برای خودرو دزدگیر بهتر است یا ردیاب؟

سیستم ردیابی یا جی پی اس خودرو را می‌توان به دزدگیر متصل کرد. با فعال شدن دزدگیر، پیام هشداری به تلفن همراه مالک، تبلت یا رایانه شخصی وی فرستاده می‌شود و به این ترتیب، راننده می‌تواند در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهد. در این مطلب بررسی می‌کنیم که دزدگیر بهتر است یا ردیاب و اینکه نصب جی پی اس چه مزایای شگفت‌انگیزی نسبت به دزدگیرهایی دارد که اغلب کارکرد چندانی جز ترساندن سارق ندارند.

معایب دزدگیر در مقایسه با جی پی اس؛ بهترین ردیاب خودرو را انتخاب کنید!

در این بخش به ذکر معایبی می‌پردازیم که دزدگیر نسبت به خرید جی پی اس خودرو دارد. کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، شما را در اخذ تصمیم‌های درست و به‌جا یاری می‌کند. به‌طور خلاصه معایب ردیاب خودرو آن‌قدر ناچیز هستند که تقریبا می‌توانیم آن‌ها را نادیده بگیریم. پیشنهاد می‌کنیم که از هر دو وسیله برای بالا بردن امنیت استفاده کنید.

بالابردن امنیت ماشین با دزدگیر و ردیاب خودرو منطقی‌تر است

بالابردن امنیت ماشین با دزدگیر و ردیاب خودرو منطقی‌تر است

سیستم‌های دزدگیر، امنیت چندانی برای خودروی شما فراهم نمی‌کنند. نتایج یک مطالعه جدید نشان می‌دهد که با وجود تلاش‎هایی که خودروسازان و صاحبان خودرو برای ایمن‌سازی وسایل نقلیه خود انجام می‌دهند، دزدها همچنان خودروها به‌سرقت می‌برند. اهداف جدید سارقان چرخ‌ها، لاستیک‌ها و رینگ‌های خودرو هستند که بعضا قیمت بالایی دارند. متاسفانه برخی از سارقان می‌توانند چرخ‌ها، آینه‌های جانبی و رینگ‌ها را بدون فعال کردن سیستم‌های هشدار بدزدند.

آژیر خطر بی‌مورد؛ حتی بهترین دزدگیرها نیز هشدار کاذب دارند

یکی دیگر از مشکل‌های سیستم‌های امنیتی دزدگیر، هشدار کاذب است. این سنسورها اغلب در معرض هشدارهای کاذب ناشی از عبور کامیون‌های سنگین، حیوانات و حتی موسیقی بلند قرار می‌گیرند. هشدار بی‌مورد می‎تواند گمراه‌کننده و گاهی اوقات نگران‌کننده باشد. این امر، حساسیت اکثر مردم و پلیس را نسبت به صدای دزدگیر از بین برده است و از این رو در‌صورت بروز یک حادثه جدی، هیچ‌کس به کمک انسان نمی‌آید.

از کار انداختن دزدگیر ماشین راحت‌تر است

برعکس انواع ردیاب خودرو، سیستم‌های دزدگیر امنیت کاملی برای خودرو ندارند؛ چرا که دزدها به‌راحتی می‌توانند آن‌ها را از کار بیاندازند و ماشین شما را به‌سرقت ببرند. مواردی از سرقت خودروها حتی با وجود داشتن دزدگیر امنیتی در آن‌ها دیده شده است. دزدان باهوشی وجود دارند که می‌توانند به‌راحتی سیستم هشدار سیمی یا هر نوع دزدگیر دیگری را که دارید، خلع سلاح کنند و در کمال آرامش، خودروی شما را بدزدند!

مزایای جی پی اس در مقایسه با دزدگیر؛ بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو را هم‌زمان نصب کنید

بهترین راه برای اطمینان از محافظت کامل خودروی شما در برابر سارقان، نصب بهترین دزدگیر و ردیاب خودرو به‌طور همزمان است. نرم افزار ردیاب ماشین روی گوشی شما نصب می‌شود و به این ترتیب، حتی از فواصل خیلی دور هم خودرو قابل کنترل است. برخی دیگر از مزایای بی‌شمار ردیاب عبارتند از:

در صورت سرقت، جی پی اس موقعیت خودرو را ردیابی می‌کند

جستجو برای وسیله نقلیه دزدیده‌شده خسته‌کننده، پرهزینه و زمان‌بر است. با سیستم‌های ردیابی خودرو، می‌توانید ماشین دزدیده شده خود را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید. دستگاه‌های ردیاب متصل به تلفن هوشمند، اطلاعات مکانی خودرو را به‌موقع برای شما ارسال می‌کنند. مختصات (طول و عرض جغرافیایی) ماشین فرستاده می‌شود و از این رو تحقیقات و جستجوی پلیس برای ماشین شما سریع‌تر به سرانجام می‌رسد.

ردیاب هزینه‌های مربوط به نگهداری ماشین و بیمه را کاهش می‌دهد

ردیاب هزینه‌های مربوط به نگهداری ماشین و بیمه را کاهش می‌دهد

برخی ردیاب‌های خودرو مانند جی پی اس مگنتی مجهز به یادآور مسافت پیموده‌شده خودکار هستند که می‌تواند به کاهش هزینه‌های مربوط به تعمیر و نگهداری خودرو کمک فراوانی کند. به این ترتیب، ارزش فروش مجدد وسیله نقلیه شما همچنان بالا خواهد بود. با تعمیر به‌موقع خودرو، می‎توانید جریمه‌های مرتبط با بد بودن لاستیک‌ها را نیز کاهش دهید. اکثر شرکت‌های بیمه، به مالکان خودروهایی که خودروهایشان مجهز به سیستم‌های امنیتی و ردیاب است، تخفیف می‌دهند؛ بنابراین در مجموع یک بار هزینه کردن برای پرداخت قیمت ردیاب خودرو نسبت به مزایایی که دارد، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌ است.

نصب ردیاب خودرو آرامش خاطر شما را به دنبال دارد

اگر تا به حال قربانی سرقت خودرو شده‌اید و به اندازه کافی خوش‌شانس هستید که پیش از آن جی پی اس روی ماشین نصب کرده‌اید، کاملا از آنچه در اینجا صحبت می کنیم، آگاه هستید. هیچ چیز بهتر از این نیست که بدانید ماشینتان ایمن است و در صورت اتفاقی بد، می‌توانید آن را جبران کنید. همچنین والدین در مواقعی که رانندگان نوجوان با ماشین خانواده در حال رانندگی باشند، خیالشان راحت است. آن‌ها می‌توانند با ردیاب فرزندان خود را در یک منطقه تعیین شده از طریق geofencing محدود کنند و در عین حال در‌صورت رانندگی با بی‌احتیاطی تذکرهای لازم را بدهند.

ایمن ردیاب؛ بزرگ‌ترین مرکز فروش بهترین جی پی اس خودرو در ایران

در این مطلب توضیح دادیم که دزدگیر بهتر است یا ردیاب و اینکه هر کدام چه مزایا و معایبی دارند. اکنون راحت‌تر می‌توانید بین دو گزینه ردیاب و دزدگیر تصمیم بگیرید. خطر سرقت خودرو، از آنچه فکرش را می‌کنید به شما نزدیک‌تر است؛ بنابراین پیش از آن که دیر شود، باید به فکر چاره باشید و با نصب ردیاب، امنیت خودروی خود را حفظ کنید.

ایمن ردیاب، با بیش از 15 سال سابقه درخشان، بزرگ‌ترین مرکز فروش انواع ردیاب‌های آهنربایی در ایران است. این شرکت واردکننده ردیاب‌های خودرو و جی‌پی‌اس شخصی است و همه محصولات را بدون واسطه و با کمترین قیمت به‌فروش می‌رساند. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید جی پی اس خودرو با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید یا با مراجعه به نشانی اینترنتی imenradyab، محصول موردنظر خود را به‌صورت آنلاین سفارش دهید.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.