اعلام زمان مصاحبه ۱۴ کدرشته خاص کنکور ۹۹

سازمان سنجش آموزش کشور زمان انجام مصاحبه از آن دسته از متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از کدهای ۱۱، ۱۲، ۱۴، ۱۵ ،۱۸ ،۱۹، ۲۰، ۲۱، ۲۲ ،۲۳، ۲۵، ۲۶، ۲۹ و ۳۰ اعلام شده است را منتشر کرد.

با توجه به اعلام اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کنکور ۹۹ در جمعه ۹ آبان، آن دسته از متقاضیان کنکور ۹۹ که در زمان اعلام نتایج نهایی بجای کد قبولی و یا علاوه بر کدرشته محل قبولی متمرکز برای آنان یکی از کدهای دارای شرایط خاص اعلام شده باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش به موسسات ذیربط مراجعه کنند.

کدرشته های ۱۴ گانه شامل ۱۱ دانشگاه فرهنگیان و تربیت دبیر شهید رجایی، ۱۲ دانشگاه شاهد، ۱۴ دانشگاه علوم قضایی، ۱۵ مدیریت بیمه اکو دانشگاه علامه طباطبایی، ۱۸ دانشکده غیرانتفاعی رفاه، ۲۰ بورسیه سپاه، ۲۱ دانشگاه شهید مطهری، ۲۲ بورسیه وزارت دفاع، ۲۳ دانشگاه صداو سیما، ۲۵ بورسه ارتش، ۲۶ بورسیه نیروی انتظامی، ۲۹ کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی و ۳۰ مرکز آموزش عالی تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه- قم است.

با توجه به اولویت کدرشته محل انتخابی، این افراد در ردیف معرفی‌شدگان برای انجام مصاحبه و مراحل گزینش در رشته‌های تحصیلی انتخابی دانشگاه‌ها و موسسات فوق قرار گرفته‌اند و باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش به شرح جدول زمان بندی و همچنین موارد اعلام شده در بند ۲ و ۳ این اطلاعیه، با به همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی، تصویر آخرین مدارک تحصیلی (اعم از دیپلم نظام قدیم، نظام جدید، پیش‌دانشگاهی و یا کاردانی) به موسسات ذیربط مراجعه کنند.

جدول انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش کدرشته های معرفی شده

کد اعلام شده نام دانشگاه زمان، ساعت، آدرس محل مصاحبه
کد ۱۲ دانشگاه شاهد برای اطلاع از زمان انجام مصاحبه به سایت دانشگاه مراجعه کنند.
کد ۱۴ دانشگاه علوم قضایی از طرف دانشگاه با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.
کد ۱۵ دانشگاه علامه طباطبائی برای اطلاع از زمان انجام مصاحبه به سایت دانشگاه مراجعه کنند.
کد ۱۸ دانشکده غیرانتفاعی رفاه برای اطلاع از زمان انجام مصاحبه به سایت دانشگاه مراجعه کنند.
کد ۲۰ بورسیه سپاه از طرف گزینش دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله (عج) با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.
کد ۲۱ دانشگاه شهید مطهری برای اطلاع از زمان انجام مصاحبه به سایت دانشگاه مراجعه کنند.
کد ۲۲ بورسیه وزارت دفاع از طرف گزینش وزارت دفاع با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.
کد ۲۳ صدا و سیما برای اطلاع از زمان انجام مصاحبه به سایت دانشگاه مراجعه کنند.
کد ۲۵ بورسیه ارتش برای اطلاع از مدارک مورد نیاز و زمان مصاحبه از ۱۸ آبان به سایت دانشگاه علوم پزشکی ارتش به آدرس www.ajaums.ac.ir مراجعه کنند.
کد ۲۶ بورسیه نیروی انتظامی از طرف گزینش نیروی انتظامی با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.
کد ۳۰ تربیت مربی عقیدتی سیاسی سپاه-قم از طرف دانشگاه با متقاضیان تماس گرفته خواهد شد.

معرفی شدگان کد ۲۹ رشته‌های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی با توجه به تعیین تعداد ۵ مرکز دانشگاهی برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش، معرفی شدگان می‌توانند با توجه به استان محل اقامت خود برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و همچنین مدارک لازم برای ارائه به دانشگاه در زمان مصاحبه، از شنبه ۱۷ آبان به سایت دانشگاه محل انجام مصاحبه خود مراجعه کرده، منحصراً به دانشگاه مجری انجام مصاحبه که بر اساس استان محل اقامت معرفی شدگان تعیین شده است، مراجعه کنند.

نام دانشگاه مجری مصاحبه نام استان محل اقامت معرفی شدگان
دانشگاه علوم پزشکی تهران تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، قزوین، البرز، سمنان، مازندران، گلستان، گیلان و قم
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان، کرمان، یزد و چهارمحال و بختیاری
دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان
دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارس، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و هرمزگان
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، خوزستان، ایلام و مرکزی

معرفی شدگان کد ۱۱ پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی (تهران) (رشته‌های مخصوص متقاضیان بومی و دارای تعهد استخدام) باید برای انجام مراحل مختلف مصاحبه اختصاصی و با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و براساس برنامه زمانی مندرج در پیوست اطلاعیه به آدرس‌های اعلام شده مراجعه کنند.

انجام مصاحبه و بررسی صلاحیت‌های عمومی (گزینش) معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت رشته‌های تحصیلی متمرکز دانشگاه‌های فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ در دو بخش مجزا خواهد بود.

حضور نیافتن در مهلت مقرر برای انجام مصاحبه و سایر مراحل گزینش آن به هر دلیل به منزله انصراف از تحصیل در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی تلقی می شود و مسئولیت آن نیز صرفاً به عهده متقاضی خواهد بود.

انجام مصاحبه اختصاصی و بررسی صلاحیت‌های عمومی معرفی شدگان به آموزش وپرورش، با رعایت دقیق مفاد دستورالعمل کنترل و مراقبت بیماری ویروس کروناو فاصله گذاری اجتماعی که به مراکز مجری مصاحبه ابلاغ شده، صورت خواهد گرفت. به متقاضیان توصیه می‌شود ضمن همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده و زدن ماسک در تمام مراحل انجام مصاحبه و گزینش، نکات بهداشتی را نیز به طور کامل و به دقت رعایت کنند.

معرفی شدگانی که مبتلا به بیماری کروناشده و درحالت قرنطینه و یا در بیمارستان بستری هستند به شرطی که در طول مدت انجام مصاحبه، مدارک و مستندات پزشکی آنان، توسط والدین متقاضی و یا وکیل قانونی به اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی شده، ارائه شود. مصاحبه از این گونه متقاضیان، حداکثر با گذشت یک ماه از آخرین روز مصاحبه، در صورت تأیید سلامت وی توسط پزشک معتمد آموزش و پرورش، در همان استان صورت خواهد گرفت. در راستای صیانت از حقوق سایر متقاضیان آزمون، بعد از انقضای مهلت مقرر، اقدامی میسر نخواهد بود.

متقاضیانی که صلاحیت‌های تخصصی و یا عمومی آنان مورد تأیید آموزش و پرورش قرار نمی‌گیرد از فرایند گزینش نهایی برای دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی حذف خواهند شد.

تمامی متقاضیان آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ که اسامی آنان در ردیف معرفی شدگان رشته‌های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش اعلام شده است باید فرم مشخصات بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش را تکمیل و ارسال کنند.

انجام مصاحبه اختصاصی از شرایط قانونی برای پذیرش دانشجو معلم در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی است و انجام مصاحبه تخصصی، صرفاً در مهلت مقرر امکان پذیر است. انجام مصاحبه مجدد و یا تمدید مهلت اعلام شده، تحت هر شرایطی امکان پذیر نخواهد بود.

از معرفی شدگانی مصاحبه اختصاصی به عمل خواهد آمد که دارای شرایط و ضوابط شامل کسب نمره علمی کل ۶۵۰۰ و بالاتر در زیرگروه گروه آزمایشی مربوط برای مجاز شدن برای انتخاب رشته، داشتن حداقل معدل کل ۱۴ در دوره متوسطه دوم (معدل سه پایه اول، دوم و سوم)، برخورداری از سلامت کامل تن و روان و شرایط مناسب جسمانی برای حسن انجام وظیفه معلمی، داشتن حداکثر سن ۲۴ سال تمام در بدو ورود به دانشگاه (اول مهر ۷۵ به بعد) و …) باشند. در غیر این صورت انجام مصاحبه اختصاصی، منتفی خواهد بود.

سایر شرایط در اطلاعیه سازمان سنجش درج شده است.

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.