خرید اره موتوری و برقی و معرفی برند معتبر اشتیل

اره موتوری و برقی چیست ؟

در هنگام خرید اره موتوری و برقی، باید به عواملی مانند طول تیغه، سوخت مصرفی، برند، قدرت موتور و قیمت آن توجه نمایید. در بین همه اره های زنجیری که در بازار موجود می باشد، قیمت اره موتوری و برقی اشتیل Stihl با توجه به قدرت بالای موتور، سیستم های پیشرفته، تنوع در طول تیغه و تسمه مناسب می باشد. نکات مهم خرید را در ادامه بررسی می کنیم.

کاربردهای اره موتوری و اره برقی چیست ؟

به طور معمول برای مصارف کوچک و خانگی که قطر چوب کم می باشد، از اره برقی استفاده می شود. این مدل اره زنجیری برقی برای صنایع چوب بری کوچک یا باغ های کوچک جهت، برش تنه ی درختان و هیزم استفاده می شود. اما در مصارف بزرگ تر که قطر چوب زیاد می باشد، از اره موتوری استفاده می شود. در واقع برای بریدن تنه ی درختان قطور و یا چوب های حجیم از اره موتوری بنزینی استفاده می شود. به طور کلی، کاربرد اره موتوری بسیار گسترده است و بسته به نوع زنجیر و طول تسمه، می­تواند برای برش مواد مختلف استفاده شوند.

بهترین برند اره موتوری و برقی جهت خرید

رقابت در بازار اره زنجیری بالا می باشد و شرکت های مختلف، اقدام به تولید انواع اره موتوری و برقی نموده اند. یکی از برند های معتبر که ساخت شرکت آلمانی می باشد، برند اشتیل Stihl است. با توجه به کیفیت بالا و تنوع اره موتوری و برقی که شرکت اشتیل تولید نموده است، تقاضا برای خرید این محصول به طور قابل توجهی در حال افزایش است. بازرگانی ضرغامی با نام تجاری پرشیا دیزل با ارائه انواع اره موتوری و برقی اشتیل، آماده ارائه خدمت به هموطنان می باشد.

دلایل برتری اره موتوری و برقی اشتیل Stihl نسبت به سایر برند ها چیست ؟

استفاده آسان

طراحی اره های اشتیل به گونه ای است، که استفاده از آن نیاز به مهارت خاصی نیست و هر کسی با کمی تمرین می تواند از این دستگاه استفاده نماید. شاید دشوارترین بخش، نگهداری و تعویض زنجیر باشد، که این موضوع در طراحی و ساخت اره موتوری اشتیل در اولویت توجه متخصصان قرار گرفته است.

امکانات و تکنولوژی مورد استفاده

در اکثر اره های موتوری و برقی اشتیل از تکنولوژی روز بهره گرفته شده است. برخی از امکاناتی که در اره های اشتیل تعبیه شده است شامل :

  • سیستم های ضد لرزش

  • سیستم EMATIC به منظور کاهش استفاده از روان کننده ی تیغه ها

  • دریچه رفع فشار ناشی از تراکم هوا در زمان استارت

  • جبران کننده جهت جلوگیری از ترکیب روغن و هوا

  • تنظیم کننده روغن و گرما

  • سیستم ElastoStart بر روی دستگیره جهت جلوگیری از پرش دستگاه

کیفیت بالا و عمر طولانی

اره های اشتیل به دلیل استفاده از متریال بسیار با کیفیت در ساختشان، دارای طول عمر بالایی هستند. علاوه بر این به دلیل طراحی مناسب و استفاده از سیستم های پیشرفته جهت افزایش بهره وری و استفاده آسان، رضایت کاربران را به خوبی جلب نموده است. یکی از بهترین اره های تولید شده توسط شرکت اشتیل، مدل MS۳۸۱ می باشد. اره موتوری اشتیل ۳۸۱ اصل آلمان با تیغه ۵۰ سانت به دلیل دارا بودن موتور دو زمانه و تک سیلندر با قدرت ۵.۳ اسب بخار   قیمت مناسبی دارد. همچنین مخرن سوخت آن ۰.۶۸ میلی لیتر است.

 اره موتوری بنزینی اشتیل 381

اره موتوری و برقی دست دوم بخریم یا نو؟

اگر استفاده شما از اره زنجیری کاملا محدود می باشد و یا فقط در فصول خاصی از این دستگاه و در فضاهای کوچک استفاده می کنید می توانید اره موتوری و برقی دست دوم خریداری نماید. اما اگر استفاده شما به صورت حرفه ای و دائم بوده، بهتر است اره های نو خریداری نماید. هزینه نیز در این مورد بسیار تاثیر گذار است. با توجه به بودجه ای که دارید می توانید تصمیم بگیرید اره نو بخرید یا دست دوم. اما در هنگام خرید اره های دست دوم باید از سالم بودن دستگاه و امکان مرجوعی در صورت خراب بودن مطمئن شوید.

نکات مهم در خرید اره موتوری و برقی

  • یکی از مهمترین نکات در هنگام خرید این دستگاه، طول تیغه و تسمه ی اره زنجیری است. این مورد با توجه به قطر چوب هایی که قرار است برش داده شود، تعیین می شود. برای برش چوب هایی با قطر زیاد می بایست از تیغه با طول بیشتر استفاده نمایید.

  • نکته ی مهم دیگر قدرت موتور است. در صورتی که نیاز به اره ی حرفه ای دارید بهتر است به این فاکتور توجه ویژه داشته باشد. هر چه قدرت موتور بالا تر باشد می تواند تیغه ها را با سرعت بیشتری بچرخاند و در نتیجه سرعت انجام کا را بالا ببرد.

  • انرژی مصرفی اره نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اره برقی با کمک انرژی برقی کار می کند و اره موتوری می تواند با بنزین و یا گازوئیل کار کند. با توجه به نوع کاربرد و محل استفاده می توان یکی از این مدل اره ها را انتخاب و خریداری نمود. میزان سوخت مصرفی نیز یکی از موارد مهم در انتخاب اره موتوری و برقی است.

  • وزن اره موتوری و برقی نیز یکی از فاکتور های خرید این دستگاه می باشد. وزن اره باید طوری باشد که هنگام حمل و نقل کاربر را خسته نکند. بیشترین وزن اره مربوط به موتور و مخزن سوخت می باشد.

 اره زنجیری موتوری و برقی اشتیل

قیمت انواع اره زنجیری موتوری و برقی

با توجه به مواردی که در قسمت های قبل گفته شد، می توان حدس زد فاکتورهایی مانند طول تیغه، سوخت مصرفی، قدرت موتور و شرکت سازنده، تاثیر بسزایی در قیمت اره موتوری دارند. در حال حاضر و در زمان نگارش این متن قیمت اره برقی از حدود یک میلیون تومان شروع می شود و قیمت اره موتوری حدودا از 2 میلیون تومان شروع و به 100 میلون تومان نیز می رسد.

سخن پایانی

استفاده از اره موتوری و برقی سرعت و بهره وری باغداران و نجارها را بسیار افزایش می دهد. بنابراین استفاده از این دستگاه روز به روز در حال افزایش است.  برای مشاهده انواع اره موتوری و برقی می توانید به سایت پرشیا دیزل  PersiaDiesel.com یا بازرگانی ضرغامی مراجعه و با مشاهده مشخصات هر یک از دستگاه ها اقدام به خرید آن نمایید. بازرگانی ضرغامی با دارا بودن سابقه چندین دهه در فروش دستگاه های کشاورزی و صنعتی توانسته است جایگاه خود را در کل کشور حفظ نماید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.