تور ایتالیا نوروز 1402

امروزه تور ایتالیا در سراسر کشور برگزار می‌شود که خدمات بسیار زیادی را می تواند به مسافران خود ارائه نماید و از آنجایی که این تورها ها دارای افرادی هستند که کاملاً با مناطق بسیار زیبای کشور ایتالیا آشنایی دارند، شما را می‌توانند در هنگام گردشگری در این کشور راهنمایی نمایند.

با توجه به نوع خدماتی که این تورها در اختیار مسافران قرار می دهند قیمت آنها نیز متفاوت می باشد، ولی به دلیل اینکه افراد بسیار زیادی امروزه مایل هستند که به کشور ایتالیا برای هدف های مختلف سفر کنند، در نتیجه این عامل سبب شده است که قیمت این تور مسافرتی کاملا مقرون به صرفه باشد تا همه مسافران و گردشگران بتوانند از آن استفاده نمایند و به کشور ایتالیا سفر کنند.

اگر قصد اخذ ویزای ایتالیا را دارید حتما این لینک را دنبال نمایید

شرایط اخذ ویزا توریستی ایتالیا

یکی از راه هایی که افراد می توانند به کشور ایتالیا سفر کنند، دریافت ویزای توریستی این کشور می باشد که ما در این قسمت می خواهیم شرایط اخذ ویزا توریستی ایتالیا را بیان کنیم:

اولین شرایطی که در رابطه با گرفتن ویزای توریستی کشور ایتالیا می توانیم بیان کنیم، مربوط به برخورداری از تمکن مالی می باشد که فرد متقاضی باید برگه تمکن مالی خود را که شامل تمامی حساب های دریافتی و خروجی می‌باشد به همراه مدارک خود به سفارتخانه ارائه دهد تا افسر مسئول پرونده به طور کامل رسیدگی کند و ثابت شود که فرد متقاضی در مدت اقامت خود در کشور ایتالیا می تواند تمام هزینه‌های جانبی را برای خود تأمین نماید.

از دیگر شرایط بسیار مهمی که بتوانیم در رابطه با آن صحبت کنیم و برای گرفتن ویزای توریستی بسیار مهم می باشد، مربوط به تاریخچه سفری فرد متقاضی می باشد. اگر شخصی که مسئول رسیدگی به پرونده ویزای توریستی شما است، تاریخچه سفر شما را بررسی کند و مشاهده کند که شما هیچگونه سفری به کشورهای خارجی نداشته اید ممکن است که شما نتوانید موفق به اخذ ویزای توریستی کشور ایتالیا شوید.

از شرایط دیگری که برای گرفتن ویزای توریستی ایتالیا بسیار مهم می باشد، این است که فرد متقاضی باید کاملاً سالم باشد و به هیچگونه بیماری به خصوص بیماری های واگیردار مبتلا نباشد، در این صورت کشور ایتالیا به این فرد اجازه ورود به کشور را نخواهد داد و این ویزا برای فرد متقاضی صادر نمی شود.

شرایط دیگر مربوط به عدم سوء پیشینه فرد متقاضی می باشد که بسیار مهم است و در هنگام تکمیل مدارک برای گرفتن ویزای توریستی مورد نیاز می باشد و همچنین اگر فرد در سفرهای قبلی مشکل مهاجرتی داشته باشد، ممکن است که ویزای توریستی ایتالیا به این فرد تعلق نگیرد.

آب و هوای ایتالیا

آب و هوای ایتالیا

یکی از عوامل بسیار مهمی که امروز هم باعث شده است که افراد بسیار زیادی برای رفتن به کشور ایتالیا اقدام نمایند، مربوط به آب و هوای ایتالیا می باشد که بسیار معتدل و مطبوع می باشد.

آب و هوای ایتالیا به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد از شمال تا جنوب آن بسیار متغیر می باشد. آب و هوای این کشور در فصل بهار با باران شروع می شود و پس از تمام شدن ماه بهار کم کم باران ها کاهش پیدا کرده و و روزها آفتابی می شوند و میانگین دمای ایتالیا در فصل بهار حدود ۱۵ تا ۲۰ درجه سانتیگراد می باشد.

آب و هوای کشور ایتالیا در فصل تابستان چیزی حدود ۲۵ تا ۳۰ درجه سانتی گراد است و تقریباً می‌توانیم بگوییم که هیچگونه بارندگی در این فصل از سال در کشور ایتالیا وجود ندارد و بهترین فصل برای سفر به کشور ایتالیا، فصل تابستان می باشد.

تغییر ناگهانی در فصل پاییز در آب و هوای کشور ایتالیا رخ می دهد و دمای هوا در فصل پاییز کمتر از ۲۰ درجه سانتیگراد نمی باشد و این فصل همواره زیبایی های خیره کننده را دارد.

آب و هوای ایتالیا در فصل زمستان بسیار متغیر می‌باشد و از شمال تا جنوب دمای هوا دچار تغییراتی می‌شود و شما می‌توانید در فصل زمستان از کوه‌های پوشیده از برف کشور ایتالیا نهایت لذت را ببرید و از تفریحات زمستانه این کشور که شامل اسکی و ورزش‌های دیگر می باشد، بهره ی کافی را ببرید.

بهترین شهر های ایتالیا برای سفر

بهترین شهر های ایتالیا برای سفر

در این قسمت می خواهیم بهترین شهر های ایتالیا را برای سفر به شما معرفی کنیم تا اگر زمانی قصد سفر به این کشور را داشتید بتوانید به این شهرها سفر کرده و از نزدیک با جاذبه های گردشگری انها آشنا شوید:

اولین شهری که در کشور ایتالیا وجود دارد و به عنوان پایتخت این کشور نیز انتخاب شده است، شهر رم می باشد که پیشنهاد می کنیم برای دیدن این شهر حتماً اقدام نمایید، به دلیل این که کلیسا های بسیار زیبا و دیدنی این شهر می تواند نظر شما را بسیار جلب نماید و همچنین شما می توانید از فواره های زیبا و موزه های هنری این شهر دیدن نمایید و با آثار هنری و تاریخی به کشور ایتالیا آشنایی کامل پیدا کنید.

شهر دیگر ایتالیا که بسیار زیبا می باشد، مربوط به شهر فلورانس است که می توانیم بگوییم یکی از خاستگاه های معماری این کشور به حساب می‌آید. شما می توانید در این شهر مجسمه های میکل آنژ را که با تمام زیبایی طراحی شده است و در قسمت‌های مختلف این شهر قرار دارد مشاهده نمایید.

اگر شما علاقمند به هنر هستید و می خواهید با انواع هنر های کشور ایتالیا آشنا شوید، می توانید از کلیسای جامع دومو که یکی از بزرگترین و زیباترین کلیساهای کشور ایتالیا می باشد دیدن نمایید و همچنین گالری های بسیار زیادی که در آن نقاشی های بسیار زیبایی از هنرمندان بسیار بزرگ در این کشور وجود دارد، در شهر فلورانس واقع می باشد.

پیشنهاد می کنیم حتما مقاله جاب آفر کانادا را نیز دنبال نمایید

جاذبه های گردشگری ایتالیا

جاذبه های گردشگری ایتالیا بسیار زیاد می باشد که هر کدام زیبایی و جذابیت خاص خود را دارند و ما در این قسمت می خواهیم در رابطه با مهم ترین جاذبه های گردشگری این کشور که از شهرت خاصی برخوردار می باشند با شما خوانندگان عزیز سخنان کوتاهی داشته باشیم:

اولین مکان مربوط به کانال های بزرگ و کوچک ونیز می باشد که یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی ایتالیا نیز به شمار می روند. شهر ونیز در شمال کشور ایتالیا قرار دارد و با توجه به اینکه این شهر انواع کانال های بسیار زیبایی را دارد، عبور و مرور مردم از طریق این کانال ها صورت می گیرد.

از جاذبه های دیگر این کشور می توانیم به برج کج پیتزا اشاره مستقیم داشته باشیم که در شهر پیزا قرار دارد و تنها یکی از جاذبه های دیدنی شهر پیزا می باشد و این شهر پر از جاذبه های بسیار زیبایی است که می تواند نظر شما را جلب نماید. کار ساخت این برج به سال 1100 میلادی بر می‌گردد که توسط بهترین معماران طراحی شده است و در سال ۱۹۹۹ میلادی این برج مورد بازسازی قرار گرفته است.

جاذبه توریستی و گردشگری دیگر کشور ایتالیا مربوط به دریاچه کومو می باشد که در اطراف این دریاچه کوه های بسیار زیبایی وجود دارد و زمانی که شما بخواهید یک شب را در کنار این دریاچه بمانید، می‌توانید از هتل های بسیار زیبا و مجللی که در اطراف این دریاچه وجود دارد نهایت لذت را ببرید.

جهت دریافت اطلاعات و یا آشنایی با چگونگی  اخذ ویزای کانادا این لینک را دنبال نمایید

بهترین هتل های ایتالیا

زمانی که شما قصد سفر به کشور ایتالیا را دارید، در ابتدا باید با بهترین هتل های ایتالیا آشنایی کامل داشته باشید تا بتوانید زمانی که وارد این کشور شدید هتل مورد نظر خود را انتخاب کرده و در مدت زمان اقامت خود در کشور ایتالیا در آن هتل بمانید.

اولین هتلی که می‌خواهیم آن را به شما معرفی کنیم و دارای امکانات بسیار زیادی می باشد، مربوط به هتل گراند مینروا می باشد که این هتل در شهر زیبای فلورانس قرار دارد. از جمله امکانات بسیار خوبی که این هتل در اختیار مسافران خود قرار داده است و بسیار مورد توجه مسافران قرار گرفته است استخر روباز می باشد که در پشت بام این هتل قرار دارد.

این هتل جزو هتل های ۴ ستاره کشور ایتالیا قرار دارد و از آنجایی که این هتل در مرکز شهر فلورانس قرار گرفته است، دسترسی مسافران به مراکز خرید و بازارها و همچنین جاذبه های توریستی شهر فلورانس بسیار آسان می باشد.

هتل لوکس دیگری که در کشور ایتالیا قرار دارد و بسیاری از مسافران در مدت زمان اقامت خود این هتل را انتخاب می‌کنند، مربوط به هتل تیمئو می باشد. این هتل بسیار زیبا در کنار تئاتر یونان باستان قرار گرفته است و همین عامل سبب شده است که کارهای فرهنگی بسیار زیادی در زمینه تئاتر بتواند انجام دهد.

وجود مناظر شگفت انگیز در روبروی هتل تیمئو سبب شده است که بسیاری از افراد این هتل را انتخاب نمایند و این هتل جزو هتل های ۵ستاره به شمار می رود.

معروف ترین غذاهای ایتالیا

در این قسمت می خواهیم شما را با معروف ترین غذاهای ایتالیا و خوش طعم ترین آن ها آشنا نماییم تا زمانی که به کشور ایتالیا سفر کردید بتوانید با خوردن این غذاها نهایت بهره را از سفر خود ببرید.

اولین غذای خوش طعم و معروف که بخواهیم از کشور ایتالیا به شما معرفی کنیم، می‌توانیم به چیتی یا همان اسنک های کوچک ونیزی اشاره مستقیم داشته باشیم. طعم بسیار خوب این غذا به دلیل سبزی های فصلی تازه و همچنین غذاهای دریایی می باشد که توانسته است در میان مسافران جایگاه ویژه‌ای را پیدا کند.

غذای معروف دیگری که آشپز های ایتالیایی آن را به بهترین صورت تهیه می کنند، مربوط به قارچ پورچینی به همراه پاستای تروفل مشکی می باشد. این غذا به وسیله قارچ های تازه تهیه می‌شود و همین عامل سبب خوش طعم بودن این غذا شده است و شما برای سفارش این غذا می توانید آن را در بسیاری از رستوران های کشور ایتالیا مراجعه کنید و این غذا را میل کرده و از طعم بی نظیر آن بهره ی کافی را ببرید.

مورد بعدی که می توانیم در رابطه با معروف ترین غذاهای ایتالیا به شما معرفی کنیم، مربوط به تیرامیسو می باشد که یک غذای شیرین ایتالیایی به شمار می رود. اگر می خواهید طعم یک غذای واقعی و دلچسب را امتحان کنید می توانید برای این کار ترامیسو را میل نمایید.

هزینه ی تور ایتالیا

قیمت تور ایتالیا به عوامل مختلفی بستگی دارد و اولین عاملی که می تواند به صورت مستقیم بر روی هزینه تور ایتالیا تاثیر بگذارد، مربوط به تعداد روزهای اقامت شما در این کشور می باشد. به طور معمول هرچه تعداد روزها بیشتر باشد هزینه نیز بیشتر می شود.

عامل تاثیرگذار دیگر مربوط به هتلی است که شما برای اقامت در کشور ایتالیا آن را انتخاب می کنید. هتل هایی در کشور ایتالیا وجود دارند بسیار مدرن و امروزی و کلاسیک می باشند، بنابراین هتل ها خدمات بسیار زیادی را به مسافران خود ارائه می دهند و در برابر آن قیمت این هتل ها بسیار بالا می باشد .

اگر قصد رزرو تور ایتالیا را دارید برای اینکه از آخرین و بروزترین قیمت تور های مسافرتی اطلاعات کافی را پیدا کنید، می توانید از طریق سایت های اینترنتی تور رزرو کنید و با مشورت آنها بهترین و با کیفیت ترین تورهای مسافرتی را برای خود انتخاب کرده و به این کشور سفر کنید و از جاذبه های دیدنی و گردشگری آن نهایت لذت را ببرید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.