بهترین معلم تدریس خصوصی ریاضی ساعتی چند؟

برای خیلی از خانواده‌ها تامین هزینه کلاس خصوصی سخت است. برای برخی مهم بوده که هزینه کلاس متناسب با مهارت تدریس معلم باشد. برخی از خانواده‌ها حتی نمی‌دانند که دقیقاً بابت چه موردی برای کلاس فرزند خود هزینه پرداخت می‌کنند. اطلاع از آخرین قیمت تدریس خصوصی ریاضی و همچنین فاکتورهایی که در این زمینه اثرگذار بوده، بسیار مهم است.

بنابراین به دلیل اهمیت قیمت تدریس خصوصی ریاضی، در این محتوا راجع به قیمت تدریس خصوصی این درس در یکی از سایت‌های معتبر معلم خصوصی به نام استادبانک و عوامل تاثیر‌گذار بر این قیمت‌ها، نکاتی ارائه شده است.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی براساس چه فاکتورهایی است؟

قیمت تدریس خصوصی ریاضی به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای برخی از اساتید، قیمت کلاس خصوصی ریاضی براساس تعداد سال‌های تدریس و میزان محبوبیتی که در بین دانش‌آموزان و مراکز آموزشی به دست آورده، تعیین می‌شود. خیلی از مدرسین تدریس خصوصی دبیر پروازی بوده و در سمینارهای مختلف آموزشی شرکت می‌کنند. این دسته از معلمان بابت شهرت و اسمی که در بین کادر آموزشی و دانش‌آموزان به دست آورده، مبالغ بسیار بالایی را برای کلاس خصوصی ریاضی خود تعیین می‌کنند.

برخی از سایت‌های تدریس خصوصی نیز که بیشتر به سایت‌های آگهی شبیه بوده، براساس حق عضویت و ستاره‌ای که به مدرسین می‌فروشند، قیمت جلسات تدریس خصوصی را در سایت‌شان به نمایش می‌گذارند. اما برخی از سایت‌های معتبر تدریس خصوصی نظیر استادبانک، براساس میزان مهارت و شایستگی‌های اساتید، قیمت جلسات را تعیین می‌کند. اما این شایستگی‌ها و صلاحیت‌ها چگونه در استادبانک مشخص می‌شود؟

استادبانک براساس پنج فاکتور بسیار مهم زیر خدمات معلم خصوصی ریاضی و سایر دروس خود را با قیمت مناسب در اختیار کاربران خود قرار داده است:

۱.رزومه و سوابق تدریس استاد در استادبانک

اولین فاکتور تعیین قیمت تدریس خصوصی ریاضی ۱۴۰۱ و سال‌های قبل استادبانک، رزومه و سوابق تدریس اساتید و تجربیات آن‌ها در حوزه آموزش و تدریس خصوصی بوده است. در واقع هرچه میزان تجربه معلم در آموزشگاه‌ها، مدارس دولتی و خصوصی  بالا بوده و تجربه تدریس به صورت خصوصی را نیز داشته باشند، امتیاز و ستاره آن‌ها در بدو ورود به استادبانک بالاتر بوده و هزینه کلاس خصوصی ریاضی آن‌ها نیز بیشتر می‌شود.

۲. نحوه برگزاری و کیفیت تدریس استاد در جلسات خصوصی

از دیگر فاکتورهای بسیار مهم در تعیین قیمت کلاس‌های خصوصی ریاضی، شایستگی و توانایی‌های تدریس معلم در جلساتش با شاگرد است. در واقع هرچه معلم خصوصی ریاضی در کلاس، توانایی بالایی در جذب شاگرد داشته، مباحث ریاضی را به بیانی گویا و شفاف تدریس کند و همچنین بتواند رضایت شاگرد خود را در بالاترین سطح جلب کرده، قطعاً جزو بهترین اساتید تدریس خصوصی ریاضی محسوب شده و ستاره و قیمت کلاس خصوصی ایشان نیز بیشتر خواهد شد.

در واقع مهم‌ترین ملاک تعیین قیمت تدریس خصوصی در استادبانک، شایستگی‌های معلم در جلسات تدریس خصوصی‌اش با شاگرد است.

۳. قیمت‌گذاری براساس مقطع تحصیلی استاد

قیمت تدریس خصوصی ریاضی کنکور با قیمت تدریس خصوصی ابتدایی در منزل متفاوت است. همچنین قیمت تدریس خصوصی ریاضی چهارم ابتدایی با قیمت تدریس خصوصی ریاضی نهم تفاوت دارد. هرچه مقطع تحصیلی بالاتر رود، قیمت جلسات تدریس خصوصی به دلیل سخت‌تر شدن مباحث، بیشتر می‌شود.

4. قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل و تدریس خصوصی ریاضی آنلاین

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در منزل به دلیل رفت و آمد استاد به منزل شاگرد بیشتر است. کلاس تدریس خصوصی ریاضی در منزل از لحاظ کیفیتی چندان فرقی با کلاس تدریس خصوصی آنلاین ندارد. اما قیمت تدریس خصوصی حضوری به دلیل محدودیت‌های زمانی و هزینه‌ای که استاد بابت رفت و آمد به کلاس باید صرف کند، با اختلاف کمی، بیشتر از کلاس تدریس آنلاین است.

قیمت تدریس خصوصی در تهران و سایر شهرستان‌ها

5. قیمت تدریس خصوصی در تهران و سایر شهرستان‌ها

هرچه به سمت شهرهای بزرگ مانند تدریس خصوصی در تهران، تدریس خصوصی در اصفهان، تدریس خصوصی در مشهد و غیره پیش می‌رویم، هزینه کلاس خصوصی به نسبت شهرهای کوچک  بیشتر خواهد شد. برای مثال قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران در سال ۱۴۰۱  میانگین از ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان برای اساتید  vip استادبانک است. در صورتی که در شهرستان قیمت تدریس خصوصی ریاضی برای اساتید پنج ستاره و vip میانگین بین 200 تا 350 هزار تومان می‌باشد.

برای درخواست معلم خصوصی ریاضی چقدر باید هزینه کرد؟

اگر از سایت تدریس خصوصی استادبانک بخواهید درخواست کلاس خصوصی ریاضی دهید، هزینه‌ای که بابت جلسات آن‌ پرداخت کرده، تنها برای صلاحیت‌ها و توانایی‌های تدریس استاد است. بنابراین شما خیال‌تان راحت بوده این صرف هزینه، ارزشمند خواهد بود.

به دلیل اینکه در استادبانک اساتید از یک ستاره تا پنج ستاره و vip دسته‌بندی شده‌اند، قیمت‌های متفاوتی برای هر کدام از آن‌ها براساس رزومه‌شان مشخص شده است. بنابراین شما می‌توانید براساس بودجه مورد نظر خود از اساتید یک ستاره تا پنج ستاره و vip انتخاب کنید. برای مثال هزینه تدریس خصوصی ریاضی ابتدایی در سال ۱۴۰۱ در استادبانک از یک ستاره با قیمت حدودی ۸۰ هزار تومان شروع شده و به میانگین قیمتی حدود ۴۰۰ هزار تومان برای اساتید پنج ستاره و vip می‌رسد.

بنابراین شما می‌توانید براساس بودجه خود هزینه کرده و از استادبانک با خیال راحت معلم خصوصی ریاضی بگیرید. این نکته را هم فراموش نکرده که اساتید یک ستاره نیز کیفیت تدریس مناسبی داشته و تنها براساس میزان تجربه خود با اساتید ستاره vip تفاوت دارند.

در استادبانک چطور درخواست کلاس معلم خصوصی ریاضی خود را ثبت کنیم؟

حال که از قیمت تدریس خصوصی ریاضی در استادبانک مطلع شده‌اید، می‌توانید با ورود به استادبانک به نشانی www.ostadbank.com  و صفحه اساتید تدریس خصوصی ریاضی، لیستی از برترین اساتید این درس به همراه رزومه و سوابق تدریس، بخش نظرات شاگردان استاد و سایر اطلاعات مربوط  به ایشان  را مطالعه کرده و نزدیک‌ترین معلم ریاضی را به معیارهای خود را انتخاب نمایید.

درخواست معلم خصوصی ریاضی

همچنین می‌توانید از طریق شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ با تیم پشتیبانی این مجموعه تماس گرفته و در زمینه ثبت درخواست معلم خصوصی ریاضی و سایر خدمات آموزشی این مجموعه راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید. در نهایت با یک انتخاب هوشمندانه می‌توانید از استادبانک بهترین معلم خصوصی ریاضی با قیمت مناسب را برای فرزند خود و کسب نمره بالا در امتحان ریاضی، درخواست دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.