گران ترین و شیک ترین ویلاهای تهران کجا هستند؟

گران ترین و شیک ترین ویلاهای تهران

تهران شهری پر جمعیت و شلوغ است که زندگی در آن برای همه افراد آسان نیست، خانه‌ها در تمام بخش‌های این شهر با قیمت‌های بسیار متفاوتی به فروش می‌رسند به طوری که ممکن است یک خانه ویلایی در جنوب شهر با متراژ ۱۰۰ متر قیمتی حدود یک میلیارد داشته باشد و یک خانه در منطقه‌های بالاشهر تهران با متراژ پایین تر همان قیمت یا بیشتر را داشته باشد.

ویلای فوق لاکچری در اقدسیه تهران

در سال‌های اخیر در یک سایت اینترنتی فروش خانه و ویلا، در اقدسیه تهران قیمت یکی از لوکس ترین و زیبا ترین خانه‌های این منطقه را حدود ۵۰۰ میلیارد تومان درج کرده بودند که این به گونه‌ای است که قیمت هر متر مربع در آن منطقه ۲۶۳ میلیون تومان بوده است.

طراحی ویلای لاکچری این منطقه در دو طبقه دوبلکس انجام شده و  دارای ۳ بالکن بسیار حیره کننده، ۸ پارکینگ، ۲ استخر فوق حرفه‌ای است و در هر طبقه این ویلا چهار اتاق خواب قرار گرفته است.

یکی از گران ترین و شیک ترین ویلاهای تهران در الهیه

این محله بخاطر وجود برج‌ها و ساختمان‌های بسیار شیک و لاکچری زیادی که دارد یکی از گران قیمت ترین محله‌های تهران است و شهرت این منطقه بخاطر وجود برج نارسیس در این محله است، قیمت هر متر مربع در واحدهای اداری از 140 میلیون تومان شروع می‌شود و تا 780 میلیون که یکی از آپارتمان‌های بسیار لوکس در این منطقه است هم خواهد رفت.

ویلای مجلل

رویایی ترین چیزها را درباره یک ویلای مجلل در ذهن خود بیاورید و آن‌ها را در ساختمان نارسیس واقع در الهیه تهران بیابید، ساختمان نارسیس در تهران از تاپ ترین و باکلاس ترین سوئیت‌ها را در تهران دارد و در رده گران ترین خانه‌ها هم قرار دارد.

این ساختمان دارای ۳۰ واحد در ۹ طبقه است و معماری و طراحی ویلا به سبک مدرن انجام شده است به طوری که دارای جدید ترین و لوکس ترین تجهیزات است و هم نمای بیرونی بسیار خوبی دارد و هم داخل آن به صورت بسیار شیک و خاصی طراحی شده است.

همچنین یکی از گران ترین خانه‌های ویلایی در تهران هم در منطقه الهیه تهران است، این ویلای دو سال ساخت با شش اتاق خواب مستر و ۲ هزار متر مربع متراژ قیمتی معادل با ۸۰۰ میلیارد تومان دارد، از جذابیت این خانه رویایی می‌توان به طراحی روف گاردن و استخر و سالن ورزش در آن اشاره کرد.

پنت هاوس‌های فوق مجلل در خیابان فرشته

پنت هاوس‌های فوق مجلل در خیابان فرشته

خیابان فرشته یا خیابان مرتضی فیاضی تهران بسیار معروف است و به دلیل وجود ویلاها و خانه‌های ویلایی بسیار لوکس در این محله ارزش بسیار بالایی دارد، قیمت هر متر در این محله از 150 میلیون آغاز می‌شود و تا 380 میلیون تومان هم می‌رسد، امنیت و آسایش در خیابان فرشته تهران که در منطقه یک این شهر است بسیار بالا است و یکی از بهترین مناطق تهران برای زندگی است.

یکی از پنت هاوس‌های واقع در خیابان فرشته چشمان همه را به سمت خود کشانده است، ساختمان پارامیس در تهران یکی از فوق لاکچری ترین ساختمان‌هایی است که در تهران ساخته شده است و طراحی دکوراسیون داخلی آن بسیار منحصر بفرد است.

شیک ترین ویلاهای تهران در محله فرمانیه

شیک ترین ویلاهای تهران در محله فرمانیه

محله فرمانیه هم به عنوان یکی دیگر از محله‌های مجلل و گران قیمت در تهران شناخته می‌شود که اراضی آن متعلق به یکی از شاهزادگان قدیمی ایران بوده است، این محله بخاطر وجود برج‌های بسیار لوکس خود معروف شده است و همچنین گفتنی است که سفارتخانه‌های زیادی هم در این منطقه حضور دارند.

قیمت هر متر مربع از خانه‌های فرمانیه از 200 میلیون آغاز می‌شود و تا 680 میلیون که قیمت هر متر از یکی از پنت هاوس‌های بسیار مجلل این محله است ادامه دارد.

خانه‌های ویلایی درون برج رولکس شما را به یاد هتل‌های پنج ستاره می‌اندازد، لابی بسیار زیبا و طراحی و دکوراسیون داخلی بسیار قشنگ این برج باعث شده است که افراد ساکن در آن زندگی بسیار راحتی داشته باشند و از تمام امکانات این ساختمان رویایی لذت ببرند.

محله نیاوران

در مقام اول گران ترین ویلاهای تهران، باید به منطه یک تهران محله نیاوران اشاره کنیم، این محله به عنوان گرانبها ترین منطقه در تهران شناخته می‌شود.

قیمت‌های خانه در این محله تهران بسیار بالاتر از هر منطقه دیگر است که همین موضوع باعث شده است تا محله نیاوران یک منطقه بسیار آٰرامش بخش برای زندگی شود، قیمت‌ها برای هر متر مربع از 170 میلیون تا 800 میلیون تومان است.

 برج آلتون کورت در نیاوران با ۲۷۰۰۰ متر مربع لقب گران ترین خانه در تهران را برای خود کسب کرده است که با نام خود یعنی آلتون کورت توانسته است که توجه بسیاری از افراد ثروتمند در تهران را جلب کند.

این ساختمان واقع در بهترین منطقه در شهر تهران است که طراحی نمای آن به گونه‌ای است که با نگاه کردن به آن جذب زیبایی منحصر به فرد این ساختمان خواهید شد، دکوراسیون داخلی ساختمان آلتون برای افراد واقع در این برج بسیار جذاب است، لابی این ساختمان با نورپردازی‌های جذاب خود روشنایی را به درون این برج آورده است.

قیمت هر متر مربع در این برج معادل ۳۵۰ میلیون تومان است، همچنین در بخشی از ساختمان آلتون با ساخت یک آبنمای بسیار زیبا جذابیت این برج را دو چندان کردند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.