معروف ترین هتل های شیراز را بشناسید!

 شیراز علاوه بر فرهنگ غنی و مردمان خونگرمی که دارد، مکان‌‌های تفریحی زیادی را نیز در خود و اطرافش شامل می‌شود. همین موضوع هم باعث می‌شود سالانه میلیون‌ها مسافر را پذیرا باشد. برای مسافرانی که به این شهر سفر می‌کنند رزرو هتل شیراز بهترین روش اقامت خواهد بود.

نکات مهم برای انتخاب هتل در شیراز

انتخاب هتل در شهر شیراز برای بسیاری از افراد به چالش تبدیل می‌شود؛ چرا که این شهر تعداد زیادی هتل را در خود جای‌داده است. برای این‌که بتوانید آسان‌تر هتل موردنظر را انتخاب کنید به نکات زیر توجه داشته باشید:

  • مدت‌زمان اقامت را مشخص کنید.

  • معین کردن نهایت هزینه‌ای که برای رزرو هتل اختصاص داده‌اید.

  • مقاصد گردشگری موردعلاقه خود را مشخص کرده و باتوجه‌به موقعیت مکانی هتل‌ها یکی را انتخاب کنید.

باکیفیت‌ترین هتل‌های در شیراز

انتخاب مکان اقامت در سفرها همواره یکی از دغدغه‌های ثابت برای گردشگران است. بی‌شک اولین و بهترین انتخاب هتل‌های شهر مقصد خواهند بود و در مورد شیراز می‌توانیم هتل‌های زیر را به‌عنوان باکیفیت‌ترین‌ها معرفی کنیم.

هتل بزرگ شیراز

لبه کوه‌های شمال شرقی و ورودی شهر شیراز، جایی است که هتل بزرگ به بهره‌برداری رسید. این هتل مجلل که از با معماری خاص نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند، اولین و نزدیک‌ترین مکان برای کسانی است که از سمت دروازه قرآن به شیراز وارد می‌شوند.

هتل بزرگ شیراز

این هتل 5 ستاره در چهارده طبقه ساخته شده و برای پذیرایی از میهمانان، 158 اتاق دارد. یکی از مزیت‌های این هتل را می‌توان نزدیک بودن آن به آرامگاه حافظ،  مقبره سعدی و باغ دلگشا دانست.

هتل چمران

اگر هتلی با نمای باورنکردنی از شهر می‌خواهید، بی‌شک هتل چمران بهترین انتخاب برای شما است. این هتل در سال 1389 با 30 طبقه که 16 عدد از آن‌ها مسکونی هستند به بهره‌برداری رسید. حتی در فصل‌های شلوغ و پر از گردشگر شیراز هم می‌توانید در این هتل اتاق رزرو کنید؛ چرا که 250 اتاق برای پذیرایی از گردشگران دارد. این هتل در بلوار چمران واقع شده است؛ ازاین‌رو برای دسترسی به نقاط مختلف شهر مکان زمان بسیار کمی نیاز خواهد بود.

هتل هما

ساختمان این هتل در سال 1350 ساخته شد و از آن زمان تا کنون همچنان در بین بهترین‌ها جای داشته است. سال 1393 بازسازی اساسی برای همه 212 اتاق و 22 سوئیت آن انجام شد. مزیت‌های این هتل  را می‌توان موقعیت مکانی بسیار خوب آن دانست که در نزدیکی خیابان ارم و پارک آزادی قرار دارد. این هتل در گروه هتل‌های بین‌المللی هما قرار دارد و شعب دیگر از این گروه در شهرهای دیگر وجود دارند.

تمام سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل هما شیراز به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که نمای بسیار زیبایی از پارک آزادی داشته باشند. به‌این‌ترتیب گستره‌ای از گیاهان و درختان بلند اولین برخورد شما با فضای بیرون از داخل اتاق‌ها خواهد بود.

هتل زندیه

هتلی 5 ستاره و لوکس که طراحی سنتی و اصیل ایرانی دارد. این هتل شیراز به خدمات بسیار باکیفیت و اصولی معروف است. هتل زندیه شیراز در 3 طبقه که 75 باب اتاق برای پذیرایی دارد، به بهره‌برداری رسید. موقعیت مکانی هتل زندیه در نزدیکی جاذبه‌های تاریخی مانند زندان کریم‌خان یا موزه پارس است.

این هتل با ظاهر سنتی و باطنی کاملاً مدرن در حال خدمت‌رسانی به گردشگران خواهد بود و امکانات زیادی مانند استخر، سونا، جکوزی یا مجموعه ورزشی را در خود جای‌داده است.

هتل زندیه

هتل رویال

نزدیک به هتل شیراز (هتل بزرگ)، ساختمانی با معماری زیبا جلب‌توجه می‌کند که همان هتل رویال است. این هتل 4 ستاره از سال 1393 تا کنون درحال‌خدمت رسای به مسافران بوده است. از امکانات آن می‌توان به مجموعه ورزشی، سالن کنفرانس، رستوران، کافی‌شاپ، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل پارس

 خیابان زند شیراز، هتلی 5 ستاره با دو ساختمان یکسان در خود جای‌داده که سال 1382 به بهره‌برداری رسیده‌اند. دو ساختمان 13 طبقه همه 188 اتاق، 27 سوئیت و 2 آپارتمان مجهز، مجموعه ورزشی و رستوران این مجموعه را در خود جای می‌دهند. به‌علاوه که از این خیابان تقریباً به هر نقطه‌ای از شهر مسیرهایی کم ترافیک وجود دارد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.