شهرک ‌امیردشت کجاست؟

شهرک ‌امیردشت متل قو، در محیطی بسیار زیبا کنار حاشیه جنگل و سواحل دریای خزر با آب و هوایی مفرح و دلپذیر در منطقه نزدیک برج­های دوقلو متل قو، ساخته شد. پس از گذشت سال‌ها از قدمت آن هنوز هم به عنوان زیباترین و پرجاذبه‌ترین شهرک اختصاصی کشور شناخته می‌شود.

ویژگی ساختمان و ویلا‌های شهرک ساحلی ‌امیردشت چگونه است؟

ساخت و چیدمان ویلا‌ها براساس استاندارد‌های مهندسی و مقررات شهرک سازی احداث گردیده است. این مجموعه زیبا، دارای حدود ۶۰۰ ویلای‌ لاکچری با نقشه‌های شیک، نما کاری‌های دیدنی و جذاب است. متراژ زمین ویلا‌های این شهرک، از حداقل ۱۰۰۰ متر شروع و تا ۲۵۰۰ متر ادامه دارد.

مساحت ویلا‌های این شهرک اغلب بزرگ بوده و برخی از آن‌ها تا ۸ اتاق خواب نیز دارند. محوطه ویلا‌ها دارای امکانات رفاهی و تفریحی از جمله استخر، سونا، جکوزی و سالن پذیرایی بزرگ هستند. نمای بیرونی نیز با معماری خیره‌کننده از بهترین مصالح ساخته شده است.

شهرک خزرشهر کجاست؟

شهرک خزرشهر کجاست؟

از قدیمی‌ترین شهرک‌های ساحلی شمال که قدمت آن به حدود ۵۰ سال می‌رسد، خزرشهر است. این شهرک در ۶ کیلومتری جاده بابلسر به سمت فریدون کنار احداث گردید. شهرک ویلایی خزرشهر در نزدیکی شهرک دریا کنار است و تا تهران حدود ۳۰۰ کیلومتر فاصله دارد.

شهرک خزرشهر ، به دو بخش خزرشهر شمالی و خزرشهر جنوبی تقسیم‌بندی می‌شود که توسط جاده اصلی از هم جدا شده‌اند. بخش شمالی با وسعت ۱۲۰ هکتار در کنار ساحل دریای خزر قرار دارد. در این منطقه ویلا‌های ساحلی لوکس و گران‌قیمت با امکانات رفاهی و تفریحی بیشتری بنا شده است. بخش جنوبی آن با ۴۸۰ هکتار وسعت، توسط پل هوایی ارتباطی، به منطقه شمالی و ساحلی خزرشهر متصل می‌گردد. در شهرک خزرشهر، محوطه‌سازی و ساخت ویلا‌های لاکچری و با نمای زیبا به خوبی انجام شده است. در دو بخش شمالی و جنوبی این شهرک ساحلی حدود ۱۲۸۰ قواره زمین قرار دارد.

شهرک خانه دریا کجاست؟

شهرک خانه دریا کجاست؟

شهرک ساحلی خانه دریا، از شهرک‌های زیبا و قدیمی در استان مازندران است. این شهرک، در ۱۲ کیلومتری سرخرود به سمت شهر محمود آباد قرار دارد. شهرک در زمینی به مساحت ۲۵۰ هکتار احداث شده است. این منطقه از بهترین شهرک‌های شمال برای اجاره ویلای ساحلی است. شهرک زیبای خانه دریا، دارای آپارتمان و ویلا‌های مسکونی با بهترین معماری و طراحی داخلی است.

شهرک خانه دریا ، در سال ۱۳۵۲ توسط شرکت شهرک خانه در نزدیک ساحل دریا احداث شده است. این شهرک زیبا دارای ۱۴۰۰ واحد ویلا و ۱۰۰۰ واحد آپارتمان است. بسیاری از ساختمان‌های شهرک، قدیمی و در پلاک اول دریا قرار دارد. در سال‌های اخیر ویلا و آپارتمان‌های نوساز یا بازسازی شده با طراحی و معماری جدید ساخته شده است. متراژ قواره‌های زمین در شهرک ساحلی خانه دریا از حدود ۶۰۰ تا ۱۴۰۰ متر است. که اکثریت قواره‌ها در متراژ‌های ۷۵۰، ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ متر هستند.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.