نکات مهم در زمان خرید جاروبرقی بوش

جاروبرقی بوش یکی از محصولات متنوع این برند محبوب آلمانی است. استفاده از جاروهای دستی در قدیم کاری طاقت‌فرسا بود و با ورود نسل تازه جاروبرقی به سرعت جایگزین آن شد. شاید بتوان گفت امروزه نبود جاروبرقی در خانه یک معضل به حساب می‌آید.

به همین دلیل بهتر است هنگام خرید از اطلاعات کافی برای خرید این کالای کاربردی برخوردار باشیم. ما در این راهنما می‌کوشیم تا به شما کمک کنیم هر چه بهتر و بیشتر با جاروبرقی بوش آشنا شوید. پس بیایید به همراه ما به نکات مهم خرید جاروبرقی نگاهی بیندازیم.

قدرت مکش و توان موتور

قدرت مکش جاروبرقی از اولین نکاتی است که هنگام خرید باید آن را در نظر گرفت. همچنین توان موتور در رابطه‌ای مستقیم با نیرو و کارکرد جاروبرقی دارد. به سخن دیگر، هرچه توان موتور بیشتر باشد قدرت مکش جاروبرقی شما نیز بیشتر است. ناگفته نماند توان بیشتر موتور سبب مصرف انرژی بیشتری نیز می‌شود. میزان مکش جاروبرقی شما با میزان وات نوشته شده بر آن بیان می‌شود. البته مکش تنها محدود به وات نبوده و عوامل دیگری نظیر مدل، نوع موتور، عایق‌بندی بدنه، لوله تلسکوپی و خرطومی در آن دخیلند.

توجه به وزن جاروبرقی

وزن جاروبرقی نباید به حدی باشد که سبب زحمت شما برای نظافت و حمل و نقل در منزل شود. برخی از جاروبرقی‌ها لوله سنگینی دارند و افزون بر آن بدنه نیز سبک نیست. کار نظافت با چنین جاروبرقی‌هایی نه تنها دشوار است بلکه در دراز مدت سبب خستگی و آسیب به اعضای بدن مانند کمر می‌شود. خوشبختانه جاروبرقی بوش به این فاکتور مهم بی توجه نبوده است و مدل‌های آن از وزن مناسبی برخوردارند.

بودجه شما

ناگفته پیداست بودجه افراد نقش تعیین‌کننده‌ای در خرید آن‌ها بازی می‌کند. شاید از این چشم‌انداز برند بوش خوش درخشیده باشد. چرا؟ چون در ساخت جاروبرقی بوش ما با تنوع فراوانی از مدل‌های مختلف جاروبرقی از قبیل جاروبرقی بدون کیسه، با کیسه و نیز جاروشارژی بوش روبه‌رو هستیم که با توجه به بودجه گوناگون افراد روانه بازار مصرف شده‌اند.

نوع کیسه جاروبرقی

امروزه برخی از جاروبرقی‌ها دارای کیسه و برخی مدل‌ها نیز بدون کیسه روانه بازار می‌شوند. ناگفته پیداست هر کدام از این مدل‌ها مزایا و معایب خود را دارا می‌باشند. یکی از ویژگی‌های جاروبرقی‌های کیسه‌دار امکان تعویض کیسه جارو به هنگام پر شدن آن است. البته این امر سبب تولید هزینه برای خانوار می‌شود.

اما از سویی دیگر جاروبرقی‌های بدون کیسه نیز نیازمند تغییر فیلتر هستند که بسیاری از کاربران آن را نادیده می‌انگارند. بنابراین نباید فراموش کرد که جاروبرقی‌های بدون کیسه از آنجا که فیلترهایی قوی با نفوذپذیری اندک در مقابل گرد و غبار دارند بی شک در بازه زمانی طولانی دیگر کارایی نداشته و نیاز است آن‌ها را تمیز کرده یا در صورت لزوم، تعویض کنید.

صدای جاروبرقی

صدای جاروبرقی

نداشتن صدای زیاد و ناهنجار یکی از عوامل تأثیرگذار هنگام خرید جاروبرقی برای کاربران است. جاروبرقی‌های شرکت بوش به دلیل بهره‌گیری از توان بالای تکنولوژیکی و قدرت مکش فوق‌العاده خود، صدای کمی دارند و همین امر آن‌ها را به گزینه مطلوب برای شما تبدیل می‌کند.

فیلتر تصفیه کننده هوا

امروزه جاروبرقی‌های مدرن و پیشرفته با دارا بودن تکنولوژی نوین فیلتر تصفیه‌کننده هوا برای افرادی که از مشکلات تنفسی در رنج هستند یا اشخاص بسیار حساس‌‌ نسبت به گرد و غبار بسیار مناسبند. به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر شما نیز از همین دسته افراد هستید این قابلیت را هنگام خرید جاروبرقی لحاظ کنید.‌‌

ویژگی مکش مایعات

برند بوش نیز همچون برخی برندهای دیگر لوازم خانگی، قابلیت مکش و جمع‌آوری مایعات را در تولید جاروبرقی‌های نوین خود لحاظ کرده است. این ویژگی با مکش و جمع‌آوری مایعاتی چون بنزین و غیره از روی زمین به جاروبرقی کیفیتی ایده‌آل می‌بخشد.

طول لوله

گزینش طول لوله مناسب جاروبرقی از این نظر اهمیت دارد که همیشه باید متناسب با قد کاربر باشد. به دلیل اینکه اگر لوله کوتاه‌تر از قد شما باشد در استفاده دراز مدت می‌تواند به آسیب‌های مفصلی شما بینجامد.

طول لوله

چرخ

توجه به چرخ‌ها از این جهت اهمیت دارد که چرخ‌های انعطاف‌پذیر و استاندارد با ویژگی چرخش مطلوب باعث می‌شوند جابه‌جایی جاروبرقی و حرکت با آن به آسانی و با میزان مصرف کم انرژی از سوی شما انجام شود.

سوالات متداول

  1. فیلتر ضد حساسیت جاروبرقی چیست؟ فیلتر هپا (HEPA) که به آن فیلتر ضد حساسیت هم گفته می‌شود توان جذب بیش از 99 درصد از ذرات معلق در هوا را دارد.

  2. بوش جاروبرقی ۲۲۰۰ وات هم دارد؟ بله، جاروبرقی بوش مدل  BGL8GOLDIR با محدوده توان مصرفی 2000 تا 2500 وات، چنین قدرت مکشی دارد.

چرا خرید جاروبرقی از خانه بوش؟

لوازم خانگی بوش عرضه کننده اصلی محصولات بوش در کشور است که جدیدترین و بهترین محصولات و سری‌های مختلف لوازم خانگی بوش موجود در بازار ایران را ارائه می‌دهد. همچنین شما می‌توانید در نمایندگی بوش تمامی محصولات این شرکت را که دارای بالاترین کیفیت طراحی و ساخت هستند و همگام با فناوری‌های روز تولید می‌شوند، تهیه بفرمایید. از دیگر ویژگی‌های خانه بوش به این موارد می‌توان اشاره کرد:

  • نصب رایگان: وسایل و لوازم خانگی بزرگ در محل

  • بیمه رایگان محصولات در برابر هر گونه حادثه احتمالی تا درب

  • ارسال فوری به سرتاسر ایران برای تمام خریدهای حضوری و آنلاین

  • مشاوره خرید و امکان بهره‌مندی از راهنمایی‌ها و همراهی کارشناسان زبده در هنگام خرید هر یک از محصولات خانه بوش

  • خدمات پس از فروش طولانی مدت: همه لوازم خانگی به فروش رسیده در خانه بوش، تا10 سال از خدمات پس از فروش این محصولات بهره‌مند خواهند شد.

  • فروش لوازم خانگی با ضمانت‌های 2 و 3 ساله با توجه به نوع محصول خریداری شده، شامل ضمانت‌نامه‌ 2 ساله برای لوازم خانگی کوچک و 3 ساله برای محصولات و لوازم خانگی بزرگ.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.