حضور پُر رنگ مبتکران گلدیران در نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان شیراز

 در انتخاب این برند حضور تیمی متخصص در زمینه طراحی، مهندسی و مشاوره سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی و تاسیسات ساختمان از عوامل موثر به‌شمار می‌آید. حضور مشاوری آشنا با ظرفیت‌ها و مشخصه‌های متنوع نیز می‌تواند ارزیابی دستگاه، توصیه محصول و انجام پروژه را در کنار بکارگیری از برندهای معتبر و شناخته شده تضمین کند.

استفاده از نرم‌افزارهای تخصصی در طراحی و تسلط فنی کامل به تمامی جوانب سیستم به‌همراه مبنا قرار دادن استانداردهای جهانی در طراحی و تولید که حاصل تحقیقات گسترده و بسیار دقیق مجامع بین‌المللی است از دیگر الزاماتی است که خروجی با کیفیتی را در اختیار پروژه‌های ساختمانی عظیم تجاری، اداری، مسکونی و خدماتی-آموزشی قرار می‌دهد.

شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران با ارائه خدمات تخصصی سیستم‌های تهویه مطبوع صنعتی (Central Air Conditioner) و تهویه مطبوع خانگی (Room Air Conditioner) از جمله شرکت‌های کاردانی است که در راستی آزمایی ظرفیت و کیفیت دستگاه تهویه خانگی و صنعتی تجربه قابل توجهی داراست.

با توجه به همکاری بیست ساله شرکت مبتکران گلدیران با برندهای مطرحی از جمله ال جی، راس و مدیا و تولید محصولات خود در قالب برند جی‌پلاس، به پشتوانه تجربیات قبلی، توانسته است با بهره بردن از جدیدترین تکنولوژی‌های پیشرفته ساختمانی در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی پروژه‌های معماری و ساختمانی کشور گام های موثری را بردارد.

این شرکت همچنین تولید نسل جدید چیلر و فن‌کویل‌های جی‌پلاس را در سال ۱۴۰۱ در شهرک صنعتی کاسپین قزوین آغاز کرده است.

خدمات پس از فروش، از دیگر ارزش آفرینی‌های شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران در صنعت تهویه مطبوع محسوب می‌شود. این خدمات با شعار سرآمد (سرعت در ارائه خدمات، رضایتمندی مشتری، اقتصادی بودن خدمات، متمایز در ارائه خدمات، دقت و کیفیت در ارائه خدمات) و با هدف عرضه خدمات با کیفیت و ایجاد تجربه خوب و ماندگار، وفادارسازی مشتری، خرید مجدد و کمک به افزایش فروش و رشد کسب و کار ارائه می‌شود.

ارائه تسهیلات خرید محصولات تهویه مطبوع (کولر گازی و تصفیه هوا)، بدون پیش پرداخت، از دیگر خدماتی است که با همکاری شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران و بانک قرض الحسنه مهر ایران، به مشتریان محترم ارائه می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به وبسایت رسمی شرکت مهندسی و مشاوره صنایع مبتکران گلدیران مراجعه فرمائید.

از جمله ابتکارات شرکت صنایع مبتکران گلدیران ایجاد کانال‌های ارتباطی مستقیم با مخاطبان، همکاران و مشتریان جهت تعامل بیشتر است. این شرکت در جهت پاسخگویی به سوالات و نیازهای مشتریان در خصوص مشاوره خرید و خدمات پس از فروش راه‌های ارتباطی متنوعی را همچون وب‌سایت، اکانت اینستاگرام، اکانت لینکدین و شماره مستقیم ۲۳۰۰۸ اعلام نموده است.

شرکت صنایع مبتکران گلدیران در نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، صنایع سرمایشی و گرمایشی شیراز از جدیدترین محصولات خود رونمایی می‌نماید. این نمایشگاه از تاریخ ۲۴ تا ۲۷ آبان ماه ۱۴۰۱ میزبان بازدیدکنندگان، نمایندگان فروش، پیمانکاران دولتی و خصوصی، مشاوران تاسیسات و ساختمان و عموم علاقه‌مندان به این صنعت می‌باشد.

تولید محتوای بخش «وب گردی» توسط این مجموعه صورت نگرفته و انتشار این مطلب به معنی تایید محتوای آن نیست.