم در جامعه و... اشاره کرد. یکی از موانع حمایت مردم جامعه از تولیدکنندگان، رعایت نشدن حقوق مصرف‌کننده توسط آن‌هاست. رعایت این موضوع و انجام آن می‌تواند باعث اعتماد بیشتر جامعه به تولیدکنندگان شده و کسب‌و‌کار آن‌ها را رونق بخشد.

امروزه وضعیت اقتصاد در جامعه به‌گونه‌ای است که تولیدکنندگان، پیش از هر گروه دیگری از آن آسیب می‌بینند. در این اوضاع، رعایت حقوق مصرف‌کننده یکی از راه‌های نجات تولیدکنندگان به شمار می‌رود.

اهمیت این موضوع باعث شده که جشنواره‌ای با محوریت رعایت حقوق مصرف‌کنندگان برگزار گشته و از بهترین برندها در این زمینه تقدیر شود. در ششمین جشنواره حامیان حقوق مصرف‌کنندگان مسئولان بلندمرتبه‌ای از جمله معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، مسئولان ارشد سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی و همچنین مسئولان استانی حضور داشتند. این جشنواره در محل مجتمع فرهنگی پتروشیمی تبریز برگزار شده که در طی آن، ۵۲ واحد به عنوان واحد نمونه با بررسی‌های کمیته فنی انتخاب شدند. در نهایت با ارائه تندیس و گواهینامه طلایی، نقره‌ای و برنزی از واحدهای نمونه تجلیل شد.   

هافمن2

در این جشنواره موضوعاتی همچون وضعیت اقتصادی جامعه و ارتباط آن با تولیدکنندگان مورد بررسی قرار گرفت. عابدین خرم، استاندار آذربایجان شرقی اهمیت تولید و تولیدکننده را در کشور بسیار بالا دانست و درباره نقش آن‌ها در اوضاع جامعه صحبت کرد. وی همچنین از اهمیت بخش خصوصی در موفقیت دولت یاد کرد و سرمایه‌گذاری را به اندازه صادرات مهم دانست.

در این مراسم حسین فرهیدزاده، معاون وزیر صمت و رییس سازمان حمایت تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان گفت که رعایت حقوق مصرف‌کننده‌ها، ارتباط بسیار نزدیکی با حمایت از تولید و تولیدکنندگان دارد. همچنین گفت که وزارت صمت برای بهبود این مسئله، برنامه‌ها و اقدامات جدی و مهمی را در نظر دارد.

ایشان علت عمده مشکلات کشور را وجود تحریم‌ها دانستند و گفتند که تقویت بخش خصوصی و اهمیت‌‌دادن به آن می‌تواند باعث کاهش اثرات تحریم بر جامعه و تولیدکنندگان شود. وی اوضاع کنونی کشور را همانند یک جنگ ترکیبی دانست و پس از صحبت درباره تأثیر تولیدکنندگان بر این جنگ، از آن‌ها به عنوان سرداران جنگ ترکیبی یاد کرد. او همچنن وظیفه ارکان دولت به خصوص وزارت صنعت، معدن و تجارت را حمایت از تولیدکنندگان دانست و درباره برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات در نظر گرفته‌شده برای تسهیل سرمایه‌گذاری بخش خصوصی صحبت کرد.

هافمن3

در این جشنواره، از برند هافمن به عنوان برگزیده ملی در رعایت حقوق مصرف‌کنندگان تجلیل شد. پیش از این چنین جایگاهی درمیان تولیدکنندگان این صنعت وجود نداشت و هافمن برای اولین بار موفق به کسب این افتخار شد. محمد حمیدیه، مدیرعامل این مجموعه، رعایت حقوق مصرف‌کننده را از ملزومات تولیدکننده‌ها دانست و گفت که اهمیت‌دادن به این موضوع، زمینه‌ساز پیشرف جامعه شده و باعث توسعه‌یافتن اقتصاد می‌شود.

برند هافمن یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان است و سال‌هاست که در این زمینه تلاش می‌کند. علاوه بر عنوانی که در جشنواره امسال به هافمن تعلق گرفت، در دوره‌های پیشین نیز افتخارات استانی و گواهینامه‌های طلایی به این برند اهدا شده است. هافمن با رعایت حقوق مصرف‌کننده و تولید محصولات باکیفیت به مشتری‌ها اطمینان ‌می‌دهد که آن‌ها می‌توانند در آرامش خاطر از محصولات برند هافمن استفاده کنند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.